
@maht52683 به نظرم وقتی میخواید از حساسیتهاتون بگید فارق از غلط یا درست بودن بهتره حضوری اینکارو کنید،ویا توی شرایط شما تلفنی،بهتر بود صبر میکردید بیدار بشه زنگ بزنه بعد توضیح میدادید
البته قهر کردن هم کار درستی نیست
فارسی
ms psychologist
172 posts

@Mspsycho060
Married Mom












اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص میخورم اگه کسی میتونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمیزنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!







