ayedfaay

417 posts

ayedfaay

ayedfaay

@ayedfaay

Çölde ferrarin varsa zenginsin , deven varsa şanslısın.

شامل ہوئے Nisan 2026
28 فالونگ4 فالوورز
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@ajansmuhbir1923 Benim dayım 11 yaşında çırak diye marangozun yanına verilmiş. 47 yaşına geldi. Ustası sen hâla çıraksın , omadın diyerek 17.000 lira maaş ve sadece öğlen tavuk döner veriyor. Ya dayı eziliyorsun diyorum. Bizde ustaya sadakat var yeğenim diyor.
Türkçe
1
0
1
249
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Çocukların ve gençlerin çalışmayı tercih etmediğini iddia ederek çırak bulamadığı için isyan eden kuaför: • Çırak alımlarımız başladı ama maalesef piyasada çırak yok. Çünkü çocukları çalıştıramıyoruz. • ⁠İlçedeki 10-15 kuaför oturup kendi aramızda “Çırak gelirse bana yönlendirir misin?” diye konuşuyoruz ama hiçbirimizde çırak yok. • ⁠Ne yapacağız biz? Sektör öldü. Biz son nesiliz. 10 yıl sonra kuaför bulamayacaksınız. • ⁠Bize para pul vermeden, bizi sömürerek meslek sahibi yaptılar. • ⁠Biz bugün çocuklara paralarını, yemeklerini veriyoruz, az çalıştırıyoruz ama yok. • ⁠Çocuk daha temizlik yapmayı bilmiyor, kahve yapamıyor. Hepsi hazır para istiyor.
Türkçe
582
18
167
141.9K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@schrodingerulla @gazetory Pınar Altuğun herşeyi aynı ama ismi fıs fıs İsmail olsaydı kimse yanından geçmezdi. Ayrıca kadın 30 yıl önce Türkiye güzeli olmuş bugün güzellik gitti diye millet yükleniyor.
Türkçe
1
0
0
154
Schrödinger
Schrödinger@schrodingerulla·
@gazetory Bu adam kendine verilen rolün hakkını çok iyi verdi, daha kapsamlı bir rolü olsa onu da oynardı. Pınar Altuğ’dan çok daha iyi bir oyuncu olduğu kesin, sadece memeleri ve uzun bacakları olmadığı için onun kadar prim yapmadı.
Türkçe
1
0
75
13.9K
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Fıs Fıs İsmail'in Pınar Altuğ hakkında çok konuşulan oyunculuk eleştirisi: 🔶 Pınar Altuğ oyuncu değil. 🔶 Kusura bakmasın da yani yırtınsın dursun o, oyuncu moyuncu değil. 🔶 Pınar Altuğ'u Süleyman, müthiş işler başardı Süleyman. 🔶 Pınar Altuğ'u o dizinin içerisine öyle bir ambalajlayıp koydu ki... 🔶 Pınar Altuğ'u vitrine çıkardı, millete onu oyuncu diye yutturdu. 🔶 Ve Pınar Altuğ'un en büyük şansı da, oynamaya çalıştığı o dizide onu oynatan oyuncunun da sahnede, çekim sırasında Tamer Karadağlı'ydı. 🔶 – Tabii ki canım, tabii ki.
Gazetory tweet mediaGazetory tweet media
Türkçe
208
10
839
2.5M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@Redbeeea Vallahi gına geldi ya. Eltimden gram 7777 lirayken 77 gram aldım. Gram 6666 tl ye düşünce ben sana 598.829 tl verdim. 6666 dan bana 89.83 gram vereceksin. Hatta sen bu 1.134 tl yi de al bana 89.83 gram yerine 90 gram ver dedi. Offf
Türkçe
0
0
0
2
RED
RED@Redbeeea·
Kuzenim maddi sıkışıklık yaşayınca ona 170 gram altın verdim. O dönem gramı 7.500 TL’ydi ve altınları bozdurup parasını kullandı. Aradan zaman geçti, altın gramı 6.150 TL’ye düştü. O da gidip tekrar 170 gram altın alıp bana geri verdi. Gram olarak eksik yok, verdiği miktar aynı. Ama arada ciddi bir değer farkı oluştu. Siz olsanız sadece gram hesabı mı yapardınız, yoksa değer farkını da hesaba katar mıydınız?
RED tweet media
Türkçe
4.9K
59
881
1.3M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@alicimuratt Pandemi yine olsaydı ama Naci Ağbal kovulmasaydı kimse böyle örnekler veremezdi. Yok arsa , yok konut , yok araba... Enflasyon 15. Konut kredisi 0.67.... Sonrasında devalüasyon ile dolar uçtu. Enflasyon zıpladı.
Türkçe
0
0
0
238
Murat ALICI
Murat ALICI@alicimuratt·
2021'de 2+1 daire: 165-200 bin TL. 2026'da aynı daire: 6-7 milyon TL. Aradan sadece 5 yıl geçti. 2031'e geldiğimizde bu konutların 15-20 milyon TL seviyelerine ulaşması kimseyi şaşırtmayacak. Gayrimenkul zengin etmez belki ama geç kalanları fakir bırakır. #konut
Türkçe
51
10
183
41.1K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@BeratKYRA Başkanım bu yerel halkta vizyon ne gezer. Allah bilir audiyi Kelkit Çayında çimmişlerdir.
Türkçe
0
0
1
2.1K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@1makineci @cembabafinans Denktaşı konuşturmayanlar unutuyor. Ben yunanistandan veya dubaiden konut alımını desteklemiyorum. Ancak daha güvensiz olduğunu söylemek doğru mu
Türkçe
1
0
0
80
Cem Işık
Cem Işık@cembabafinans·
Yunanistan Corfu’da şöyle evler 60-70 bin euro fiyata satılıyor. Yurtdışından ev alan var mı? Hangi ülkede hangi şartlarla konut alınıyor araştıran var mı? Ben birkaç yer araştırdım ama birçok kişiden farklı şeyler duydum. Kimisi çok kolay diyor kimisi prosedür çok diyor.
Cem Işık tweet mediaCem Işık tweet mediaCem Işık tweet mediaCem Işık tweet media
Türkçe
34
2
99
56.4K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@kalbimizmirr Sabah namazıııı gidip oynuyor... Amerika ellerinde milli takım...
Türkçe
0
0
0
6
☀️Atacıkız🇹🇷 TÜRKÜM DOĞRUYUM ÇALIŞKANIM
Milli takımı akepe'nin takımı gibi sunarsanız, Türk Milli Futbol takımını siyasallaştırırsanız işte sonuç böyle olur. Allahtan ekonomide uçan Atatürk'ün kızları var da bir nebze olsun yüzümüz gülüyor.
Türkçe
259
231
1.8K
124.8K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@finansalozgur94 Benim evde bırak çamaşır makinasını , dyson bile benzinle çalışıyor. Elektrik iyi birşey olsaydı, yıldırımdan korkmazdık.
Türkçe
0
0
1
31
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Kardeşime Elektrikli araç almaktan da vazgeçtim. Kime danışsam başka bir şey söylüyor: 🔴Sağ şeritte Tırcılara meze olursun 🔴En ufak kazada Pert olur 🔴Sigorta Pili ödemez ortada kalırsın 🔴10 sene sonra Çöp olur 🔴Her sene menzili azalır 🔴Kışın Kalorifer açamazsın 🔴Yazın Klima açamazsın 🔴Radyasyon yayıyor kanser olursun 🔴Şarj sırasında Kavga edersin 🔴Bayramda yola çıkamazsın 🔴Şarj yüzünden yol 2 kat uzun sürer 🔴İkinci elde yarı fiyata satamazsın 🔴Erkek adam pilli araba sürmez diyenler bile var Ben en güzeli kardeşime bir at arabası alayım da bu iş kapansın yemin ediyorum Kafayı yedim 1 haftada.
Türkçe
300
17
258
120.4K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@cembabafinans Newyork ta evin değerinin %3 ü emlak vergisi ödersin. Teksasta iae %1 . Abd den ev alırken yıllık %1 ila %3 emlak vergisi ödeyeceğinizi düşünerek alın. Alabama ise %1 in altında binde 55 civarı ödersin. 200.000 dolarlık eve yılda 6.000 dolar veya 2.000 ya da 1.100 dolar ödersin.
Türkçe
0
0
1
2.8K
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@trader44s Bizim gibi ülkelerde para varlığa dönmediği sürece her zaman risktir. En doğru zamanı yakalamak çok zordur ancak trend sıkıntıya girmeye başlayabilir. Çocukları için şimdiden daire alıp kiraya vermek çok yanlış değil ama daha fazlasını alıp kiraya vermek pek mantıklı değil.
Türkçe
0
0
1
1.1K
𝗦𝗔𝗠𝗶
𝗦𝗔𝗠𝗶@trader44s·
Ahmet’in 6 milyon TL’si var Ev alıp kiraya vermeyi düşünüyor. 6 milyon TL’yi konuta yatırsa aylık yaklaşık 40 bin TL kira geliri elde edecek. Aynı parayı faize yatırsa aylık NET yaklaşık 180 bin TL getiri sağlayacak. Bu şartlarda Ahmet neden ev alsın?
𝗦𝗔𝗠𝗶 tweet media
Türkçe
761
33
753
1.4M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@ajansJargon Eğer doğruysa futbol sonrası siyasete girer.
Türkçe
0
0
2
8.4K
Jargon
Jargon@ajansJargon·
Bir sosyal medya kullanıcısının Hakan Çalhanoğlu hakkındaki sözleri, büyük beğeni topladı: ♦️Karısını aldattı, yakalanınca “karım beni aldattı” dedi ♦️Çocuğuna DNA testi istedi, karısıyla barıştı. ♦️O kadına bugün story attırdı! 😀 ♦️Trabzonspor’la sözleşme imzaladı, 200 bin euro imza parası aldı, sonra kaçtı. ♦️Parayı geri vermedi, 4 ay futboldan men edildi. ♦️Sonra Hamburg’a kaçtı! ♦️Kaçtığı Hamburg’dan deli raporu ile Leverkusen’e kaçtı! 😀 ♦️Milli takım kampında arkadaşının nişanlısına sarktı. ♦️Odası basıldı, ağzına namlu sokuldu, mevzunun üstü kapandı! ♦️Adamın vukaatları say say bitmiyor! ♦️Bide çıkmış millete akıl veriyor! ♦️Ahlaksız!
Jargon tweet mediaJargon tweet media
Türkçe
504
2.7K
36.6K
3.7M
ayedfaay
ayedfaay@ayedfaay·
@trader44s Konut arzı nasıl fazla değil? 20 dairelik 2 parsel yıktın.1000 m2 yi geç.Kentsel dönüşümden yararlanmak için yıktığın daire x1.5 katını yapıyorsun. 40 daire yıkıldı. Dikey olarak 60 daire yapıldı. 8 milyonluk daireye 8.5 dersen satılmıyor. 7.5 dersen zor .7 dersen hemen satılıyor
Türkçe
0
0
1
753
𝗦𝗔𝗠𝗶
𝗦𝗔𝗠𝗶@trader44s·
Konut konusunda son yorumum şudur, Yeni projelerin yeterince üretilmediği yani arzın daraldığı,maliyetlerinin sürekli arttığı, konut fiyatlarının dolar bazında gerilediği ve TL bazında uzun süredir yerinde saydığı bir ortamda, Yüksek faizler nedeniyle ertelenmiş ciddi bir talep birikimi oluşmuş durumda. Konut fiyatlarında kalıcı düşüş bekleyenler, bana göre çok değil, önümüzdeki bir yıl içinde piyasanın gerçekleriyle yüzleşecekler. Diyip sözü burada noktalıyorum.
Türkçe
59
11
174
38.5K
Finansal Fakkir (Sisteme bağımlı)
Düzce konut fiyatları da beni şaşırttı. 2 milyona evler var çok ilginç. İstanbul ve Ankara arasında olmasına rağmen bazı ilanlar beklediğimden çok daha uygun. Sizce Düzce'nin en büyük avantajı ve dezavantajı ne? Özellikle yatırımlık denenir mi ya da yaşama koşulları oralarda nasıl ? Yorumlarda tartışalım
Finansal Fakkir (Sisteme bağımlı) tweet media
Türkçe
71
12
88
130.3K
???????????
???????????@athenas07·
@trader44s Boykot moykot işi de fos . Ben size o kadar söyleyeyim . İnsanoğlu sosyal varlıktır.. 3 s kuralına göre mecbur dışarı yemeğe çıkacan mecbur dışarda kahve içeceksin mecbursun .. ve meletirler o kadar söyleyeyim
Türkçe
1
0
0
88
𝗦𝗔𝗠𝗶
𝗦𝗔𝗠𝗶@trader44s·
İnşaat Sektörünün içinden birisi olarak, 3-4 yıl önce oluşan yoğun talep nedeniyle konut fiyatları maliyetlerinin çok üzerine çıkarak ciddi şekilde şişmişti. Ancak son 3 yılda Türkiye’de enflasyon ve deprem kaynaklı inşaat maliyetleri hızla artarken, yüksek faizler nedeniyle konut fiyatları hem dolar bazında geriledi hem de düşük talep ve piyasadaki nakit sıkışıklığı nedeniyle yerinde saydı. Konut fiyatları gerilerken kiralar hızla yükseldi ve birçok bölgede amortisman süreleri ticari gayrimenkullerle benzer seviyelere indi. Özetle, “ev fiyatları balon” diyenler hâlâ 3 yıl önceki Türkiye şartlarıyla konuşuyor. Son 3 yılda konut hariç hemen her şeyin fiyatı değişti. Bugün sorun konut fiyatlarının balon olması değil, faizlerin yüksek olmasıdır. Bu nedenle, altı doldurulmamış boş yorumlara itibar etmeyiniz.
Türkçe
151
17
395
130.2K
Finansal Fakkir (Sisteme bağımlı)
Sakarya Karasu ilanlarını çok fazla görmeye başladım bu fiyatlara paylaştıkları evler çok iyi duruyor. Bana göre burda bi iş var ama çözemedim Sizce buralarda dikkat edilmesi gereken şey nedir?
Finansal Fakkir (Sisteme bağımlı) tweet media
Türkçe
183
4
162
492.1K
Farklı Gerçekler
Farklı Gerçekler@gerceklerfark·
Omzu yerinden çıkan adamın omzu yerine oturuyor ve rahatlıyor.
Türkçe
395
602
18.6K
2.4M