پن کیا گیا ٹویٹ
axYfK
6.1K posts


@realamirreza موقعی که مشغولی و تو flow state هستی خیلی حال میده
اما شارژت که خالی شه، تمام روز یک low power mode متحرک هستی
فارسی

One نگرانی at a time
عائشة@yourpishichingu
از کنکور ارشد نترسید، از قبول شدن و بعدش بترسید.

Love these guys
“Look at the state of you man”
instagram.com/reel/DaBM9OvBE…
English


ویژگیش این میشه که اشخاص غیر فنی، خیلی راحت میتونن تغییرات ریز و سبک رو از agent بخوان با کمترین دردسر یا ریسک.
شمای مهندس راضی
مدیر و اوپراتور راضی
agent هم که راضی
axYfK@at_ataee
کاری که من تو پروژه های این چند سالم کردم لایه های مخصوصی تعریف کردم که AI میتونه اینارو هرچقدر دلش خواست تغییر بده اما به هیچ عنوان به لایه های پایینش دست نزنه
فارسی

تاحالا انقدر دلم واسه فول تایم کد زدن تنگ نشده بود😂
Matthew@Matiuee
دارم میانگین روزی ۳ تا مقاله میخونم و دیگ چیزی نمونده عقلمو از دست بدم.
فارسی

@MhsaHadadi ما به وجود نیامید، از بین نمیرویم
تنها از کنکوری به کنکور دیگر انتقال پیدا میکنیم
فارسی

@nafasebra_dev دیروز داشتم بهش میگفتم یه مجموعه باحالی پیدا کردم، بنظر حتی mentorship هم میکنن، فقط بحث accelerator نیست.
گفت تو مگه کنکور نداشتی؟
فارسی

سال ۱۴۰۰ رو حل میکنی، ۱۴۰۱ یه شک عصبی بهت میده
بعد ۱۴۰۲ دوباره نزدیک به ۱۴۰۰ میشه، دوباره ۱۴۰۳ به خاک سیاه مینشوندت. ۱۴۰۴ هم که اصلا از ماتریکس خارج شده
afshinsafaee@afshinsafaee1
برای موفقیت در آزمون ارشد در فرصت باقیمانده تستهای پنج سال اخیر رو پنج بار حل کنین. #ریتوئیت لطفا
فارسی

@afshinsafaee1 ترس از رویارویی با نحوه نگرش کاملا متفاوت هست به سوالات(که البته لزوما فقط بد نیست، میتونه خوب هم باشه اتفاقا)
فارسی

@at_ataee دقیقا همینه و همین باعث میشه مباحث پوشونده بشه کامل
فارسی

@SepehrHashemi شما اطلاعات جدیدی در اختیار AI قرار داده باشید، این بتونه یه بعد جدید حداقل اضافه کنه، که هرجایی نیست!
این به شما شانس مبارزه میده.
البته بنده SEO کار نیستم، از درک مهندسی که از روند کارکردی این دو سیستم دارم میگم!!
فارسی

@SepehrHashemi مطلب دوم، بطور کلی:
گوگل پدر کشتگی با مطلب هوش مصنوعی نداره. اما!
اگه شما فقط بهش بگی برو یه مطلب از فلان بنویس، اون مطلب رو از آورده های اینترنتی برای شما استخراج میکنه. پس یعنی شما داره با مطلب دست nام، داری “رقابت” میکنیبا صاحبان این زمینه. که طبیعتا نشدنی هست.
مگر اینکه:
فارسی








