نوتا

26.4K posts

نوتا banner
نوتا

نوتا

@The_NotaCorp

الون، تایرد، نامب و سد

شامل ہوئے Mart 2020
229 فالونگ886 فالوورز
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
@_LifeIsRubbish یا ابلفضل این تازه عکس «قابل قبول»ته؟:))))))))
فارسی
1
0
0
134
Candace (TVL era)
Candace (TVL era)@_LifeIsRubbish·
پروفایل قبلیم مال دو سال پیش بود و داشت میرفت رو مخم. این عکسه خیلی پروفایل متریال نیست ولی آخرین عکس قابل قبولمه
Candace (TVL era) tweet media
فارسی
8
0
184
2.3K
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
یه که اضافه زدم هیترا عشق کنن
فارسی
0
0
4
272
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
بدی این که داستان های «داشتم میمردم رفتم دکتر گفت برو خونه هیچیت نیست» که تعریف میکنید اینه که خب راست می‌گفت دیگه نمردید
فارسی
3
0
83
3.3K
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
امروز یه طوری هوا گرم بود که موقع رانندگی سرم رو از پنجره گرفته بودم بیرون له له میزدم
فارسی
0
0
6
213
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
تو شرک ۱ فیونا وقتی راهزنا بهشون حمله کردن کاملا از پس دفاع از خودش برمیومد، پیامش در مورد پذیرفتن زیبایی درون و قضاوت نکردن ظاهر افراد بود، had interracial marriage، از کارهای بد شخصیت منفیش دیپورت کردن اهالی جادویی بود و مخالف کلیشه های «قهرمان رو اسب سفید». دیگه چقد ووک؟
Reza Rayatpishe@rayatpishe_reza

ندیده سناریو اینه: همشون خوش و خرم تو مرداب‌اند، دوتا داداشه احمق‌اند ولی دختره یه آدم کله شقه که میخواد از دایره امنش بزنه بیرون، همه خانواده مخالفن ولی این میره همه رو نجات میده کلیشه مرد احمق و زن قهرمان داستان آبکی و ریدن به میراث شرک با وُکیسم

فارسی
1
2
154
7.7K
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
به یارو گفته دست از ویکیتم بودن بردار طرف هم بهش گفته باشه پس دهنتو ببند (دست از ویکیتیم بودن برداشته) بعد بهش میگه آروم باش. THIS IS WHAT YOU ASKED FOR
hania@hellohoni

@momyofelfoy باشه آروم باش 😂

فارسی
0
0
20
1.4K
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
مثلا جدی توقع دارید شرک ۳ در مورد انتخاب‌های سخت احساسی بین اخلاق و انسانیت باشه؟ مخاطب اون کارتون شرک ۱ رو ندیده
فارسی
0
0
3
115
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
بچه ها این که داستان کارتون رو حدس میزنید باعث نمیشه باهوش باشید. مخاطب اون کارتون ها بچه ها هستند قرار نیست داستان غیرقابل حدس ببینن
فارسی
1
0
9
475
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
@pinpanellaa بحث فقط اعتماد به طرف نیست گوشی گم میشه دزدیده میشه برای تعمیر داده میشه اکانت هک میشه هزارتا چیز
فارسی
1
0
0
108
اکبر
اکبر@pinpanellaa·
انقدر بدم میاد از عکس تایمردار تو مرام ما یا بهت اعتماد نداریم یا کل گالریم مال تو
فارسی
1
0
15
218
eh. 🥥
eh. 🥥@quokka111·
الیور تری، کوبی، ابراهیم رییسی.
فارسی
1
0
7
214
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
@pobbotto ببین جدی رانندگی اصلا اونقدر چیز جدی ای نیست بابا عشق داشته باشی حله
فارسی
1
0
0
32
کوکولی
کوکولی@pobbotto·
@The_NotaCorp ببن منظورم دقیقاً همزمان نیست ولی خب باید حواست همه‌ش به همه‌جا باشه دیگه…
فارسی
1
0
1
68
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
@mehrabunny_ من هرچی فکر کردم نفهمیدم چی سرچ کنم جدی. شما که چندتاشو خوندی لطف کن یکیشو فقط اشاره کن کدوم کشور یا دانشگاه یا موسسه علمی بوده من میرم سرچ میکنم خودم
فارسی
0
0
0
38
داداشش
داداشش@mehrabunny_·
@The_NotaCorp تو هر کشوری یه سری متر و معیار برا زیبایی هست به هرحال. مطالعات هم سرچ بزنی میاد. یه عده بودن که کنجکاو باشن و تحقیق کنن.
فارسی
1
0
0
439
داداشش
داداشش@mehrabunny_·
دخترایی که طبق معیارها زیبا به حساب نمیان بیشتر پیشنهاد رابطه‌ی جدی می‌گیرن و طبق مطالعات زودتر هم ازدواج می‌کنن، چون تصور میشه که قابل دسترسی‌تر هستند. در مقابل دخترایی که خیلی توی چشمن معمولا تنهاترن چون پسرها اعتماد به نفس نزدیک‌ شدن بهشون رو ندارن.
౨ৎ•°شکوفه خیال°•❀@heavenlyvirgin_

اگه دخترید و جوونید و از پسرا پیشنهاد رابطه نمیگیرید دلیلش فقط و فقط زشت بودنتونه. یه موقع فکر نکنید که لابد انقدر سطحم بالاست اعتماد به نفس جلو اومدن ندارن، نه باور کنید اگه به اندازه کافی خوشگل بودید خیلیا میومدن جلو. کافی بود پاشید برید خیابون یا یه کافه رندوم تا بیان جلو.

فارسی
27
9
433
35K
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
@melicatm حداقل در گوشمون بگو
فارسی
0
0
1
147
melicat
melicat@melicatm·
الان اگه اینجا یه خانم پرستویی در حال فعالیت باشه که قبلا دوسدختر نوه امام بوده و من در جریانم و می‌بینم شما اینجا اکلیل می‌ریزید رو سرش و قربونش می‌شید، باید بگم؟😔
فارسی
5
0
29
2K
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
@junamijun اومدم به این رفرنس بدم گفتم شاید ندیده باشیش:))))))))
نوتا tweet media
فارسی
1
0
6
154
upsetti spaghetti
upsetti spaghetti@junamijun·
مانستر کدوم طعمش خوشمزه‌تره؟
فارسی
5
0
11
730
نوتا
نوتا@The_NotaCorp·
@pobbotto @aquatofanaaaa بعضی وقتا آدم باید قبول کنه اشتباه کرده و بگه ببخشید.
فارسی
2
0
0
36
شورارا
شورارا@aquatofanaaaa·
چرا آهنگ برای تهران انقد کمه؟ این فرانسویا ۷۳۷۲۶۶۲ تا قطعه برای پاریس جیشی‌شون دارن
فارسی
1
0
3
242