
M. Erami
6.9K posts



این توییت بار حقوقی دارد
نگارنده باید ۱- کودتای سران قوا را اثبات کند
۲- میتواند تشویش اذهان عمومی هم باشد
۳- برهم زدن نظم عمومی
۴_اگر نتواند اثبات کند که قطعا نمیتواند، نشر اکاذیب
علیرضا علیانی نژاد@A_R_Aliyani
خبرگان رهبری، علیه کودتای سران قوا وارد میدان شد..
فارسی

@mohammadgh7166 خوارج، از سیلی که در انتخابات ریاست جمهوری از ملت خورده اند، چنان سر در گم و روانپرش شده اند که بعد از دوسال نتوانسته اند خودشان رو جمع کنند، الان که سفره حرامخواریشان در حال جنع شدنداست با تمام توان در حال عقده گشایی از دئیس جمهور هستند.
فارسی

@vefaghemelli @meysam_che کثافتهای نفهم بی وطنی که به رذالت و بی شرافتی خودشان افتخار می کنند.
فارسی

سالی جوووووون
مهم نیست حذف شدیم یا نشدیم
بالاخره فوتباله دیگه بازیه (حالا به تبانیهای سیاسیش کاری ندارم بحثش جداس)
🛑 نکته مهم اینه که حذف هم بشیم یه #خونه داریم که برگردیم توش پیش خونوادههامون، شما همون خونه رو ندارید، همون #خونواده رو ندارید.
شماها هچی ندارید حتی #وطن
@SalomeSeyednia
فارسی


@arabsadegh هر وقت، محکومیتهای قطعی کیفری دهه های قبلش رو اجرا کردند، آنوقت، شاید این کار رو هم بکنند.
فارسی

آقای اژهای!
محرابیان را علنی محاکمه کنید؛ محکوم نشد، «گردنم را میگذارم»!
حاشیه مسئولین ناکارآمد را ناامن کنید!
او صنعت و اقتصاد کشور را نابود کرد و زندگی و معیشت مردم را به خاموشی کشاند! به دستگاههای نظارتی و رئیسجمهور وقت گزارش غلط داد و ترک فعلهای ویران کنندهای داشت!
اگر وزیر نیروی دولت قبل، برای پروندههای جاری محاکمه شود، مسئولیتها در کشور جدی گرفته میشود!

فارسی

@sajadkhadem1 کرانید، کورانید،گنگانید، شما خوارج چقدر حقیرید،عقده سیلی و شکست از ملت در انتخابات،چنان کر و کورتان کرده که منافعتان در نفهمیدن خلاصه شده و دو سال است هنوز نتوانسته اید خودتان رو جمع کنید،و از هر موضوع بی ربطی می خواهید عقده گشایی کنید و برایتان منافع ملی و نظام،پشیزی ارزش ندارد

فارسی

@IrclockM واقعا هم خوش خیال و ساده هستی، در ضمن ...خودتی، هکها از داخل است نه از طریق اینترنت بین الملل، وقتی تا الان نفهمیده ای یا منافعت در نفهمیدن است که بانکها اصلا به اینترنت بین الملل وصل نیستند که بخواهند با وصل شدن اینترنت، هک بشن.
نادانی جهالتت رو فریاد نزن و به آن افتخار نکن.

فارسی

@ainmahdavi بله، درست می فرمائید، برای فرقه خوارج تراستی و غارتگران و چپاولگران منابع کشور، هر روز بد تر از روز قبل خواهد بود، دوره رانتخواری و انحصارگری و سفره های حرامخواری در حال جمع شدن است.
فارسی
M. Erami ری ٹویٹ کیا

«هندوجا» در ایران؛ زنگ خطر برای امنیت ملی؟
عبدالرضا داوری
در روزهای اخیر، خبری در محافل رسانهای منتشر شده که زنگ هشدار جدی را برای نهادهای امنیتی و قضایی کشور به صدا در آورده است. بر اساس این گزارش، شرکت نظامی اسرائیلی ELBIT SYSTEMS که پیشرفتهترین ابزارهای الکترونیک، سایبری و راداری را تولید میکند، از طریق شریک استراتژیک هندی خود، یعنی گروه هندوجا، بهصورت رسمی و علنی در ایران حضور یافته است!
*شراکت استراتژیک هندوجا و ELBIT SYSTEMS *
این همکاری، یک ادعای ساده نیست. گروه هندوجا و شرکت البیت سیستمز، طبق اسناد و شواهد منتشرشده، چند سالی است که یک شرکت مشترک تجهیزات نظامی تشکیل دادهاند. بهعنوان مثال، در سال ۲۰۱۸، شرکت آشوک لیلاند از زیرمجموعههای هندوجا و بنیانگذار شرکت آشوکاکیش در ایران با این شرکت اسرائیلی تفاهمنامه امضا کرد تا خودروهای تاکتیکی سنگین را برای نصب سامانههای توپخانه تأمین کند. همچنین در تازهترین اقدام یعنی در جولای ۲۰۲۵، شرکت NIBE Limited در هند با البیت سیستمز برای انتقال فناوری سامانه راکتانداز پیشرفته (PULS) قرارداد بسته است.
*نقطه کانونی زنگ خطر برای ایران*
آنچه این خبر را از یک گزارش تجاری به یک پرونده امنیتی حساس تبدیل میکند، نه خودِ همکاری دو شرکت، که نحوه و مکان حضور آنهاست. اکنون که حضور رسمی شریک هندی اسرائیل در ایران محرز شده، با یک سناریوی بسیار نگرانکننده مواجه هستیم. گروهی که برای فروش تجهیزات پیشرفته و احتمالاً دور زدن تحریمها، با عناوین جعلی سرمایهگذاری و تجارت به کشور نفوذ کرده، میتواند به حلقه مفقوده عملیاتهای خرابکارانه و نفوذ سایبری تبدیل شود.
طی یک سال گذشته، دستگاههای اطلاعاتی کشور با تلاش شبانهروزی توانستهاند راههای نفوذ اسرائیل را شناسایی و خنثی کنند. بازداشت صدها نفر، کیفرخواست برای ۱۶۰۰ نفر و مصادره اموال، گوشهای از اقدامات قاطع قوه قضائیه در کنار نهادهای امنیتی بوده است. اما پیروزی در یک نبرد اطلاعاتی، زمانی کامل میشود که دروازههای اصلی نفوذ نیز بسته شوند.
*آیا اموال هندوجا مصادره میشود؟*
قانون، در برخورد با عوامل نفوذی و شرکتهای متخلف، قاطع است؛ قوه قضائیه در پروندههای مشابه نشان داده که در تشخیص دانههای کوچک (عوامل اجرایی) و هستههای درشت (شرکتهای اصلی و مدیران ارشد) تردید ندارد.
اگر دستگاه قضایی، با استناد به اسناد و اطلاعات میدانی، احراز کند که مدیران شریک هندی البیت سیستمز از جمله مسعود ضیاءنور , علی باقرزاده و …. ، مدیران شرکت آشوکاکیش و گروه هندوجا در ایران فعالیت داشتهاند، قطعاً پرونده آنان در اولویت رسیدگی قرار خواهد گرفت. در چنین شرایطی، علاوه بر بازداشت و ممنوعالخروجی متهمان، مصادره اموال و داراییهای آنها بعلاوه اموال گروه هندوجا در ایران، نه تنها یک گزینه، بلکه یک ضرورت قضایی و امنیتی خواهد بود تا درس عبرتی برای سایر شرکتهایی باشد که قصد معامله با دشمن را در خاک ایران دارند.
* سخن پایانی
این گزارش صرفا هشدار اولیه در مورد خطر حضور و نفوذ دشمنان در کشور است. گزارشات بعدی پس از بررسی دقیق اسنادی که در اختیار قرار گرفته برای اگاهی عمومی و اطلاع نهاد های ذیربط ارائه خواهد شد.




Arya Younesi@AryaYounesi
از فرمانیه تا تلآویو؛ پرسشهای بیپاسخ درباره شبکه هندوجا در ایران 🖊️ علیرضا حیدری [یادداشت تکمیلی درباره پرونده ای از شرکتی هندی که با اسرائیل در ارتباط است و در تهران نیز فعالیت دارد] در گمان شکن بخوانید: gomanshekan.ir/?p=3796
فارسی
M. Erami ری ٹویٹ کیا
M. Erami ری ٹویٹ کیا

M. Erami ری ٹویٹ کیا

@sina_jahaani آقای حسین ده باشی (متوهم باشی)، یکروز آویزان از آمریکا بود، برای گرفتن اقامت و گرین کارت، که جعل اسناد و مدارکش رو شد و نتیجتا دیپورت، یکروز از احمدی نژاد آویزان بود برای خبرنگار همراه مسافرتهای خارجی، و یکروز از روحانی، برای گرفتن پست و مقام بعد از ریاست جمهوری که آن هم نشد.
فارسی

@amiriabbas1 شما هم با این حرفها یاد مصاحبه«پروانه وحیدمنش،خبر نگار رادیو فردا» خواهرزن او از محل موزه هلوکاست افتادید که گفته بود:«پدربزرگم یهودی بود و ۹۰ سال پیش به اجبار مسلمان شدیم»؟!راستی یکی از سر سخت ترین مخالفان توافق صهیونیستها هستند.
مدیون هستید،اگر ارتباطی بین اینها در نظر بگیرید
فارسی

@A_R_Aliyani کثافت عوضی، خوارجی بی شرف، مراسم عزاداری حسینه امام در خدمت حضرت آقای شهیدمان رو، با عنوان هیئت الترامپ خطاب می کنی؟!!!
فارسی

@AmirT_HK @drpezeshkian @Mj_ghaempanah @ali_ahmadnia @elyashazrati از جمع شدن سفره های حدودا نیم قرنی حرام خواریشان است.
فارسی





























