didi

1.4K posts

didi banner
didi

didi

@inborderlland

her şey hakkında konuşabilirim

شامل ہوئے Mayıs 2025
55 فالونگ50 فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
didi
didi@inborderlland·
Yeminim var manifest kızlarını korurum kızlara sataşanı çeker vururum ya
Türkçe
1
0
23
3.2K
didi
didi@inborderlland·
@H05EOK Neye kuruldun aq komik gayet
Türkçe
0
0
2
242
didi
didi@inborderlland·
Şileye gitmem gerek
Türkçe
0
0
0
8
didi
didi@inborderlland·
@nthingmakesense Hayır günahsa da günah ben anlamiyorum kul hakkı yiyenin katil olanın bile müslüman olabildiği yerde gay olan niye müslüman olamıyo olmak istişyosa olsun ne garip
Türkçe
1
0
48
2K
badem|eskiya🌼
badem|eskiya🌼@nthingmakesense·
lut kavmini escinsel oldugu icin yok etti zannediyor king zahmet etme ya bu kadar kendi dinini ogrenmek icin falan
FloryaBilgi@FloryaBilgi

@kacakcikurban_ Eşcinselliğe karşı yasak yok mu? Kuranda direk eşcinsel bir topluluğu helak ettiklerinden bahsediyorlar

Türkçe
11
4
502
44.4K
didi
didi@inborderlland·
@omg9sopretty @fuckingescobar Ben bu şarkıla ilgili konusmak istemiyom cok sinirime dokundu da senin eleman iyiydi beğendddim gay may dedm ama-
Türkçe
1
0
0
33
choegoui⁷
choegoui⁷@mygalaxykookmin·
BU GERCEK MI TARMY KAZANDIK MI NOLUYO
choegoui⁷ tweet media
Türkçe
58
261
3.1K
119K
didi
didi@inborderlland·
Kilolu biri mutluysa bırakın kilo vermesin. Sanki kilo verince mutlu olunuyor tatminsizlik başlıyor aynaya baktığında hep bi fazlalık görüyosun asla yeterince zayıf olamıyorsun. Belki zayıfsın ama koca bi kusur görüyosun sadece
Alp@spiritofkatana

Hayatının %80'ini kilolu geçirmiş, halihazırda da kilolu olan biri olarak söylüyorum. Şişmanlık güzellemeyi bırakın. Şişman arkadaşlarınız varsa zayıflamaya teşvik edin. Body positivity cart curt yalan hepsi. Dışarıdan nasıl göründüğünüz, ilişkilerinizi doğrudan etkiliyor.

Türkçe
0
0
1
138
didi
didi@inborderlland·
Aldığım telefonu 80-20 yapmeliymişim devri arttıkça garantisi düşüyormuş sacmalığı da cabası ha ben neden %100 kullanamıyorum aq gün içinde 5 kere şarja mı takmaliyim illa
Kağan Dursun@Kaganovic

Apple ‘İyileştirilmiş pil şarjı’ diye bir şey çıkardı başımıza, %80’de şarj etmeyi durduruyor güya uykumuza göre vs ayarlıyor. Kapatıyorum ayarı kullanmak istemiyorum, işim gücüm var şarja takıyorum telefonu yine %80’de durduruyor. Milyar dolarlık şirketin skandal mühendisliği…

Türkçe
0
0
0
38
didi
didi@inborderlland·
@queenofmechani1 Teonun overlok makinesini bilmemesi icin tek sebebi aşırı zengin bi muhitte yasiyo olusudur
Türkçe
0
0
2
37
queenofmechanics
queenofmechanics@queenofmechani1·
Overlok makinesi ayağınıza geldi cümlesini duyan bu yaşlarda genç var mı bu arada aranızda bence overlokçulara yetişememiştir bu tayfa
Türkçe
33
2
408
15.1K