aykutçu(yobaz hoplatan)
2.1K posts

aykutçu(yobaz hoplatan)
@legrandper
FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR, FENERBAHÇE
Beşiktaş, İstanbul شامل ہوئے Nisan 2025
110 فالونگ51 فالوورز

@legrandper o 23-24 yaslarini unide mutlu gecirdiysen gerisi onemli degil ya bir daha genc olmayacagiz..ben boyle dusunuyorum dost eseklik asla degil
Türkçe

dunyanin en mal hareketi ve ben de yaptim merak etmeyin eksik kalmam zaten boyle bi salakliktan
Ada@Adamllkk
22 yaşında üniversiteden mezun olma aptallığı yapmamalıydım
Türkçe

@flowstatemaxx Sınıf atlamak dediginden üst bir şey de anlamayın bi zahmet.İşçi memur ailenin çocugu tıp kazanırsa bal gibi 'sınıf atlamış' olur
Türkçe

Sayısal ilk 500 yapıp ait olduğu sınıfını küçük gören 3 5 yerden burs bağlanınca götü başı ayrı oynayan sonradan görme velet diye değiştir
Alperen@OGalperen_
@meturoam yks 500k: metro yapın yks 1m: metro çok önemli lise mezun: metrolara yoğunlaşıyoruz Sayısal ilk 500 yapıp doğduğu şartlara rağmen kendi hayatını değiştirip bir üst sınıfa çıkabilmiş vatandaşlar: her yere metro yapmayın zamanla anlayacaksınız.
Türkçe

@tripli_mikron EŞİT AĞIRLIK ilk bine girdim tek aldıgım burs kyk ve kyk yurdunda kalıyorum sayısal 3-5k arkadaşlarımın da farkı yok
Türkçe

Ayrıca iyi bişey yaparsak asgari ücretin 3 katı kadar bursumuz olabilir beni en çok tutan şey bu
kallisto@userr190532
herkesı ıkıncı mezuna kalsam mı anksıyetesı tutmus ben kalacagım suan cok yorulsam ve korksam da mutluyum konu eksıgım max 2-3 tane seneye konular bıtmıs bır sekılde baslayacagım(z) ayrıca ıstemedıgınız bı yerde olmaktansa 1 yıl daha calısırsınız uzulmeyın tm?
Türkçe

@OzlenenGolcu9 Yarramin kafası allahin siktir ettigi yerde okumus ya da okumamış burda bilirkişi gibi konuşuyor ya
Türkçe

Olm 22 de ne üniversitesi amk hayatınız yok mu sizin 26 yaşınızda mezun olacaksınız erkekseniz askere gideceksiniz bide 27 oldu yaş 2-3 ay iş ararsın eğer bulabilirsen maaşını düzgün oturtana kadar 30 u bulursun tabi bunların hepsi iyi bir bölüm ve uniden menzunsan olur
e🍎@seokjinswon
22 yasinda hala uniye baslamamanin aptalligini yapmamaliydim
Türkçe

@zeyna77034419 @beratyanci Niye yaptınız böyle bir sey
Türkçe

@beratyanci Aynı şeyi ben de oğlumun kaydını dondurmaya gittiğimde yaşamıştım Bindiğim taksi de , hüngür hüngür ağlamıştım Taksici de iyi bir insandı . Abla üzülme belki açılacak kapı bundan daha hayırlı olacaktır demişti . Allah bundan sonraki yaşantınızda size , oğluma ve tüm gençlere +
Türkçe

@butunmevzubu16 @ydenyzz @legrandper Kardeş ne boş adamsın mavi tikte yok neyden para kazanacan boş boş konusuyorsun
kampida sanki 200 saatmis gibi boş boş konuşuyorsun ya
Türkçe

@Wuxy_16 @butunmevzubu16 @ydenyzz Ya sus AMK şunun troll olduğunu anlamıyorsan sorunu kendifne ara
Geçen sene girdim sınava eada ilk bine girdim Galatasaray İktisattayim
Türkçe

@frakiyevich Nerde çalışıyon soyle de ora girelim AMK :dddd
Nasıl yer bura
Türkçe

@legrandper 10 dakika ara verdiğimde senin gibi beyinsizleri sikerek stres atıyorum işte 15 saat xte olduğumu nerden çıkarsın kodumun kafasızı ya xşaşwjdğckzçalcpckd
Türkçe

@frakiyevich Ahahahahaha. Ne komiksen sen orospu çocuğu ahahahahaha mal o evladı seni ahahahahahaha
Türkçe

@HOzcann92 Ne battı sana bu kadarı dayı anlayamadım.Saati geç üsluba baksam troll olduğu 10 km öteden belli ilk defa mı troll post goruyon ben geçen sene girdim sınava yerleştim çoktan
Türkçe

@legrandper Biz TR’de ilk Facebook hesabını açarken siz daha gtnuzde bezle geziyordunuz. Eskiden babalarımız 'Ne var o telefonda?' diye kızardı; şimdi bizim elimizden iş, onların elinden Facebook düşmüyor. Öyle ibne gay fotoğraflariyla olmaz; profilini göster de seni gerçekten tanıyalim."
Türkçe

@frakiyevich Yarramin kafası ben de Galatasaray İktisattayim yarrak mühendissin amk cocugu 15 saat xte işi olan mühendis mi olur amk ebladi
Türkçe

@legrandper Kendim mezun mühendisim zaten amk ya her sikimi siz biliyorsunuz kodumun ergenleri ikinci sınıfta pes edip ağlamaya başlıyorlarsa bizim sorunumuz değil
Türkçe

@frakiyevich Necmettin eede 2 tane arkadaşım var 2si de okulu bırakmanin eşiğinde haberin olsun mühendisliklerin durumlar düşündüğünden daha kötü haberjn olsun
Türkçe

@legrandper Şimdi baktım İTÜ şehir bölge 110k Konya Necmettin Elektrik Elektronik 120k’mış
Evet Elektrik Elektroniğin iş değeri daha fazla ki aralarında ciddi bir net farkı da yok 31’e devam et keke belediyede su kartı doldurturlar tanıdık bulursan
Türkçe

@frakiyevich Şehir bölge okuduğumu nerden çıkardın AMK 🤣🤣🤣
Türkçe

@ikdannefret Gelin avci toplayıcı yaşamın birkaç tık üstüne dönek.
Türkçe

@HOzcann92 Yav post trolldu dayı
Geçen sene ilk bine girdim tweet atılma saatine bakılsa anlaşılıcak ahzgagsgwg
Türkçe

@legrandper Bak kardesim kendi hatasini kabullenmeyip baskalarinin dogrularini kendi hatasina kurban eder O yuzden bu kendi hatan Edebiyatin E sini bilmem ama Hocayi tekrar tekrar dinledim 22 dogru cikardim
ve anlattiklarinin hepsi noksansiz cikti Hocadan Allah razi olsun
Türkçe






