.-.
171.8K posts



@wtfandstuffx بتاع الرجول ده جاي مع التوبيك ولا معدي لقى زحمة قال يشارك؟
العربية

حتة اوت سورس على الضيق كده
Diamond@DiamO_OniD
سمعت حاجة عبثية في الشغل النهارده. في واحد شغال عندنا في الشركة اتوسط لصاحبه عشان يشتغل معانا، واتفق معاه إنه لو اتقبل واشتغل يديله ٢٠٠٠ جنيه كل شهر. وحصل وبقالهم سنة على كده وكل شهر بيديله الفلوس. الأغرب إني عرفت إن الموضوع ده منتشر، يعني إيه والله؟!
العربية
.-. ری ٹویٹ کیا
.-. ری ٹویٹ کیا
.-. ری ٹویٹ کیا

@ShobierOfficial ألف مبروك يا كابتن عاوزين مهاجم زي كابتن مصطفي كد
العربية
.-. ری ٹویٹ کیا
.-. ری ٹویٹ کیا
.-. ری ٹویٹ کیا











