user
558 posts


@onedio Keyif alinicak bir olay icin bu eziyeti cekince ben keyif almam ki .
Türkçe

@ekmekarasiekme @ProfKanoglu Aynı iş yerinde 40 gün farklı departmanlarda yapılabiliyor
Türkçe

@ProfKanoglu Art arda aynı yerde staja izin veren mühendislik fakültesi mi var
Türkçe

@Hnn8rts @garibansipsi ben kaynadıktan sonra tam 5 dakika 30 saniye bekliyorum çok güzel oluyor tabii yumurta cinsine göre değişebilir bu süre
Türkçe

bazen çok sarıyo bazen kusturuyo asla ortası yok
eko@tasaksirketi
gunaydin, ideal yumurta kivamidir
Türkçe

@AhmetMe64661519 @merthoca 1/2 kişi yerini beynimde 0.5 kişi olarak çevirdim otomatik
Türkçe

@merthoca Kimin umrunda senin görüşün aq tüm matematik hocaları çıkmış er meydana tyt yi çözmüş 165 dk da diyo yok şöyle yok böyle mat hocasısın çöz bi zahmet bide 1/2 kişi yapsa anlarım tüm matçılar niye giriyor aq hepsinin amacı erkenden cevap paylaşıp prim kasm
Türkçe

@ellaswaiting @senashitpost Seni yiyor evet konum doğru anonimliğinin kaybolmaması için hayır diyerek yalan söylüyor
Türkçe

@bayrakmedya Sanal dilenci twitter kullanıcısına benziyor bir ara şu kadar beğeni gelirse bana bedavadan şu ürünü verir misiniz diye bu mecrada tweet atan kullanıcılar vardı onlardan birisi olması yüksek ihtimal
Türkçe

@RanaOgnc @bosunatiklama Basbayağı genelleme yapmışsın anlamamazlıktan gelmeye gerek yok "yeni nesil" diyerek genelleme yapmışsın.
Türkçe

@chmoduser @bosunatiklama Pardon ? Ben hepsi diye bir genelleme yapmış mıyım? Sizin zamirlerle ilgili probleminiz varsa beni hedef göstermek yerine promlemizin üzerine düşün. Burdaki haber geç kalanlar üzerine olduğu için yorumumda onun üzerine.
Türkçe

@devilinsid3_ @RanaOgnc @bosunatiklama Sınava girmedim ki ben dayı sen iyice bir oku yazdıklarımı tekrar bir sindirmeye çalış ertesi gün bana cevap yaz ödev olsun bu da
Türkçe

@chmoduser @RanaOgnc @bosunatiklama Arkadaş üstüne alinmazsin geçer amma yordun ya gidip girdiysen sınavına iş bitmiştir
Türkçe

@devilinsid3_ @RanaOgnc @bosunatiklama Neyse defalarca kendimi açıklamaya çalışmama lüzum yok aynı frekansta değiliz maalesef beni de o kuruların yanına kendince dahil et madem
Türkçe

@chmoduser @RanaOgnc @bosunatiklama Tamam gayet haklı kafaları çalışsın geç kalmasın bizim zamanimizda geç kalma yoktu 1 saat öncesinden okul önünde oturur muhabbet ederdik onlarda yapsın adam yazdiginda haklı yani bu işi yuzdeye göre sonuclandiramazsin kurunun yanında yaşta yanar
Türkçe

@devilinsid3_ @RanaOgnc @bosunatiklama Yapılamaz işte neden yapılamayacağını da belirttim gayet özellikle altını çizdim sadece "bu durumdan yola çıkarak yapılamaz" diye ben bu yorumu kadına cevap olarak yazdım çünkü o eskiyle kıyaslıyor sadece bu durum üzerinden çıkarım yapmış.
Türkçe

@chmoduser @RanaOgnc @bosunatiklama Yav sen buna mi takildin gayette yapılır .Üstüne basa basa yapılır bu arada
Türkçe

@devilinsid3_ @RanaOgnc @bosunatiklama Hadi %20 olsun onu da geç %40 olsun zamanında giden kişi sayısı zamanında gidemeyen kişi sayısından her türlü fazla. Bu durumda hiçbir şekilde bu durum referans gösterilerek yeni nesil hakkında olumsuz çıkarım yapılamaz.
Türkçe

@devilinsid3_ @RanaOgnc @bosunatiklama Evet yansımayanlar da var yine de %99'unun sınava zamanında girdiği gerçeğini değiştirmiyor. Yeni nesil hakkında negatif yorum yapılamaz buraya bakarak.
Türkçe

@RanaOgnc @bosunatiklama Bu nasıl bir genelleme? Sınava insanların %99'u falan zamanında giriyor zaten medyaya yansıyanlar sadece geç kalanlar.
Türkçe

@bosunatiklama Ben bu yeni nesli kavrayamıyorum, biz eskiden bir saat önce kapıda beklerdik. Onlarda ne tutku, ne arzu, ne de bir hedef var; her şeyin önlerine hazırca serilmesine alışmışlar.
Türkçe

@mrtshnnnnnnn @bosunatiklama Okul dibimde bile olsa 9.30'ta kalkmam çok geç amk
Türkçe

@bosunatiklama Mal olmak böyle bişey işte abi sınav 9 buçukda kalk amk erkenden git sınavına bunlar hiç çalışmamış çocuklar hepsi
Türkçe

@randomuser83482 @vool_ai @3rdemayaz Ve sıkıntı şu ki yeni dosya yedekleyemiyorsun eğer abonelik almazsan mail bile gelmeyebilir
Türkçe

@vool_ai @3rdemayaz Sanirim 2 yil sure veriyorlar eger aboneligi yenilemezsen siliniyor diye biliyorum
Türkçe

@okanyorux @cryptocumm @Merttoptas Altyazıların ne zaman geleceğini playerdan seçebiliyorsun bilmem kaç saniye ileri al diye arttırabilirsin ya da geriye almak için azaltabilirsin
Türkçe

@cryptocumm @Merttoptas Hocam streamioda altyazılarda senkronizasyon sorunu yaşıyorum bu yüzden kullanasım gelmiyor yardımcı olabilir misiniz
Türkçe

















