کالبد ری ٹویٹ کیا𝄞 Sepehr 𝄢@hey_sepehr·16 Oca#IranRevolution2026 #DigitalBlackoutIranترجمہ QME112101.3K29.2K23
کالبد@isdrwi·16 Ocaدوستم زنگ زده از ایران مشهد میگه اینجا کلی آدمو کشتن خیابونا بوی خون میاد حتی همه گربه های شهرم مردن حروم زاده های بی شرف #مرگ_بر_جمهوری_اسلامیترجمہ فارسی000147
کالبد@isdrwi·14 Ocaدیشب از ایران باهام تماس گرفتن از اون موقع همش ترس اینو دارم نکنه بهم زنگ بزنن و نباشم که جواب بدم موقع خواب گوشیو بغل میکنم کص مادرت خامنه ایترجمہ فارسی000153
کالبد@isdrwi·14 Ocaدوستان یه اپی هست به اسم Boss Revolution میتونید باهاش به ایران زنگ بزنید این اپو تست کردم به تلفن ثابت تو ایران و تونستم باهاش تماس بگیرمترجمہ فارسی0012141