ژاک قضا و قدری
21.2K posts

ژاک قضا و قدری
@esfenach
گفتم آب و ساعت لنگریمان گفت: دنگ، دنگ، دنگ

بهبه جمع جک جندهها و اوبیای حکومتی تکمیل شد، خردادیان هم برگشت ایران.

عزیزان نا امید نشید توافق با امریکا خیلی هم خوبه رونق اقتصادی میاره طبقه متوسط و جامعه مدنی رو تقویت میکنه و به انزوای سیاسی اجتماعی و فرهنگی ملت ایران خاتمه میده، همانطور که ایران زمان شاه و اروپای شرقی بعد از باز شدن دیوار آهنین به دموکراسی نزدیک تر شدند و احزاب کمونیست سقوط کردند، ما هم این فرصت را خواهیم داشت تا با فراغت از فقر و جنگ مجددا برای دموکراسی تلاش کنیم، مضاف بر اینکه به قول بختیار دیکتاتوری نعلین از چکمه خطرناک تره، لذا حرکت از دیکتاتوری نعلین به دیکتاتوری چکمه یک گام رو به جلو است، مبارزه با دیکتاتوری که بدون نام خدا میکشه همواره از مبارزه با دیکتاتوری که با نام خدا میکشه آسانتره...

اگه کسی ازم بپرسه رابطهی الکل با سینما کجا عمیق میشه، فیالفور میگم سینمای هونگ سانگ سو. آدمای فیلمای او قبل دورهمی و مصرف SOJU، خویشتندار، رازدار و مهرباناند. درام با اولین بالارفتن شکل میگیره و کمپلکس میشه. سوجو فقط یه الکل نیس، مهمترین موتیفِ سینماییشه
















