پن کیا گیا ٹویٹ
🕷فرانکنشتاین
1.5K posts


@PersianD51672 من نشستم این استعدادها رو خوندم و غمگین شدم واسشون
فارسی

@ER_eton فقط زیادی با چت جی پی تی حرف میزنیم
باید اشتراک پرو بگیریم
فارسی

@tanin_mh_ خوبه که
هعی توییت میخونیم
میرسیم به یه توییت ارشد
دوباره یادمون میاد نخوندیم 😆
فارسی

@DrRadSh چه ادمایی پیدا میشن
چه رشته ای بودین که تونستین جمعش کنید توی این مدت کم
فارسی

تایید میکنم، بیشترین آسیب رو هم دیاسپورای لر دیده.
از اونجاییام که سفارت معمولا ریجکتمون میکنه بصورت قاچاقی از کرج و warm valley وارد تهران میشیم که مصائب رو دو چندان میکنه.
دختر وسطی پوتین!@Holyladiosa
اگر انسان بزرگسالی هستید((بالا ۲۵ سال))فکر مهاجرت به تهران رو از سرتون بیرون کنید برای زندگی در تهران و بین تهرانی ها شما یا باید در تهران متولد شده باشین یا از نوجوانی و زمان شکل گیری شخصیت در تهرانرشد کرده و در فرهنگ تهرانی حل بشید که بتونین در این شهر سروایو کنید.
فارسی

@1000pa2 نتیجه میگیریم ازدواج کنیم بعد جدا بشیم که دیگه پشیمونی باقی نمونه
فارسی

این از اون سوالهایی که جواب ثابت و مشخصی نداره درصد زیادی از کسانی که اردواج میکنند پشیمان میشوند و انهایی هم که ازدواج نمیکنند اخرش باز پشیمان میشوند
درصد کمی هستند که اخرش شاد و خرسند باشند از تصمیمشان ولی از جایی و سنی به بعد که پیری میاد سراغ آدمها مجبور میشن با شرایط کنار بیان و سکوت کنند و تنها شوند
اواخر دوران پیری یکتنهایی ترسناکی داره
دخترِ هنرستان!@mridabrave
من ی سوال دارم از اونایی کمیگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!
فارسی

@mridabrave خونه سالمندان بهتره تا اینکه پرستار بگیری سر پیری ازت نگهداری کنه
فارسی

واقعا به نظر من توی ۲۴ روز میشه برای کنکور ارشد خوند و دولتی خوب تهران (شریف نه ولی تهران و امیرکبیر) قبول شد.
البته به رشته هم بستگی داره من فقط برق مخابرات رو میدونم☠️
saBa@beyourselfsaba
یه بنده خدایی دایرکت داده: هیچی درس نخوندم تو این ۲۴ روز باقیمونده تا کنکور ارشد میتونی برام برنامه بریزی که دولتی قبول شم؟ عاشق این بیخیالی شماهام🥰🤣
فارسی











