aykutçu(yobaz hoplatan)

2.1K posts

aykutçu(yobaz hoplatan) banner
aykutçu(yobaz hoplatan)

aykutçu(yobaz hoplatan)

@legrandper

FİKRİ HÜR VİCDANI HÜR, FENERBAHÇE

Beşiktaş, İstanbul شامل ہوئے Nisan 2025
110 فالونگ51 فالوورز
cemre
cemre@jkooligan·
@legrandper o 23-24 yaslarini unide mutlu gecirdiysen gerisi onemli degil ya bir daha genc olmayacagiz..ben boyle dusunuyorum dost eseklik asla degil
Türkçe
1
0
0
46
aykutçu(yobaz hoplatan)
aykutçu(yobaz hoplatan)@legrandper·
@flowstatemaxx Sınıf atlamak dediginden üst bir şey de anlamayın bi zahmet.İşçi memur ailenin çocugu tıp kazanırsa bal gibi 'sınıf atlamış' olur
Türkçe
2
0
10
1.3K
blesk🇧🇦⚜️💙💛🤍
Sayısal ilk 500 yapıp ait olduğu sınıfını küçük gören 3 5 yerden burs bağlanınca götü başı ayrı oynayan sonradan görme velet diye değiştir
Alperen@OGalperen_

@meturoam yks 500k: metro yapın yks 1m: metro çok önemli lise mezun: metrolara yoğunlaşıyoruz Sayısal ilk 500 yapıp doğduğu şartlara rağmen kendi hayatını değiştirip bir üst sınıfa çıkabilmiş vatandaşlar: her yere metro yapmayın zamanla anlayacaksınız.

Türkçe
7
10
878
56.6K
aykutçu(yobaz hoplatan)
aykutçu(yobaz hoplatan)@legrandper·
@tripli_mikron EŞİT AĞIRLIK ilk bine girdim tek aldıgım burs kyk ve kyk yurdunda kalıyorum sayısal 3-5k arkadaşlarımın da farkı yok
Türkçe
1
0
0
453
Pick Me Daily
Pick Me Daily@PickMeDaily·
Karısını puanlayarak sosyal medyada paylaşan erkeğe ne denir?
Türkçe
292
28
1K
2.2M
soares ᶜᵉᶜ
soares ᶜᵉᶜ@lscec22·
Você só pode eliminar 3 coisas do mundo e aí? 1- Racismo 5- Religião 2- Câncer 6- Política 3- Aborto 7- Pobreza 4- Fome 8-Drogas
Português
12.8K
331
13.5K
4.8M
zeynep
zeynep@zeyna77034419·
@beratyanci Aynı şeyi ben de oğlumun kaydını dondurmaya gittiğimde yaşamıştım Bindiğim taksi de , hüngür hüngür ağlamıştım Taksici de iyi bir insandı . Abla üzülme belki açılacak kapı bundan daha hayırlı olacaktır demişti . Allah bundan sonraki yaşantınızda size , oğluma ve tüm gençlere +
Türkçe
2
0
11
1.4K
hamza
hamza@beratyanci·
bugün Boğaziçi üniversitesine veda ettim, kaydımı sildirdim. sebebi bana kalsın. ağlamaktan gözlerimin şiştiği bir gündü. her köşesinde bir anım olan bu güzel okul, umarım bir gün özgür olur.
hamza tweet media
Türkçe
16
15
1.1K
97.2K
Enes Talha
Enes Talha@Wuxy_16·
@butunmevzubu16 @ydenyzz @legrandper Kardeş ne boş adamsın mavi tikte yok neyden para kazanacan boş boş konusuyorsun kampida sanki 200 saatmis gibi boş boş konuşuyorsun ya
Türkçe
2
0
0
59
polinov
polinov@frakiyevich·
Okula değil bölüme çalışın amk eşekleri öğretemedik sonra ITU şehir bölge planlama mezun olup “Asgari ücret ne ağbi ya” “iş niye yok ağbi ya” diye ağlıyorlar
Türkçe
27
8
320
61.6K
polinov
polinov@frakiyevich·
@legrandper 10 dakika ara verdiğimde senin gibi beyinsizleri sikerek stres atıyorum işte 15 saat xte olduğumu nerden çıkarsın kodumun kafasızı ya xşaşwjdğckzçalcpckd
Türkçe
2
0
15
891
aykutçu(yobaz hoplatan)
@HOzcann92 Ne battı sana bu kadarı dayı anlayamadım.Saati geç üsluba baksam troll olduğu 10 km öteden belli ilk defa mı troll post goruyon ben geçen sene girdim sınava yerleştim çoktan
Türkçe
0
0
0
36
huseyin ozcann
huseyin ozcann@HOzcann92·
@legrandper Biz TR’de ilk Facebook hesabını açarken siz daha gtnuzde bezle geziyordunuz. Eskiden babalarımız 'Ne var o telefonda?' diye kızardı; şimdi bizim elimizden iş, onların elinden Facebook düşmüyor. Öyle ibne gay fotoğraflariyla olmaz; profilini göster de seni gerçekten tanıyalim."
Türkçe
1
0
0
37
aykutçu(yobaz hoplatan)
@frakiyevich Yarramin kafası ben de Galatasaray İktisattayim yarrak mühendissin amk cocugu 15 saat xte işi olan mühendis mi olur amk ebladi
Türkçe
1
0
14
1K
polinov
polinov@frakiyevich·
@legrandper Kendim mezun mühendisim zaten amk ya her sikimi siz biliyorsunuz kodumun ergenleri ikinci sınıfta pes edip ağlamaya başlıyorlarsa bizim sorunumuz değil
Türkçe
1
1
14
1.1K
aykutçu(yobaz hoplatan)
@frakiyevich Necmettin eede 2 tane arkadaşım var 2si de okulu bırakmanin eşiğinde haberin olsun mühendisliklerin durumlar düşündüğünden daha kötü haberjn olsun
Türkçe
1
0
8
1.1K
polinov
polinov@frakiyevich·
@legrandper Şimdi baktım İTÜ şehir bölge 110k Konya Necmettin Elektrik Elektronik 120k’mış Evet Elektrik Elektroniğin iş değeri daha fazla ki aralarında ciddi bir net farkı da yok 31’e devam et keke belediyede su kartı doldurturlar tanıdık bulursan
Türkçe
2
1
29
2.5K
İK Nefreti
İK Nefreti@ikdannefret·
göz kırptı diye adam mı elenir amk yapay zekayı da kullanarak saçmalıklarını arşa çıkardılar
İK Nefreti tweet media
Türkçe
87
96
5.7K
327.3K
aykutçu(yobaz hoplatan)
@HOzcann92 Yav post trolldu dayı Geçen sene ilk bine girdim tweet atılma saatine bakılsa anlaşılıcak ahzgagsgwg
Türkçe
1
0
0
29
huseyin ozcann
huseyin ozcann@HOzcann92·
@legrandper Bak kardesim kendi hatasini kabullenmeyip baskalarinin dogrularini kendi hatasina kurban eder O yuzden bu kendi hatan Edebiyatin E sini bilmem ama Hocayi tekrar tekrar dinledim 22 dogru cikardim ve anlattiklarinin hepsi noksansiz cikti Hocadan Allah razi olsun
Türkçe
1
0
0
42