مُتاستاز
149 posts

پن کیا گیا ٹویٹ

@nena_h531 x.com/newkiwiiii/sta…
این توضیح داده چرا
کیوی@newkiwiiii
۱/آقا من یه توضیحی بدم در بارهی این اداره حفاظت در برابر اشعه. ببینید روزانه آدم های زیادی هستن که به خاطر شغلشون در معرض اشعه هستن. مثل رادیولوژی ها، سی تی اسکن، مراکز گاما و پزشکی هسته ای، برخی اتاق عمل ها، کلینیک های عکس برداری دندان و سایت های هسته ای.
فارسی

@NeedMoreDataa اره عزیز داره چون یک عالمه آدم هستن که روزانع با اشعه کار میکنن مثل رادیولوژی ها در بیمارستان، سی تی اسکن، برخی اتاق عمل ها، مراکز پزشکی هسته ای و سایت های هسته ای. این ادم ها زیر نظر یه اداره ای باید باشن که مقدار اشعه ای که میخورن مرگ اور نشه دیگه!
فارسی

@MKurtCobainK اره داریم برای حفاظت از پرسنل و کارکنان جاهاییه که با اشعه کار دارن. مثل بخش رادیولوژی بیمارستان ها، سی تی اسکن، گاما، پزشکی هسته ای و… همینطور کسایی که در مراکز هسته ای کار میکنن
فارسی

@Araghisamar آره
کار اصلیشون به امواج رادیولوژی و گاما و پزشکی هسته ای و مراکز هسته ای اتمی برمیگرده
ولی خب یه گریزی هم زدن به اشعه ماورا بنفش چون واقعا داره خطرناک میشه سطح UV باید از خودتون حفاظت کنین
فارسی

@Motastaz بجای درس ادب و شعور دادن به بقیه یکم سطح عقلیت رو ارتقا بده که نظری که میدی رو بخوبی بررسی کنی.
فارسی

@xahraforoughi من خودم اصلا پزشک نیستم
دو تا جا کامنت گذاشتم چون دوست پزشک طرحی دارم که بدون سهمیه از ع پ تهران فارغ التحصیل شده چه ژجری میکشه، مردم انقدر بهم توهین کردن اصن موندم! با اینکه میگفتم پزشک نیستم! یعنی حتی نظرتم بگی این پزشک ستیزا سریع بهت میپرن!
فارسی

واقعا دلم واسه پزشکایی که تو ایران گیر شما ابله ها افتادن میسوزه؛ جامعه ای داریم به شدت پزشک ستیز و فاقد شعور!
Sepehr@sepdaaal
اگه یه ویزیت کردن تو شیفتت انقد سخته چرا اصلا درس خوندی؟
فارسی

@rbr1813558 @NiNGNiNGEDHAKR توصیفات مادرتو به من نسبت نده عزیز😘
من نه سهمیه هستم نه پزشک
فارسی

@Allbarsallan چرا عزیز میاد
کافیه یه شب بیای اورژانس کار کنی
مردم حتی به دلیل اینکه حوصلشون سر میره
یا میخوان عکس با سرم بگیرن میان اورژانس
فارسی

اینا که درس میخونن دکتر میشن فکر میکنن خودشون میفهمن فقط؟
یارو نصف شبی از خوابش پانمیشه بنزه بکوبه بیاد تا بیمارستان، قطعا حس بدی داشته یا خطری حس کرده دیگه روانی نیست که
Noah@iamnoahthegr8
بچه ها مگه فهمیدن اینکه "وقتی کارت اورژانسی نیست نصفه شب اورژانس نیا" چقدر سخته که انقدر مقاومت میکنین؟ خدایی نکرده ریتاردی چیزی هستین؟
فارسی

@iamkiandude اقا پسر تو كه خيلي قشنگ استدلال ميكني بگو ببينم مگه كم تماس بيجا با ems ميگيرن مردم؟ چرا ما يه بار نديديم يه اپراتور يا يه تكنسين ems بياد زجه بزنه كه ما رفتيم بالا سر مريض هيچيش نبود؟ چرا نرسا نميان زجه بزنن؟ حفاظت فيزيكا كجان؟ چرا فقط پزشكا ميان توييتر غرغر ميكنن؟
فارسی

تصور کنید بعنوان یک آتشنشان، ساعت ۲ صبح باهاتون تماس میگیرن و میگن یک حریق جدی داریم. شما به سرعت به محل میرید و میبینید منقلی که روش کباب زدن رو نشون میدن و میگن: «ما ۲۰ ساله رو این کباب میزنیم. یکم بوی سوختگی میده از ۱۵ سال پیش. خطرناکه؟ راستی این ذغالها رو خاموش میکنی؟»
🌝@kirmpajmordeshd
چرا آتشنشانا توییت نمیکنن که وای چرا نصفه شب خونهتون آتیش میگیره یا گیر میکنید؟ چرا فقط دکترا از صبح تا شب اینجا مث پیرزن پیرمردای ۹۰ ساله یه ریز غرغر میکنن؟ خودتون خسته نمیشید از اینهمه چسناله؟
فارسی

@Villegoldy اخه هیتی که بهش میدن فقط برای بینیش نیست؛ مثل اینکه گفته بود سه سال و چند ماه و نمیدونم چند روزه رژیم هستم و ورزش کردم و فلان کیلو لاغر کردم. بعد مشخص شد عمل اسلیو کرده، برا همین مردم گرفتن روش. من تایید نمیکنما دارم میگم اولین دروغش نیست
فارسی

این خانم خیلی نازه و واقعا لایق هیتی که بهش داده میشه نیست فقط چون گفت دماغش طبیعیه تو این عکسام مشخصه که راست میگه.
حتی اگرم دروغ بود لطفا شما فکر کن دروغ گفته بلاک کن و بی تفاوت رد شو💖
Armita(راپونزلِ گیس بریده)@rapunzelitaaa
چهار تا عکس مورد علاقه بچگیم:)
فارسی

چرا انقد ب این دختره هیت میدین؟
داره مبگه ببنیش عمل نیست مادرزادیه
حتی اگه عمل هم بود باز دست خودش نبوده که
Armita(راپونزلِ گیس بریده)@rapunzelitaaa
.بدون آرایش show me your
فارسی

@kosshernagin @fardeala2 وای منم همینطور حس میکنم میخواد بگه منم هزینه دادم!!
فارسی

@JamshidiNava @mystarspac اوا خاک به سرم واقعا انتظار نداشتم انقد حسود باشه😕😕😕😕
فدا سرت 🤗
فارسی

@Motastaz @mystarspac نه خودش بهم گفت رک، گفت ناراحتم مال من نیست و دست توئه 😂😂😂
خوب شد حالا، دست هیچکدوممون نیست. البته باتریش هم پیدا نمیشد واقعا
فارسی

@mystarspac @JamshidiNava حدس میزنم بخاطر این گفته که اگه ببینن باطری نداره، فک میکنن خرابه نمیدزدن ولی اگه کار کنه احتمال دزدیده شدنش بیشتره
فارسی

@JamshidiNava من نفهمیدم ، ساعت اون رو دزدیدن چرا به تو گفته باتری پیدا نکنی؟ بعد چرا باتری ویدا نکنی مگه چه باتری عجیبی داره؟
فارسی
















