Faust

380 posts

Faust

Faust

@faustc0

شامل ہوئے Mayıs 2025
33 فالونگ13 فالوورز
Faust
Faust@faustc0·
@obscurealfear Christian bale ağabey bu kadar iyi bir metod oyuncusu olmasa ve rol için bu kadar uğraşmasaydı bugün bildiğimiz anlamda makinist filmi olmazdı. Her boka feminist Queen diye atlamayın amk malları
Türkçe
1
0
13
1.6K
Faust
Faust@faustc0·
@cokonusma_soyun Oooooffffff sonunda şunu söyleyen biri amkkkkkkkkkkkkkkkkk helal olsun
Türkçe
0
0
7
2.3K
Faust
Faust@faustc0·
@qlilfox “Lolde daha fazla fanım var”
Faust tweet media
Türkçe
0
0
0
29
deniz✨
deniz✨@qlilfox·
@faustc0 oncelikle ben senin kankan değilim ucube. izleyicinin fikrinin onemi olmadigini soylemen kadar salakca bir sey omrumde duymadım kafanın icinde taşıdığın şey ömür boyu umuyorum ki yaşamın çok zorluyordur ve nerenin senaristliği bu lolde daha fazla fanım var. Loser
Türkçe
1
0
0
48
deniz✨
deniz✨@qlilfox·
trde sinemadan anlayan cok az insan var filmleri bu mal bunu anlar bu mal bunu anlamaz olarak insanlara onerilerde bulunuyorum bu filmi herkes maalesef algılayamıyor oyunculuklar çekim konu işleyiş bambaşka bir film ama yorumlara girin boklayanlarla dolu
Eyüp Kaan Yoksu@eyupkaanyoksu

Andrzej Zulawski'nin ev yapımı bir mezbahada oynanan "evlilik sahneleri"nin olabildiğince metaforlarla anlatıldığı, fazlasıyla rahatsız eden sahnelerin olduğu; pskilojik korku dram filmi. 🎞️Possession (1981)

Türkçe
3
4
99
11.8K
Faust
Faust@faustc0·
@Yusuf2073307 Adamın pp de stannis var onurdan falan bahsediyor ama aynı zamanda yemininden dolayı joffrey oçuna bile hizmet eden barristan’a laf ediyor. Tr westroc fanları mal amına koyim.
Türkçe
0
0
2
264
ordekseviorum
ordekseviorum@cokmudertsiz·
erkek adamın en güzel çeyizi favori dörtlüsünde manchester by the sea olmayan letterboxd hesabıdır
Türkçe
5
21
322
11.4K
Faust
Faust@faustc0·
@qlilfox Tr de sanat filmi senaryosu yazıyorum kanka. Sence izlenme sikimde mi
Türkçe
1
0
0
38
deniz✨
deniz✨@qlilfox·
@faustc0 Ben bir izleyiciyim ve ben olmasaydim sen bir sikim değildin dostum
Türkçe
1
0
0
39
Faust
Faust@faustc0·
@qlilfox Senaristim kanka. Bu da demek oluyor ki konu hakkında senin fikrinin bir önemi yok benimkinin var ok?
Türkçe
1
0
0
48
Faust
Faust@faustc0·
@beehaber “Tabak başı 1000 lira alıp, onun 600 lirasının maliyet olduğunu düşünürsek” altın kaplamalı bir yemek yapmıyorsanız herhangi bir ürünün maliyetinin 600 lira olması imkansız. Kaliteli ürün olsa hadi neyse ama o da yok. Orta segment ürün.
Türkçe
1
0
4
1.8K
Bee Haber
Bee Haber@beehaber·
Arda Türkmen, restorancılığın dışarıdan göründüğü kadar akıl kârı bir iş olmadığını söyledi: 🔹 “Restoran açmak akıl kârı mı?” 🔹 “Değil, o yüzden sattım zaten hepsini.” 🔹 “Aileme de zaman ayırmak istedim.” 🔹 “İyi bir restoran açmak için birkaç milyon dolar harcaman lazım.” 🔹 “3 milyon dolar harcayıp, tabak başı 1.000 lira alıp, onun 600 lirasının maliyet olduğunu düşünürsen çok akıl kârı değil.” 🔹 “Para kazanmak için, işi döndürmen için bir masayı günde 2,5 kere satman lazım.” 🔹 “Cumartesi akşam dolu görüyoruz, çok iyi iş yapıyor diyoruz.” 🔹 “Pazartesi öğlen o dükkan dolu mu?” 🔹 “İşte o zaman para kazanıyorsundur.” 🔹 “Sen de iyi kazanıyorsundur, personelin de iyi kazanıyordur.” 🔹 “Başında duramayacağın, hakkını veremeyeceğin işin içinde olmamak lazım.”
Bee Haber tweet mediaBee Haber tweet media
Türkçe
69
35
1.3K
805.5K
Faust
Faust@faustc0·
@gezenladydiycek Türkiye baya aşağılarda. Böyle ezbere yalanlar söyleyerek var olan bir sorunun içini boşaltıyorsunuz. Feminist mücadelede yeriniz yok.
Faust tweet media
Türkçe
0
0
9
427
Faust
Faust@faustc0·
@meselayanii0 Türbanoid birinin wp konuşmasını görmek istemiyorum.
Türkçe
1
0
7
2.7K
eco
eco@meselayanii0·
bu ssi gormeden onceki hayatimi ozluyorum
eco tweet media
Türkçe
143
122
9.5K
295.3K
Faust
Faust@faustc0·
@vangelhaa Bir kere mezuna kalmış birisi olarak keşke onda da kalmasaydım da ilk sene gitseydim diyorum. Sınava girmeye bile değmezken üç dört kere mezuna kalmak ciddi mallık. Hiç mi muhakeme yeteneğiniz yok amk.
Türkçe
0
0
0
135
m
m@vangelhaa·
yks ben ayrılmak istiyorum
m tweet media
Türkçe
63
45
2.3K
567.8K
Faust
Faust@faustc0·
@terrariste Lahmacun Türklerin pizzasıdır demek kadar salakça. Bu kadar salakça bir yorum için ne kadar salak olmak lazım amk
Türkçe
0
0
2
769
Faust
Faust@faustc0·
@FieldFever Evrenin yüzde doksanı oldukları için=güce tapıyorum
Türkçe
1
0
0
53
MuratQS
MuratQS@FieldFever·
@faustc0 Evrenin yüzde doksanı oldukları için
Türkçe
1
0
3
141
MuratQS
MuratQS@FieldFever·
Kız: Ben Starkları çok seviyorum senin favori Stark çoçuğu kim? Lannistercı ve Targaryenci olan biz x.com/kinslayer____/…
Türkçe
13
4
65
4.5K
Faust
Faust@faustc0·
@gonulcelem Avrupa cuck oranında birinci.
Türkçe
0
0
0
921
Faust
Faust@faustc0·
@enorton1903 Birader adamın fetullahı canlandırdığı filmi var amına koyim sen şaka mı yapıyorsun yoksa düz cahillik mi
Türkçe
0
0
1
779
Faust
Faust@faustc0·
@darrowaueo Hedefiniz kadın kitleyse mi?? Birader kusura bakma da siz kimsiniz amına koyim ya
Türkçe
0
0
0
50
Faust
Faust@faustc0·
@Gedizan Konya rampalı burası
Türkçe
0
0
0
140
Gediz
Gediz@Gedizan·
Bu fotoğraf muazzam birşey ya konum atın bura neresi
Gediz tweet media
Türkçe
757
45
4.9K
895K