kosopt
4.1K posts



Dile kolay 25.27 milyon pay toplandı!! Topladıkları, fiili dolaşımın %5.4 ü🤌 Bunun hikayesini tekrar yazalım mı?😉

#heıusdt Durmuyor nammıssız.%10 oldu🤣


#btc #tether Şunu hatırlayanlar 22 şubatta ozamanlar bir gurubumuz vardı hatırlayanlar varsa ses versin✅❓❓ bu yorumu ne zaman yaptım..btc 62 den 82k ya gitti sonra yorumda ne demişiz herşey delilli ispatlı siz hala analiz yapmadan uçan kaçanların peşinde koşmaya devam edin babalar....Bak şu analizi yorumu yapsa fenolar x i ayaga kaldırır ama işte feno olmayınca değer görmüyor.. Neyse hayde herkese RASTGELE...


ESCOM



Trade strateji grubuna alımları kapattım. 120 kişi olduk ve içeride güzel bir sinerji yakalandı. Arkadaşlar şimdilik orada biraz pratik yapsınlar, sistemi oturtalım. Eğer başarı oranımız beklediğimiz gibi yüksek olursa, ilerleyen süreçte bu işi daha geniş bir kapsama yaymayı düşünebiliriz. Şimdilik lütfen grupla ilgili yeni bir talepte bulunmayın. Yapmanız gereken tek şey sayfanın bildirimlerini açmak ve destek vermek. Ben zaten sizin için uğraşıyorum gruptan bi çıkarım beklentim yok. Ama şunda kararlıyım ki hak etmeyen için kendimi paralamayacağım, bu destek verenlere haksızlık oluyor.. Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkürler..





