Morten Sørtømme

83 posts

Morten Sørtømme

Morten Sørtømme

@MortenSortomme

Egen næringsdrivende innen skogbruk,vegarbeid etc. Trening,reiser og friluftsinteresert.

Hovin Sør Trøndelag شامل ہوئے Aralık 2012
0 فالونگ7 فالوورز
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Hvis Engeland er fotballenes hjemland er vel Saudi-Arabia skidsportens Mekka.
Norsk
0
0
3
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Norge kan også spille som Real Madrid mente Høgmo, eller var det Røa han mente???
Norsk
0
1
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Gi bøndene ei skikkelig lønn og kutt heller ned på noen av disse konsulentene som ikke bidrar med noen verdens ting i samfunnet.
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Selv om George også var mykje full så var han en av de aller Beste.
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Alkoholens indre krefter er ikkje bra,men det er forbanna kjedelig å bare drikke kaldvatn...
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Promillekjøring er ikkje bra,nesten like ille som drap og andre grusomme handlingar.
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Solskjær må vel være den største klovnen som har vært trener i. PL.
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Criket blir vel snart norges nye nasjonalidrett !!! #vm.
Norsk
0
1
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Og avlyse skirenn pga. bris er katastrofe,
Norsk
0
1
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Hedersmannen Aukland burde vel sluppet å sitte å forsvare dopanklager pga av tause udugelige ledere.
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Gode norske idrettsprestasjoner i dag også,utenom Soelskjar som fikk Null mot Hull. #Eksperten
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Stafett er stafett og denne gangen bommet de norske jentene med gli-produktene.
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Om norske skiløpere blir slått er det ikke sikkert de hadde dårlige ski,men at de ikke var bedre. #Justina
Norsk
0
0
1
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Støtter russernes protest mot Sundby, hva er hensikten med å ha et regelverk hvis det ikke skal følges. #sotchi2014
Norsk
0
1
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Er det egentlig ikke litt for tidlig for Solskjær å være trener i England!
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Sorry Tutta og Karlsen men i mine øyne blir dere små i forhold til Bjørndalens 20 årige ski-karriere.
Norsk
0
0
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Babyface Solskjær har vel enda ikkje tatt poeng i PL og håpet blir vel ikkje styrket av å hente norske middelmådigheter. #fotballekspert.
Norsk
0
1
0
0
Morten Sørtømme
Morten Sørtømme@MortenSortomme·
Klarte ikkje å løpe 5 k på mølla på tjuge minutter,forfallet har startet og gammelhjemmet roper i det fjerne...
Norsk
0
1
0
0