The L
1.2K posts



اينم بگم😂: من قبل كنكور ارشد پذيرش آمريكا گرفتم و برنامم رفتن بود. به اصرار مامانم كنكور رو ثبت نام كردم و اينقدر واسم مهم نبود كه تا شب كنكور هيچى نخوندم؛ شبش ٢ ساعت كنكور سال پيش رو زدم و چند تا فرمول حفظ كردم و تمام. ظهر فرداشم با خيال راحت رفتم سر جلسه و گس وات؟ رتبم ١٥ شد=)

بچه ها مگه کنکور ارشد رو همه همون بار اول در بهترین دانشگاه های ایران و تهران قبول نمیشن؟ =))





😂 درسته کنکور ارشد از سراسری راحتتره، ولی انقدرم که با ۳ هفته مطالعه، قهوه و معجزه جمع بشه نیست داداش!

در آزمون ارشد میانگین درصدات بالای 50 باشه، احتمالا رتبه زیر ده میاری و قبول میشی. پس لازم نیست اگه نخوندین همه مباحث رو بخونین. 60 درصد مطالب رو دقیق جمع بندی کنین کافیه. نکته مهم: رمز قبولی در ارشد مرور ذهنی هست. گاهی بشینین و به آنچه خوندین فقط فکر کنین.














