مبی ناش

3.7K posts

مبی ناش banner
مبی ناش

مبی ناش

@deldaresham

| عهد کردم که به غم فرصت جولان ندهم |

زیر سقف دودی شامل ہوئے Temmuz 2023
4.2K فالونگ4K فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
برای آنها دوستی بودم، که برای خودم آرزویش را داشتم.
مبی ناش tweet media
فارسی
5
88
1.7K
41.8K
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
گرچه دل کوچکت غمِ بسیار دارد، اما تو با غم هم زیبایی.
فارسی
0
0
98
719
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
تنها ملاکم واسه شخصیت آدما وفاداری توی روزای سخت به حرفاییه که تو روزای خوب بهمدیگه زدن.
فارسی
1
0
86
628
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
تو لیاقت آدمی رو داری که می‌دونه چقدر سخته که یکی مثل تو رو پیدا کنه.
فارسی
1
4
111
950
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
یه دردهایی هستن که به چشم نمیان، ولی سوی چشم رو می‌گیرن.
فارسی
0
2
80
900
Ava
Ava@AvaAmz·
به قول عباس معروفی «تو عزیز دل هزار نفر می‌شوی، اما عزیز دل عزیزت نیستی. و این غم‌انگیز است»
فارسی
1
0
11
91
Ava
Ava@AvaAmz·
مگسی که صبح از روی وجدان لهش نمی‌کنی، شب از روی عادت نیشت می‌زنه.
فارسی
4
0
19
367
خآن
خآن@_nakhodayebinam·
اون نخی که به زندگی وصلت کرده چیه؟
فارسی
333
1
246
46.2K
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
- برایت آرزو می‌کنم دور بمانی از عشقی که به جانت نفوذ می‌کند و رسیدن در سرشتش نیست.
فارسی
0
1
87
657
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
نیازمند یه اتفاق «به موقع» هستم.
فارسی
0
3
100
705
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
اونی که زنده از تاریکی بیرون میاد، دیگه نور و گدایی نمی‌کنه.
فارسی
3
5
137
1.7K
MASOUD
MASOUD@masoudiho·
یه سری اتفاقای خوب زندگی وقتی میوفته که لیاقتش داشته باشی نه اینکه بخوایش
فارسی
1
1
55
948
God of sleep
God of sleep@itsdanyalll·
کاشکی وقتی که ذوقشو داریم بشه…
فارسی
12
3
198
2.5K
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
احتیاج دارم بگذره. خیلی بگذره. اون‌قدر که وقتی برگشتم و به پشت سرم نگاه کردم باورم نشه یه روزی تو این فصل زندگی کردم...
فارسی
3
0
65
432
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
@hosseinmpmp خواب پیاده روی گریه کردن موسیقی گوش دادن دوش گرفتن صحبت با کسی که آرومت کنه آشپزی
فارسی
1
0
2
110
hossein
hossein@hosseinmpmp·
وقتی حالتون خوب نیست افسرده اید چیکار میکنین حتی شده برای چند ساعت حالتون خوب میشه؟
فارسی
31
0
30
2K
hesamita
hesamita@hesammkr·
کلمه "Overthinking" خیلی کلمه کوچیک و ناچیزیه در برابر کاری که من با مغزم میکنم.
فارسی
20
189
1.3K
20.6K
Ava
Ava@AvaAmz·
@deldaresham اوف چه متن خوب و ب موقعه ای🫪
فارسی
1
0
1
10
مبی ناش
مبی ناش@deldaresham·
از اول می‌دانستم که تو بدعهدی، اما مهربانی. که عاشقم نیستی؛ اما کمی دوستم داری. که می‌روی؛ اما همین اطرافی. که تفاوتِ من برایت با بقیه، خیال و تلاشِ من است؛ نه میل و اشتیاقِ تو. آدم خودش بهتر می‌داند کجای رابطه با یک نفر ایستاده؛ فقط باید شجاع باشد و بپذیرد.
فارسی
2
1
26
513
Ava
Ava@AvaAmz·
@deldaresham چون تکلیفشون مشخص نیست شاید با خودشون
فارسی
1
0
1
12
Ava
Ava@AvaAmz·
پسرا بهت میگن «جوجه» و بعد ولت می‌کنن گربه بیاد ببرتت. :)
فارسی
1
0
14
225