Kratos

280 posts

Kratos

Kratos

@PolyeRe97056

شامل ہوئے Mayıs 2025
3 فالونگ0 فالوورز
Memejan
Memejan@MemejanOfficial·
Jahrein adıyla bilinen Ahmet Sonuç #yks2026 sınavına geç kaldığı için okulu yıktı ?
Türkçe
122
194
7.5K
912.9K
Benneizledim Az Önce
Benneizledim Az Önce@BenneIzIedim_·
bebek babayı görse doğmaktan vazgeçerdi
Türkçe
72
35
2.3K
1.2M
naz
naz@brentfainaz·
@Dsamet_ msude verdiklerine gore iyi geldi bana msudeki direkt plastikti
Türkçe
3
0
26
4.8K
Samet
Samet@Dsamet_·
Silgi kalitesini düşürmüşler. Asla silmiyordu: Optik okunurken hata çıkmaz mı? #tyt2026
Samet tweet media
Türkçe
32
12
1.9K
96.3K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@HaberReport Bu kadının bize vurması halinde kendimizi de mi savunamiyoruz mk
Türkçe
0
0
0
2.3K
Haber Report
Haber Report@HaberReport·
Kağıthane'de motosikletli bir kadın sürücü, trafikte tartıştığı aracın önünü kesti. Hakaretler savuran kadın, motosikletinden inerek aracın camına defalarca vurdu. O anlar kameraya yansıdı.
Türkçe
471
127
1.9K
222.5K
𝐒.
𝐒.@onlyskypace·
sadece keskin zekâya sahip olanlar bu sorunun cevabını doğru bilebilir. peki x kaç olabilir ?
𝐒. tweet media
Türkçe
7.1K
141
2.2K
2.4M
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@aykiri İyi de erkelerin kısa kollu ile gezinmesi günah değil ki. Aynı zamanda erkeklerin cübbe giymesi gerektiği kuranda yazmıyor. Offfff cehalet seviyesi yardı geçti
Türkçe
2
0
1
1K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Muhafazakar bir vatandaş, çektiği video ile dini konularda yanlış bilgiler veren kişileri eleştirdi: İslamiyet tesettürden ibaret değil. Bırakın giysin. Çarşafa mı girmek istiyor? Bırakın giysin. Benim, mayo giyen bir kadından daha az günahım olduğunu size düşündüren nedir? Ve siz, dört dörtlük bir Müslüman olduğunuzu nasıl düşünebiliyorsunuz? Her hafta “İslamiyet 101” başlığında videolar izliyorum. Kendinize içerik malzemesi yapabilirsiniz kardeşim, millete akıl veremezsiniz. İşte kadınların çalışmasının da dinimizde helal olmadığını söyleyen bir kadın var. Hz. Hatice ticaretle uğraşıyordu ya. Sonra sarıklı bir adamla karşılaştım, izlerken korktum. Bir olay anlatıyor. Peygamberimize bir sahabi, “Günaha girersek ne yapacağız, cehennem azabıyla nasıl karşılaşacağız?” diye sormuş. O da demiş ki; şuralarınızdan şunlar çekilecek, buralarınızdan şunlar çekilecek, kabre girdiğinizde sizi kabul etmeyecek vesaire… Peygamberi o kadar kibirli ve bizim dört dörtlük Müslüman olmamızı bekleyen biriymiş gibi anlatıyor ki… Ve buna o kadar emin ki; sanki oradaydı, sanki her cümlesini biliyor. Ya, Peygamberi nasıl bununla suçlarsınız? Rabbimden uzaklaştıran sizsiniz ve bu büyük bir günah. Ama İslam sevgi dini ya… Ağzınızdan bir tane güzel söz çıkmıyor. Her seferinde yargılıyorsunuz. Bir kadının videosunu, hele hele erkekler bunu yapıyor, eleştirme hakkını size veren nedir? Bir kadın değilsiniz, kapanmakla sınanmıyorsunuz. Bir insanın başörtüsüne girip girmemesi konusunda bir erkeğin tam anlamıyla fikir sahibi olabileceğini düşünmüyorum. Eğer istiyorsanız siz cübbe giyip sarıkla gezin. Siz böyle geziyorsunuz ya, kol kaslarınızı gösteriyorsunuz ya; siz cübbe ve sarıkla gezin. Açık kadından “düzgün kapanın”, açık erkekten “cübbe giyin” dersi alıyoruz ya… Siz kendi hayatınıza uygulasanıza. Bizim hiç kapanmadığımızı düşünüyorsanız siz kapanın, bize doğrusunu göstersenize. Diyemiyor musunuz: “Rabbim, benim ne haddime?” Bir insanın çok günahkâr olduğunu bas bas bağırıyorsunuz. “Vay, şunun ne giydiğine bak. Cehennemde şöyle şöyle yanacak.” Nereden biliyorsun? Sen karar mercii misin? Adalet Bakanı mısın? Hayır, insanların fiziksel görüntüsüyle onları yargılayamazsınız. Kimin ne kadar namaz kıldığını, kimin ne günah işlediğini, kimin hangi sevapla bütün günahlarının silinebileceğini bilmiyorsunuz ki. Oradaki yargılama sürecini hiç kimse gördü mü? Buraya gelip söyleyebilir mi? Söyleyemez. Nasıl buna eminsiniz? Rabbimin onu affetmeyeceğini nasıl düşünebilirsiniz? Ben bunu merak ediyorum. Vallahi bütün merakım bu. Sanki öldünüz, orayı gördünüz, yargılama sistemini gördünüz de buraya gelmiş gibisiniz. Bakın, böyle büyüdüğüm için mezarlıkların yanından geçemezdim. O kadar söylüyorum size. Çocukluk dönemimi hayal edebiliyor musunuz? “Öleceğim” diye nasıl korktuğuma inanabiliyor musunuz? Ve yemin ederim, neye üzüldüm biliyor musunuz? Ben bunu “Bitti Kızım”da da söylemiştim. Açık gezdiğim dönemler çok olmuştur benim ya da tesettüre tam anlamıyla uymadığım anlarım çok fazladır. Dört dörtlük bir tesettüre sahibim demiyorum zaten. Ama yemin ederim, kemoterapi alırken belki de yanlış düşündüm ama dedim ki: “Kimsenin kalbini kırmayacağım.” Şunu demedim: “Namazlarımı aksatmayacağım, şunu yapmayacağım, bunu yapmayacağım.” “Kimsenin kalbini kırmayacağım” dedim. Çünkü bir kalbi kırmak, 70 Kâbe’yi yıkmak gibidir derler. Kul hakkını, Kâbe’yi hiç mi düşünmüyorsunuz? Ahireti hiç mi düşünmüyorsunuz? Hiç mi korkmuyorsunuz? Bir tesettürlü insanın videosunu alın da bu şekilde yorum yapın. Zaten yapıyorsunuz. Bir de benimkini alıp deneyin. Rabbim size hidayet versin, Rabbim size akıl fikir versin. Sadece bunu temenni ediyorum. (Sevinç Parlak)
Türkçe
245
289
6.1K
238.2K
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
Mezuniyet töreninde cübbesini babasına giydiren genç ve babasının yüzündeki gururlu gülümseme, izleyenlerin beğenisini topladı.
Türkçe
174
76
3.5K
273K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@telqraft Hristiyanliktaki isa ile İslamda ki isa aynı değil 🤣🤣🤣
Türkçe
0
0
0
5
Telgraft
Telgraft@telqraft·
Hubeyb Öndeş, Kur'an'ın Bakara Suresi 62. ayetini referans alarak Hristiyanların da cennete gidebileceğini açıkladı: 🔷 Aslında Kur'an'a göre Hristiyanlar da cennete gidebiliyor. 🔷 Bakara 62'de Allah bizzat söyler. 🔷 Hristiyan da olsan, Allah'a inanıyorsan, ahirete inanıyorsan ve iyilik yapıyorsan korku yok, üzüntü yok, cennet var. 🔷 Şimdi şunu diyeceksiniz: "Allah katında geçerli olan din İslam'dır" ayetine ne oldu? 🔷 Çelişki değil mi bu? 🔷 Hayır. 🔷 Çünkü İslam Muhammed peygamberin getirdiği din anlamında değil, tüm peygamberlerin ortak sözü olan Allah'a iman, ahirete iman ve iyiliktir. 🔷 Kur'an Musa'ya Müslüman, der. 🔷 İsa'ya Müslüman, der. 🔷 Hatta ona uyan Hristiyanlara bile Müslüman yani İslam dinine uyan kişi, der. 🔷 Halbuki o dönemde Muhammed peygamber yoktu, Kur'an yoktu. 🔷 Peki ne vardı? 🔷 Allah'a iman, ahirete iman, iyilik. 🔷 Tam olarak Bakara 62'deki 3 ilke yani İslam vardı. 🔷 Haliyle bugün bir Hristiyan Allah'a inanıyor, ahirete inanıyor, iyilik yapıyorsa ki İncil de bunu söyler, şirki falan emretmez, Kur'an'a göre o kişi zaten İslam dinindedir ve kurtuluşa erer. 🔷 Çünkü İslam bir isim değil bir ilkedir. 🔷 O ilkeye uyan kişi zaten Müslümandır. 🔷 Özetle Kur'an'a göre önemli olan şey Müslüman etiketine sahip olmak değil, İslam'ın ilkelerine sahip olmaktır.
Telgraft tweet mediaTelgraft tweet media
Türkçe
895
39
549
413.9K
Cage Pulse
Cage Pulse@CagePulse_·
@mikesaray1 Yok yarım saat önce söyledi Ariel Helwanide
Türkçe
2
0
64
6.3K
Cage Pulse
Cage Pulse@CagePulse_·
🤝 Sean O'Malley: “Alex Pereira'nın babası ağlıyordu, ailesi üzgündü ve şöyle dedi: ‘Eh, biz de bunu başka ailelere yaşattık. Şimdi sıra bizde.’ Kendi kendime dedim ki: ‘Bu adam bir efsane.’”
Cage Pulse tweet media
Türkçe
10
86
3.9K
96K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@sametyahyabal Bildiği diller: Türkçe, Kürtce, A1 İngilizce
Türkçe
0
0
0
3
Samet Yahya BAL
Samet Yahya BAL@sametyahyabal·
Öyle mi ? 😊👇🏻
Türkçe
68
15
391
25.5K
öznur
öznur@astikbizbunlari·
@vixen_8001 Bazen kadınları anlamanın zor olduğunu ben de düşünüyorum istemeden de olsa ama harika varlıklarız
Türkçe
4
0
4
3.9K
✦ NOXA ✦
✦ NOXA ✦@vixen_8001·
kadınların istekleri ve yaptığı seçimler hakkındaki bu farklılık sizce doğru mu?
Türkçe
69
26
1.1K
28.5K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@bpthaber Maçı resmen satti mq. Bi ara Gaethjeyi yere düşürdü. Sonra vurmadı submission gibi bi şey denedi. Üstüne eyepoke yedi. Böyle maçı s....
Türkçe
1
0
0
3K
BPT
BPT@bpthaber·
Ilia Topuria, Justin Gaethje'ye karşı aldığı yenilgi sonrası açıklama yaptı: "Justin, tebrik ederim. Yüzümde iz bırakacağını söylemiştin... Ve bıraktın da. İlk rauntta sağ gözümün, ikinci rauntta ise sol gözümün görüşünü aldın. Mazeret yok. Bu oyunun doğası böyle. Zafer ve acı yan yana yürür."
BPT tweet media
BPT@bpthaber

Ilia Topuria'nın Justin Gaethje karşısındaki son hali.

Türkçe
44
13
1.6K
702.5K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@KirmiziKoseMMA O kadar eye pokelara rağmen direndi ve sonuna kadar mücadele etti. Hatta aptal gibi submission denemeseydi yerde bitirebilirdi. Bu adam çok büyük çok.
Türkçe
0
0
1
918
Kırmızı Köşe
Kırmızı Köşe@KirmiziKoseMMA·
🚨 Ilia Topuria, Instagramındaki 18-0 ibaresini kaldırdı.
Kırmızı Köşe tweet media
Türkçe
72
22
3.9K
164.5K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@KoruturkBey Kesin yaşanmıştır ayneeen
Türkçe
0
0
3
5.5K
Korutürk Bey
Korutürk Bey@KoruturkBey·
Bir vatandaş, YKS sınavına rastgele cevaplar vererek elde ettiği sıralamayı paylaştı.
Türkçe
18
24
1.4K
258.7K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@frekanstr_ Bel çevresi yağlanma 🤢🤢🤮
Türkçe
0
0
0
190
Frekans
Frekans@frekanstr_·
Hindistan'da bir adam, eşinden boşanıp kayınvalidesi ile evlendi. Çiftin, çiçek kolyeleri takıp nikah belgeleriyle poz verdiği anlar kısa sürede viral oldu.
Türkçe
40
5
235
101.1K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@yemekteroru_ Ispanak yediğim gün ishal olunca......
Türkçe
0
0
0
85
Yemek Terörü
Yemek Terörü@yemekteroru_·
Karadenizliler bunun için kurşun atar kurşun yer
Türkçe
25
1
36
18.4K
Berat Ayberk Yurdakul
Berat Ayberk Yurdakul@beratayberkk·
@bugiiflex Rear delt cable fly adamdir laf soyletmeyiz salak gibi on omuz calisacaginiza suna onem verin 3d gorunumu bu sagliyo onden bakinca genis arkadan bakinca sik gibi sirtiniz oluyor sonra
Türkçe
10
0
73
38.5K
bugi
bugi@bugiiflex·
salon ağzına kadar dolu lavuk kabloda şu hareketi yapıyor orospu çocuğu
bugi tweet media
Türkçe
94
147
9K
692.8K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@filmperdesicom Yaşlı kadının bir tane yanlış cümlesi yok.
Türkçe
0
0
1
2.4K
Film Perdesi
Film Perdesi@filmperdesicom·
Sonu çok iyi😂
Türkçe
18
13
2.1K
78.3K
Fehmi İlkay Çeçen
Fehmi İlkay Çeçen@fehmi_ilkay·
"İşte bu, her şeyi sapasağlam yapan Allah'ın sanatıdır." (Neml, 88)
Türkçe
1
3
41
739
Daktilock
Daktilock@daktilock·
Ormanda görülen benekli yavru ceylan, güzelliğiyle dikkat çekti.
Daktilock tweet mediaDaktilock tweet media
Türkçe
209
914
27.2K
798.1K
Kratos
Kratos@PolyeRe97056·
@ajansmuhbir1923 Bu insanlar analarına sövmemiz için mi video çekiyor?
Türkçe
0
0
0
290
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Almancı sanıldığı için insanlardan farklı bir muamele gördüğünü iddia eden şahıs: • Bir Türk daha bana Almancı muamelesi yaparsa onu ibret olması için betonlayacağım. • ⁠Arabada giderken camdan sigara izmaritimi attım. • ⁠Plakamı gördüğü için arkamdaki araç yanıma geldi ve “Sen Almanya’da da böyle mi yapıyorsun?” diyor. • ⁠Lan! Plakaya güvenerek sen kime Almancı muamelesi yapıyorsun? • ⁠ Dönüp “Benim Tuzla’da salonum var. Kardeşimin marketi, eniştemin şirketi var. Biz üç kişi bir ayda, senin yılda veremediğini vergiyi veriyoruz. Salonuma gel de ondan sonra konuşalım” dedim. • ⁠Bir daha olursa o kişiyi asfalta yapıştıracağım.
Türkçe
421
4
95
58.7K