
@SiitonenPetri Kyllä ite näin opiskelijana vähän katselen noita lippujen hintoja, jos jotain paikallista urheilua pitää valita niin ehdottomasti Kiekko-Pojat ja vapaa pääsy opiskelijoille peleihin, pitäisi olla vastaava myös muilla joensuulaisilla seuroilla!
Suomi



























