SlySip

5.7K posts

SlySip banner
SlySip

SlySip

@_TeaCat_

شامل ہوئے Ocak 2020
199 فالونگ201 فالوورز
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
این من امروز کامل درک کردم، ماشین نداشتم، حتی عذاب وجدانم‌ گرفتم برای ایراد گرفتن به بو و اینجور چیزا! تازه من با اسنپ این ور اون ور رفتم، وای به پیاده روی و مترو!
رضو@Rezosreturn

وای خیلی در رابطه با گرما کسونه واویلا بازی درمیارین، قشنگ معلومه تو ایران تو تابستون پاتونم از خونه بیرون نمیذاشتین،اگه هم میذاشتین با ماشین کولر روشن میرفتین و میومدین، هرگز مثل ۸۰٪مردم توی ۴۰درجه منتظر اتوبوس واینسادین.

فارسی
0
0
3
73
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@aqayportag برای نظام پزشکی بله
فارسی
0
0
0
35
عطا
عطا@aqayportag·
دوستانی که میدونید، تراکت پخش کردن برای کسب و کار خودم مجوز میخواد؟
فارسی
2
0
3
394
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@freiheitttt22 ببین باید حقوق همه رو به موقع داد. اما نمیشه من با وجود شرایطی که میدونم برن یه جا استخدام شم بعد شروع کنم غر زدن، حرفم اینه طرحی حق داره چون هیچ امتیازی نگرفته و برده داریه ولی تعهدی همه اینا رو میدونسته و با علم با همه اینا تعهد داده. چه حقوق، چه محیط.
فارسی
0
0
1
120
كافكا در حاشيه
كافكا در حاشيه@freiheitttt22·
@_TeaCat_ نه خوب این تیکه رو اشتباه متوجه شدی کسایی که رفتن تعهد برای محل تعهد دادن برای بیگاری که تعهد ندادن 😬 پول باید بدن و به همه دارن کم میدن چه طرحی چه تعهدی چه غیر پزشک همه باهم باید اعتراض کنیم.
فارسی
1
0
7
130
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
تمام فارغ التحصیلای علوم پزشکی بابت شرایط کاری، رفتار مردم، درآمد و ... حق دارند هرچقدر دوست دارند غر بزنند و ناراحت باشند. به جز تعهدی و سهمیه! اینا رو اصلا درک‌ نمیکنم.
فارسی
7
5
217
5.7K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@freiheitttt22 سر وقت دادن پول همه حق دارند اعتراض کنند، اما اعتراض تعهدیا به مبلغه که کمه! خب طبیعتا اگر کم نبود تعهدی نمیخواست.و همه این چیزایی که میگی اونجا رو‌تبدیل کرده به منطقه محروم.
فارسی
1
0
1
130
كافكا در حاشيه
كافكا در حاشيه@freiheitttt22·
@_TeaCat_ ببین میفهمم چی میخوای بگی ولی واقعا نحوه ی صحبت مردم دیر کرد پرداختی نحوه ی برخورد رئیس شبکه همچنان جای اعتراض رو باز میذاره. اونا تعهد دادن باید برن منطقه ی محروم کار کنن مدرکشون ازاد نمیشه و تخصص هم نمیتونن برن، دیگه پولشونو که باید سروقت بدن نه؟
فارسی
1
0
2
135
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@freiheitttt22 نه قبول کرده با اون شرایط بره، وقتی تعهدی قبول میکنی یعنی من حاضرم با همون حقوق طرحی برم منطقه محرومی که بازم خودم انتخابش کردم کار کنم در قبال اینکه رشته موردعلاقم در شهری بخونم که رتبم بهش نمیرسه. طرحی حق داره چون هیچ امتیازی برای قبولیش یا انتخاب محلش نداره ولی تعهد نه.
فارسی
1
0
3
310
كافكا در حاشيه
كافكا در حاشيه@freiheitttt22·
@_TeaCat_ سهمیه که صد درصد ولی تعهدی چرا نتونه؟ ازینکه باید بره تو محل خدمتش کار کنه درسته نباید غر بزنه اما ازین که شرایطش و پرداختی و همه چیش بده چرا میتونه اونم غر بزنه به نظرم.
فارسی
1
0
14
390
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
*منفیه
فارسی
0
0
0
64
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
خواهرم خیلی موحود نازیه، درحالی که تنها دغدغه زندگیش انتخاب سایز دایسونشه به من میگه تو خیلی انرژیت منفی و سعی کن مدیتیشین کنی😂
فارسی
1
0
17
461
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@_fato_o ازمون☝️
العربية
0
0
0
944
ایستاده در طرح
بچه ها چطور میشه پزشک بانک یا کارخونه یا شرکت نفت شد؟ خلاصه پزشک هر گل به در شده ای به جز وزارت بهداشت
فارسی
23
3
326
19.5K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
این در تمام ارتباطات انسانی هست، من یه مدت کار اداری انجام‌ میدادم و تمام مراجعینم فارغ التحصیل دانشگاه بودند، به حز اون در ببند همه این جملات بارها و بارها تکرار میکردم. میزان استیصالم اونجا بیشتر از درمان بود از بس که آدم‌ها کلا محق و خود بزرگ بینند.
Donno Don' Care@Grinningnow

قبل اینکه بیام سرکار از خود پزشکی کردن میترسیدم ولی الان میبینم در واقع چیزی که داره روانی م میکنه تکرارِ هرروزه ی این جملاتِ کسشره: "باید وایسین تا نوبت تون بشه!" "پشت در منتظر باشین تا نوبت تون بشه!" "بیرون منتظر باشین!" "خانوم برو بیرون درم ببند!" "مگه نمیبینین مریض داخله؟؟"

فارسی
0
0
12
349
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
🕯️🕯️🕯️ شمع یادم رفت.
فارسی
0
0
1
36
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
من دو تا خواسته دارم: ۱- اون سفارت مسخرت باز کنی. ۲- مثل ادم براساس داشتن ادمیشن صرفا وقت بذاری نه باز مثل قبل همه بیان تو صف هیچکس به نوبتش نرسه.
فارسی
0
0
6
60
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@Mr_amib در تمام زمینه‌ها
فارسی
0
0
1
9
جک
جک@Mr_amib·
@_TeaCat_ شما هم اینطوری شدی؟
فارسی
1
0
1
33
جک
جک@Mr_amib·
زیر و رو شدن ارزش های زندگی یکی از عجیب ترین اتفاقاتی بود که بعد سی برای من اتفاق افتاد چیزهایی که تا مدت ها برای من مهم بود ناگهان از چشمم افتاد و حتی تبدیل به ضد ارزش شد
فارسی
3
1
18
533
SlySip ری ٹویٹ کیا
mahdi hadian, MD
mahdi hadian, MD@mhdihdin·
با تشکر از بانک ملی که منو به یه بی پول تمام عیار تبدیل کرده که تخم نمیکنم از در خونه بیرون برم!
فارسی
10
3
246
6.3K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@itsfareee منم دیگه نشه شوهر میکنم
فارسی
1
0
1
45
فاره 🧉
فاره 🧉@itsfareee·
هر وری رو که نگاه می‌کنم، آدما دارن پله‌پله می‌رن بالا. من چهار ساله فقط منتظر مدرک و ویزای کیری‌م و هیچی.
فارسی
3
0
29
418
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@itsfareee اندو قبول شدی؟😍
فارسی
1
0
1
27
فاره 🧉
فاره 🧉@itsfareee·
دیگه با من فقط از کرو زیاد کانال و کانال فرعی و اینا حرف بزنین 😎
فارسی
1
0
14
280
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
@itsnegzz نگار جون شما اینقدر زود پله‌های تلقی طی کردید توقع ندارند، حق بده بهشون.
فارسی
1
0
1
289
نگز
نگز@itsnegzz·
یه کلینیک جدید اومدم سر کار بعد بیمار اومد تو اولین چیزی که من رو دید بهم گفت این بود که “شما تجربی هستی؟” آخه نامررررررررد😭😭😭😭😭
فارسی
6
0
178
5.4K
SlySip
SlySip@_TeaCat_·
لاینسن مارکت پولم خورد یه آبم روش😭
فارسی
0
0
4
81