SlySip
5.7K posts



این من امروز کامل درک کردم، ماشین نداشتم، حتی عذاب وجدانم گرفتم برای ایراد گرفتن به بو و اینجور چیزا! تازه من با اسنپ این ور اون ور رفتم، وای به پیاده روی و مترو!
رضو@Rezosreturn
وای خیلی در رابطه با گرما کسونه واویلا بازی درمیارین، قشنگ معلومه تو ایران تو تابستون پاتونم از خونه بیرون نمیذاشتین،اگه هم میذاشتین با ماشین کولر روشن میرفتین و میومدین، هرگز مثل ۸۰٪مردم توی ۴۰درجه منتظر اتوبوس واینسادین.
فارسی

@freiheitttt22 ببین باید حقوق همه رو به موقع داد. اما نمیشه من با وجود شرایطی که میدونم برن یه جا استخدام شم بعد شروع کنم غر زدن، حرفم اینه طرحی حق داره چون هیچ امتیازی نگرفته و برده داریه ولی تعهدی همه اینا رو میدونسته و با علم با همه اینا تعهد داده. چه حقوق، چه محیط.
فارسی

@_TeaCat_ نه خوب این تیکه رو اشتباه متوجه شدی کسایی که رفتن تعهد برای محل تعهد دادن برای بیگاری که تعهد ندادن 😬 پول باید بدن و به همه دارن کم میدن چه طرحی چه تعهدی چه غیر پزشک همه باهم باید اعتراض کنیم.
فارسی

@freiheitttt22 سر وقت دادن پول همه حق دارند اعتراض کنند، اما اعتراض تعهدیا به مبلغه که کمه! خب طبیعتا اگر کم نبود تعهدی نمیخواست.و همه این چیزایی که میگی اونجا روتبدیل کرده به منطقه محروم.
فارسی

@_TeaCat_ ببین میفهمم چی میخوای بگی ولی واقعا نحوه ی صحبت مردم دیر کرد پرداختی نحوه ی برخورد رئیس شبکه همچنان جای اعتراض رو باز میذاره. اونا تعهد دادن باید برن منطقه ی محروم کار کنن مدرکشون ازاد نمیشه و تخصص هم نمیتونن برن، دیگه پولشونو که باید سروقت بدن نه؟
فارسی

@freiheitttt22 نه قبول کرده با اون شرایط بره، وقتی تعهدی قبول میکنی یعنی من حاضرم با همون حقوق طرحی برم منطقه محرومی که بازم خودم انتخابش کردم کار کنم در قبال اینکه رشته موردعلاقم در شهری بخونم که رتبم بهش نمیرسه. طرحی حق داره چون هیچ امتیازی برای قبولیش یا انتخاب محلش نداره ولی تعهد نه.
فارسی

@_TeaCat_ سهمیه که صد درصد ولی تعهدی چرا نتونه؟ ازینکه باید بره تو محل خدمتش کار کنه درسته نباید غر بزنه اما ازین که شرایطش و پرداختی و همه چیش بده چرا میتونه اونم غر بزنه به نظرم.
فارسی

این در تمام ارتباطات انسانی هست، من یه مدت کار اداری انجام میدادم و تمام مراجعینم فارغ التحصیل دانشگاه بودند، به حز اون در ببند همه این جملات بارها و بارها تکرار میکردم. میزان استیصالم اونجا بیشتر از درمان بود از بس که آدمها کلا محق و خود بزرگ بینند.
Donno Don' Care@Grinningnow
قبل اینکه بیام سرکار از خود پزشکی کردن میترسیدم ولی الان میبینم در واقع چیزی که داره روانی م میکنه تکرارِ هرروزه ی این جملاتِ کسشره: "باید وایسین تا نوبت تون بشه!" "پشت در منتظر باشین تا نوبت تون بشه!" "بیرون منتظر باشین!" "خانوم برو بیرون درم ببند!" "مگه نمیبینین مریض داخله؟؟"
فارسی
SlySip ری ٹویٹ کیا




