M. Erami

6.9K posts

M. Erami banner
M. Erami

M. Erami

@erami_m

شامل ہوئے Ocak 2017
159 فالونگ76 فالوورز
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@talkhand_siyasi این همان رذل کثافتی هست که رهبر شهیدمان رو به ترامپ تشبیه کرده بود.
M. Erami tweet media
فارسی
0
0
0
4
سجاد عابدی sajjad_abedi
این توییت بار حقوقی دارد نگارنده باید ۱- کودتای سران قوا را اثبات کند ۲- میتواند تشویش اذهان عمومی هم باشد ۳- برهم زدن نظم عمومی ۴_اگر نتواند اثبات کند که قطعا نمیتواند، نشر اکاذیب
علیرضا علیانی نژاد@A_R_Aliyani

خبرگان رهبری، علیه کودتای سران قوا وارد میدان شد.‌.

فارسی
6
3
12
262
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@mohammadgh7166 خوارج، از سیلی که در انتخابات ریاست جمهوری از ملت خورده اند، چنان سر در گم و روانپرش شده اند که بعد از دوسال نتوانسته اند خودشان رو جمع کنند، الان که سفره حرامخواریشان در حال جنع شدنداست با تمام توان در حال عقده گشایی از دئیس جمهور هستند.
فارسی
0
0
0
12
آسد میلان بازگشته
آقای پزشکیان ردای ریاست جمهوری برای شما خیلی خیلی گشاد بود ابرو و اعتبار یک مملکت رو به بازی گرفتی نه تخصصی داری نه دیدگاه سیاسی درستی داری نه دید کلان مدیریتی داره کوته بین و کوتوله
آسد میلان بازگشته tweet media
فارسی
19
35
227
1.9K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@vefaghemelli @meysam_che کثافتهای نفهم بی وطنی که به رذالت و بی شرافتی خودشان افتخار می کنند.
فارسی
0
0
0
17
وفاق ملی 🎒
وفاق ملی 🎒@vefaghemelli·
سالی جوووووون مهم نیست حذف شدیم یا نشدیم بالاخره فوتباله دیگه بازیه (حالا به تبانی‌های سیاسیش کاری ندارم بحثش جداس) 🛑 نکته مهم اینه که حذف هم بشیم یه #خونه داریم که برگردیم توش پیش خونواده‌هامون، شما همون خونه رو ندارید، همون #خونواده رو ندارید. شماها هچی ندارید حتی #وطن @SalomeSeyednia
فارسی
63
37
494
10.2K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@manaliyomali کسی که نمی فهمد و منافعش در نفهمیدن است، نیاز به هیچ توضیحی ندارد.
M. Erami tweet media
فارسی
0
0
0
7
ابو زینب 💚الله❤️
طرفداراش لطفا چند مورد از خدمات ایشون برای مردم تو این دوسال رو بفرمایید ما هم بدونیم (۱۰۰۰ نمره)
ابو زینب 💚الله❤️ tweet media
فارسی
229
16
176
5.1K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@arabsadegh هر وقت، محکومیتهای قطعی کیفری دهه های قبلش رو اجرا کردند، آنوقت، شاید این کار رو هم بکنند.
فارسی
0
0
0
76
مهدی عرب‌صادق| Mahdi Arabsadegh
آقای اژه‌ای! محرابیان را علنی محاکمه کنید؛ محکوم نشد، «گردنم را می‌گذارم»! حاشیه مسئولین ناکارآمد را ناامن کنید! او صنعت و اقتصاد کشور را نابود کرد و زندگی و معیشت مردم را به خاموشی کشاند! به دستگاه‌های نظارتی و رئیس‌جمهور وقت گزارش غلط داد و ترک‌ فعل‌های ویران کننده‌ای داشت! اگر وزیر نیروی دولت قبل، برای پرونده‌های جاری محاکمه شود، مسئولیت‌ها در کشور جدی گرفته می‌شود!
مهدی عرب‌صادق| Mahdi Arabsadegh tweet media
فارسی
32
15
171
10.4K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@sajadkhadem1 کرانید، کورانید،گنگانید، شما خوارج چقدر حقیرید،عقده سیلی و شکست از ملت در انتخابات،چنان کر و کورتان کرده که منافعتان در نفهمیدن خلاصه شده و دو سال است هنوز نتوانسته اید خودتان رو جمع کنید،و از هر موضوع بی ربطی می خواهید عقده گشایی کنید و برایتان منافع ملی و نظام،پشیزی ارزش ندارد
M. Erami tweet media
فارسی
4
0
4
205
سجاد خادم 🚩
سجاد خادم 🚩@sajadkhadem1·
این درد رو کجا ببریم که رئیس جمهور کشورمون به عنوان مسئول اجرای تفاهم نامه بین ایران و تروریست‌های آمریکایی به حرفای یه مداحِ گمنام و جاهل واکنش نشون میده اما به حمله یانکی‌ها به خاک ایران عزیز که نقض فاحش تفاهم نامه هم هست هیچ واکنشی نداره؟!!!!!!!
سجاد خادم 🚩 tweet media
فارسی
113
141
679
6.8K
عماد🚩 ☫
عماد🚩 ☫@soran_68·
آقای قاسمیان نه اینکه در ۴۰روز جنگ پای لانچر بوده،، موقع سوختگیری موشکها ریه ش نابود شده،، موقع شلیک موشک پرده های گوشش آسیب دیده،، سر درد شدید داره به علت موج بمباران ۲۴ساعته تونلهای موشکی با بمبهای سنگر شکن،، تکه تکه شدن رفقاش رو دیده،، خلاصه مرد جنگیه و دلش برای جنگیدن تنگ شده
عماد🚩 ☫ tweet media
فارسی
108
58
830
19.2K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@IrclockM واقعا هم خوش خیال و ساده هستی، در ضمن ...خودتی، هکها از داخل است نه از طریق اینترنت بین الملل، وقتی تا الان نفهمیده ای یا منافعت در نفهمیدن است که بانکها اصلا به اینترنت بین الملل وصل نیستند که بخواهند با وصل شدن اینترنت، هک بشن. نادانی جهالتت رو فریاد نزن و به آن افتخار نکن.
M. Erami tweet media
فارسی
0
0
11
251
میلاد رضایی
میگن چرا مسعود پزشکیان کابینه جنگ اقتصادی تشکیل نمی‌دهد؟ دلتون خوشه؟ به دستور خودش و یک کارگروه غیرقانونی اینترنت را بدون تامین امنیت باز کرد و از فرداش حداقل به چهار بانک کشور حمله شد و هنوز هم وصل نشدن و حتی نمیتونی بسته اینترنت بخری کابینه جنگ اقتصادی،اونم این فرد ذلیل غرب؟
میلاد رضایی tweet media
فارسی
177
126
606
21.2K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@ainmahdavi بله، درست می فرمائید، برای فرقه خوارج تراستی و غارتگران و چپاولگران منابع کشور، هر روز بد تر از روز قبل خواهد بود، دوره رانتخواری و انحصارگری و سفره های حرامخواری در حال جمع شدن است.
فارسی
0
0
1
17
ع.مهدوی
ع.مهدوی@ainmahdavi·
تا زمانی که این دولت سر کاره وضع همینه هر روز بدتر از دیروز ان شاء الله که صاحبان امر هر چه سریعتر اندیشه کنند
فارسی
57
9
118
2.5K
M. Erami ری ٹویٹ کیا
عبدالرضا داوری
«هندوجا» در ایران؛ زنگ خطر برای امنیت ملی؟ عبدالرضا داوری در روزهای اخیر، خبری در محافل رسانه‌ای منتشر شده که زنگ هشدار جدی را برای نهادهای امنیتی و قضایی کشور به صدا در آورده است. بر اساس این گزارش، شرکت نظامی اسرائیلی ELBIT SYSTEMS که پیشرفته‌ترین ابزارهای الکترونیک، سایبری و راداری را تولید می‌کند، از طریق شریک استراتژیک هندی خود، یعنی گروه هندوجا، به‌صورت رسمی و علنی در ایران حضور یافته است! *شراکت استراتژیک هندوجا و ELBIT SYSTEMS * این همکاری، یک ادعای ساده نیست. گروه هندوجا و شرکت البیت سیستمز، طبق اسناد و شواهد منتشرشده، چند سالی است که یک شرکت مشترک تجهیزات نظامی تشکیل داده‌اند. به‌عنوان مثال، در سال ۲۰۱۸، شرکت آشوک لیلاند از زیرمجموعه‌های هندوجا و بنیانگذار شرکت آشوکاکیش در ایران با این شرکت اسرائیلی تفاهم‌نامه امضا کرد تا خودروهای تاکتیکی سنگین را برای نصب سامانه‌های توپخانه تأمین کند. همچنین در تازه‌ترین اقدام یعنی در جولای ۲۰۲۵، شرکت NIBE Limited در هند با البیت سیستمز برای انتقال فناوری سامانه راکت‌انداز پیشرفته (PULS) قرارداد بسته است. *نقطه کانونی زنگ خطر برای ایران* آنچه این خبر را از یک گزارش تجاری به یک پرونده امنیتی حساس تبدیل می‌کند، نه خودِ همکاری دو شرکت، که نحوه و مکان حضور آنهاست. اکنون که حضور رسمی شریک هندی اسرائیل در ایران محرز شده، با یک سناریوی بسیار نگران‌کننده مواجه هستیم. گروهی که برای فروش تجهیزات پیشرفته و احتمالاً دور زدن تحریم‌ها، با عناوین جعلی سرمایه‌گذاری و تجارت به کشور نفوذ کرده، می‌تواند به حلقه مفقوده عملیات‌های خرابکارانه و نفوذ سایبری تبدیل شود. طی یک سال گذشته، دستگاه‌های اطلاعاتی کشور با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند راه‌های نفوذ اسرائیل را شناسایی و خنثی کنند. بازداشت صدها نفر، کیفرخواست برای ۱۶۰۰ نفر و مصادره اموال، گوشه‌ای از اقدامات قاطع قوه قضائیه در کنار نهادهای امنیتی بوده است. اما پیروزی در یک نبرد اطلاعاتی، زمانی کامل می‌شود که دروازه‌های اصلی نفوذ نیز بسته شوند. *آیا اموال هندوجا مصادره می‌شود؟* قانون، در برخورد با عوامل نفوذی و شرکت‌های متخلف، قاطع است؛ قوه قضائیه در پرونده‌های مشابه نشان داده که در تشخیص دانه‌های کوچک (عوامل اجرایی) و هسته‌های درشت (شرکت‌های اصلی و مدیران ارشد) تردید ندارد. اگر دستگاه قضایی، با استناد به اسناد و اطلاعات میدانی، احراز کند که مدیران شریک هندی البیت سیستمز از جمله مسعود ضیاءنور , علی باقرزاده و …. ، مدیران شرکت آشوکاکیش و گروه هندوجا در ایران فعالیت داشته‌اند، قطعاً پرونده آنان در اولویت رسیدگی قرار خواهد گرفت. در چنین شرایطی، علاوه بر بازداشت و ممنوع‌الخروجی متهمان، مصادره اموال و دارایی‌های آنها بعلاوه اموال گروه هندوجا در ایران، نه تنها یک گزینه، بلکه یک ضرورت قضایی و امنیتی خواهد بود تا درس عبرتی برای سایر شرکت‌هایی باشد که قصد معامله با دشمن را در خاک ایران دارند. * سخن پایانی این گزارش صرفا هشدار اولیه در مورد خطر حضور و نفوذ دشمنان در کشور است. گزارشات بعدی پس از بررسی دقیق اسنادی که در اختیار قرار گرفته برای اگاهی عمومی و اطلاع نهاد های ذیربط ارائه خواهد شد.
عبدالرضا داوری tweet mediaعبدالرضا داوری tweet mediaعبدالرضا داوری tweet mediaعبدالرضا داوری tweet media
Arya Younesi@AryaYounesi

از فرمانیه تا تل‌آویو؛ پرسش‌های بی‌پاسخ درباره شبکه هندوجا در ایران 🖊️ علیرضا حیدری [یادداشت تکمیلی درباره پرونده ای از شرکتی هندی که با اسرائیل در ارتباط است و در تهران نیز فعالیت دارد] در گمان شکن بخوانید: gomanshekan.ir/?p=3796

فارسی
3
12
66
10.5K
M. Erami ری ٹویٹ کیا
ali mp 🏴🏴🏴🏴
شما یادتون نمیاد اما بزرگترین فساد تاریخ جمهوری اسلامی بعداز خاوری پرونده #چای_دبش بود در زمان آیت الله عظما مرحوم رئیسی عرررزشی الان نگران کاه و یونجه آمریکاییه ولی اون موقع مثل کبک سرشون تو کجا بود🤔
ali mp 🏴🏴🏴🏴 tweet media
فارسی
145
32
368
5.3K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@hmd_grm فقط سناریو به قدرت رساندن احمدی نژاد در تجاوز رژیم صهیونیستی و امریکا، توسط متجاوزین، به نتیجه نرسید.
فارسی
0
0
0
174
Hamid Gerami
Hamid Gerami@hmd_grm·
حسن روحانی قسم جلاله خورد صادق خرازی گفت خون می‌دهیم عباس عبدی افشا کرد در برجام تعهد داده‌اند حداد عادل شورای نگهبان را تهدید کرد قالی‌باف و پزشکیان تنگه را دادند و کاه و یونجه گرفتند حمزه رحیم‌صفوی لجن پراکنی می‌کند ... همگی با یک هدف: #احمدی‌نژاد نباید تکرار شود
فارسی
15
18
88
31.7K
M. Erami ری ٹویٹ کیا
آیدین (پرچم ایران)
صادق خرازی برادرزادهٔ شهید کمال خرازی گفته که خانواده شهید توسط یک سرویس اطلاعاتی خارجی خبردار شدند که آقای خرازی در بیمارستان و توسط مسمومیت استنشاقی به شهادت رسیدند نه بر اثر جراحات وارده از حمله موشکی! پ.ن: شهید خرازی در کنار شهید لاریجانی از اصلی‌ترین طراحان آتش‌بس بودند.
آیدین (پرچم ایران) tweet media
فارسی
22
15
246
17.9K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@ali_khezrian وقتی منافع کثیف باندی و جناحیتان در نفهمی و مغلطه کردن و فریب مردم است.
M. Erami tweet media
فارسی
0
0
0
41
علی خضریان | Ali Khezrian
مسأله اقتصاد جنگ نبود؛ وضعیت فعلی آثار و تبعات آزادسازی نرخ ارزی است که آقایان در دی‌ماه انجام دادند. دولت در بودجه سال ۱۴۰۵ به صورت غیررسمی جهت تأمین منابع خود، متوسط نرخ ارز یعنی تا پایان ۶ ماهه اول را ۲۰۰ هزار در نظر گرفته است؛ لذا افزایش نرخ ارز را به جنگ مرتبط نکنیم.
فارسی
20
48
252
4.6K
M. Erami ری ٹویٹ کیا
پایگاه خبری برای ایران
خط تخریب ها و تهدید علیه تیم مذاکرات از کجا آب می خورد؟ آیا میدانید در هر معامله نفتی و غیرنفتی #تراستی_ها بیست درصد آن را بر می‌دارند یعنی در هر معامله ۱۰۰ میلیون دلاری می‌شود ۲۰ میلیون دلار این درصد و تخفیف های کلان قراره از جیب کاسبان تحریم به جیب مردم برگردد #برای_ایران
فارسی
5
26
148
2.3K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@sina_jahaani آقای حسین ده باشی (متوهم باشی)، یکروز آویزان از آمریکا بود، برای گرفتن اقامت و گرین کارت، که جعل اسناد و مدارکش رو شد و نتیجتا دیپورت، یکروز از احمدی نژاد آویزان بود برای خبرنگار همراه مسافرتهای خارجی، و یکروز از روحانی، برای گرفتن پست و مقام بعد از ریاست جمهوری که آن هم نشد.
فارسی
0
0
1
47
سینا جهانی
سینا جهانی@sina_jahaani·
امیرحسین ثابتی، بنیامین نتانیاهو، علی‌حسین قاضی‌زاده، رضا پهلوی و حسین دهباشی امروز همه از تیم مذاکره‌کننده‌ی ایران عقده دارند. سبک‌شان هم یکی است: سوءاستفاده از احساسات! نتانیاهو و قاضی‌زاده روی حوادث دی‌ماه مانوور می‌دهند و دهباشی روی شهیدانِ میناب. به نظر شما چرا؟
سینا جهانی tweet media
فارسی
58
37
331
4.9K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@amiriabbas1 شما هم با این حرف‌ها یاد مصاحبه«پروانه وحیدمنش،خبر نگار رادیو فردا» خواهرزن او از محل موزه هلوکاست افتادید که گفته بود:«پدربزرگم یهودی بود و ۹۰ سال پیش به اجبار مسلمان شدیم»؟!راستی یکی از سر سخت ترین مخالفان توافق صهیونیستها هستند. مدیون هستید،اگر ارتباطی بین اینها در نظر بگیرید
فارسی
0
0
3
49
abbasaliamiri
abbasaliamiri@amiriabbas1·
این روحانی از سر دلسوزی! مذاکره‌کنندگان را که با اجازه رهبری در میدان دیپلماسی هستند؛ جزو عناصر وابسته به شبکه یهود معرفی می‌کند.
فارسی
59
3
77
3.7K
M. Erami
M. Erami@erami_m·
@A_R_Aliyani کثافت عوضی، خوارجی بی شرف، مراسم عزاداری حسینه امام در خدمت حضرت آقای شهیدمان رو، با عنوان هیئت الترامپ خطاب می کنی؟!!!
فارسی
0
0
1
29
امیرطاهر حسین خان
این حجم از پول‌پاشی برای تخریبش، از ترسه یا چیز دیگه؟
امیرطاهر حسین خان tweet media
فارسی
78
9
252
6.5K