Erva
1.8K posts


Bu olayın üzerine bir sonraki maçta Tadic, maçta orucunu açan Orkun Kökçü’ye yaptığı faulün ardından “çimlerin tadı güzel miydi?” diye sordu.
Henüz 19 yaşındaki Orkun Kökçü’yü takım arkadaşları zor durdurdu.
BJK RADAR@bjk_radar
📸 Feyenoord Kaptanı Orkun Kökçü, Türkiye’deki depremzedeler için pazuband takmayı reddeden Dusan Tadic’in elini sıkmamıştı.
Türkçe

@altogetherask Freibad 'a gidenlerin serinlediğini sanmıyorum çünkü içerisi dışarıdan çok daha serin. Bence siz daha rahatsınız...
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Her sene aynı muhabbet..Gurbetçiler"Toprağımızın kıymetini bilin"...
Yorumlar"Dönsene o zaman Ülkene,seni tutan ne?...
Türkçe

Avrupa’daki gurbetçiler, yaz tatiliyle birlikte Türkiye’ye akın etmeye başladı:
• 34 yıldır Viyana’dayım. Kendimizi yalnız hissediyoruz orada, burayı özlüyoruz. Buradakiler toprağımızın kıymetini bilsin.
• Buraya gelince kendimi çok güvende hissettim. Orada kendimi çok kötü hissediyorum.
• Vatan gibisi yok, burayı özlüyoruz ama oradan da vazgeçemiyoruz.

Türkçe

#SONDAKİKA 7000 Vakıa Suresi okuduk. Bereket duası yapacağız.
Adınızı yazın ya da bir nokta
koyun sizi duamıza katalım.
Türkçe

Aga bizim size pahali cikolata borcumuz mu var?
Berlin@MoscowSukruy526
Almanya dan biri size bunu getirmişse sizi sevmiyordur. Sevse Ferrero rocher getirir. Malum gurbetçi zamanı şimdi. bilgilendirme amaçlıdır
Türkçe

@thecornerinsoho Anlamadım. Akmanya da hapishane de falan mı kalıyorsunuz. 4 aydır hiç bi markete gidip neler satıldığını görmediğinize göre
Türkçe

@MoscowSukruy526 Kimse kimseye bir şey götürnek zorunda değil ama bir şey götürüyorsa da düşünüp götürmüştür.
Türkçe

@Gnhlcml @metropolmedya_ . BMW de bant üzerinde çalışıyorsan tabiki bırakıp gidemezsin ,ama bir çok firma gerçekten izin veriyor
Türkçe

@metropolmedya_ Külliyen yalan arkadaşım çalışıyor halen de orada ibadet için asla izin yok evde kaza yapıyor elin gevurunu güzel göstermeye çalışmayın
Türkçe

@Mila_3558 @Bulvarpress Buna acayip üzüldüm..çocuksun yani seninde canının istwyeceğini düşünememişler mi? Annenin çaresizliğine de ayrıca üzüldüm
Türkçe

@Bulvarpress 20 yıl oldu amcam yengem annem ben disardi ciktik cocukken rahmetli babam gelmek istemedi o zaman annemin cebinde de para yoktu onlar oturdu döner ayran yedi bana da sonunda kalan ayran ve donerin sonunu uzatmıştı ölsem unutmam
Türkçe

İki çocuğuyla birlikte Almanya’dan Türkiye’ye yerleşen kadın:
- İki çocuğumla Türkiye’ye geri döndüm.
- Kalıplaşmış bir algı var ama euro kazanınca zengin olmuyorsun. Vergiler artıyor, maaş aynı kalıyor.
- Ayrıca çocuklarım robot gibi büyüsün istemedim, çünkü Almanya’daki sistem, seni bir kalıba sokuyor. Sabah 6’da kalk, işe git, yaşa, öl. Entegrasyon sorunu da oldu.
- Ama herkesin mutluluk tanımı farklı.
Türkçe























