øl entustiasten

276 posts

øl entustiasten banner
øl entustiasten

øl entustiasten

@godiskolla

godset, bandy og øl. GFS

Drammen, Norge شامل ہوئے Aralık 2020
184 فالونگ176 فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
2. juledag går selvfølgelig til bandy! Møtte gutta på lokal puben, 5 min busstur, skyhøy promille før kl 13:00, kultur. Dala meldte før kamp, turte ikke ta med eget banner i år heller…
øl entustiasten tweet mediaøl entustiasten tweet media
Nedre Eiker, Norge 🇳🇴 Norsk
1
3
31
6.6K
øl entustiasten ری ٹویٹ کیا
Veg
Veg@vegard1111·
"Folk som kun drar ut på byen lørdager er utelivets medgangssupportere" - Gandhi
Norsk
0
2
30
1.1K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
Hva er bedre enn seriestart?☀️
øl entustiasten tweet media
Norsk
0
0
27
636
øl entustiasten ری ٹویٹ کیا
Kim Underberg Rolund
Kim Underberg Rolund@KimRolund·
Kjør da Solberg. Anti 3050!
Kim Underberg Rolund tweet media
Norsk
0
1
46
6.9K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
Ladies and gentleman, it’s Matchday🚨 Det er endelig 2 juledag og ælv classico igjen. Det er trøkk på puben like tidlig som alltid. Årets utgave kan bli jevnere enn på lenge. Kjør SSK🤍
øl entustiasten tweet mediaøl entustiasten tweet mediaøl entustiasten tweet mediaøl entustiasten tweet media
Norsk
0
8
48
7.7K
øl entustiasten ری ٹویٹ کیا
Fridjof
Fridjof@PerFridjof·
Strømsø Fanatikere❤️
Fridjof tweet media
Norsk
0
3
26
2.4K
øl entustiasten ری ٹویٹ کیا
zeb
zeb@kollen1907·
Den flyturen hjem fra Trondheim med hele godset staben og spillere blir vel sånn passe klein?
Norsk
0
1
28
2.4K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
The king is back😈 Årets siste match!🔵
øl entustiasten tweet media
Svenska
1
0
13
1.2K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
Årets siste borte match! Vi kan å kose oss @KimRolund 🇳🇴🇨🇭
GIF
Svenska
0
1
7
1.1K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
Årets siste hjemme match! Blir spennende å se hvor lørdagskvelden ender i natt! Kom igjen SIF🔵🔵
øl entustiasten tweet media
Norsk
0
0
4
256
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
Nord-Norge kan ryke og reise! Hjemme og Match med gutta! 3p i dag!
Norsk
0
0
8
517
øl entustiasten ری ٹویٹ کیا
Seb Dals
Seb Dals@Dalsinii·
Det gikk dessverre ikke i Drammen, men faen for en fyr Isnes! Åpen, ærlig, god med supporterne. Er så synd det ikke ville seg i Godset. Bare å ønske lykke til videre
Norsk
0
1
58
3.3K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
16.mai er irrelevant uansett.
Norsk
0
1
8
295
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
Deilig å endelig være tilbake i Drammen☀️ På tide med årets første match! GODSET!🔵
Norsk
0
0
26
1.1K