Mando-sam

1.6K posts

Mando-sam banner
Mando-sam

Mando-sam

@Mandosam2Sam

خليك في حالك__ لا أصلُح للعلاقات🤚🏻

شامل ہوئے Kasım 2021
89 فالونگ29 فالوورز
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
@roka32rem جامد فششششخ🤩🤩الاستايل رايق اووووي
العربية
0
0
1
27
REMA44
REMA44@roka32rem·
الدريس عجب ناس كتير قررت اوريكم الاستايل كامل
REMA44 tweet media
العربية
22
2
136
3K
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
@roka32rem التشفير والخصوصية فيه حلوة ومفيش مراقبات وتقدري تعملي الرسالة مؤقته لمرة واحدة، او تعمليها بدون حفظ او اسكرين شوت
العربية
0
0
0
103
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
@N_oOo___ هههههههههههههه خارج الصندوق
العربية
0
0
0
6
NOorrrrrrr
NOorrrrrrr@N_oOo___·
طب تحفه تحففففه😂😂😂😂😂😂😂
مبارك@ms__511

@i0_119 مصر لانهم دايم اذا رجعو من السفر يسئلونهم ايه جبت ايه جبت وصار ايجبت

العربية
1
0
7
616
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
دع إيه البطولة اللي مليانة بتوع اونلي فانز وبورن ستار في المدرجات دي😂دي بطولة من نوع آخر بيروقوا على المشاهدين😂
العربية
0
0
0
10
Mando-sam ری ٹویٹ کیا
Mo.ali
Mo.ali@Mo_alngar87·
متديش لنفسك استحقاقية في حد انت عنده عادي، مبعتتش متصلتش مسألتش ، اللي انته عنده مهم وغالي هيخلق الوقت عشان يكون معاك.
العربية
0
1
0
36
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
ايام الحب تجمعنا، ايام الهجر بتضنينا، خلينا نحقق احلامنا، خلينا نجدد امانينا.🎶
Mando-sam tweet media
العربية
0
0
0
14
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
سيبك من شاي الكاتيل براد قيمة كوبايتين مياة نص معلقة شاي ومعلقة سكر اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه

العربية
1
0
2
82
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂

العربية
1
0
0
52