@dkdkffu كسم الضحك نيك
انا مفيش علاقه دخلتها الا وكنت مستقر فيها لا بدي زياده ولا قليل
انما النياكه الي بتتكلمو فيها دي اسمها نجاسه علشان تركبو على الطرف التاني مش اكتر ولو انكرتي الكلام ده تبقي بنت متناكه زي الي عامله التويته دي بالظبت
انك تشتم ممثلة او مغني عشان فلسطين بس تقعد من 5 الفجر تتفرج على لعيب كورة كان بيبوس حائط المبكى في القدس والباسبور بتاعه مختوم في تل ابيب بدل المرة خمسة وتحط جمب اسمك علم الدولة الوحيدة (بخلاف امريكا) اللي كانت بتصوت ضد فرض عقوبات على إسرائيل دا اسمه ايه؟