پن کیا گیا ٹویٹ
چِری پای🍒🥧
10.3K posts

چِری پای🍒🥧
@nastaranDP
A BAKER, who lives inside a dream👩🏻🍳🍩☕⛰⛰
Tehran شامل ہوئے Ekim 2013
768 فالونگ2.4K فالوورز

@hasgonemad اوووو نه نمیشناسم. البته من خیلی بستنی خور نیستم لذا خیلی جاهارو نمیشناسم. نوش جون، حتما این ترکیب رو امتحان میکنم🥲
فارسی

@mohamadvbl من یه کوت دیگه از این عکس و به نظرم اونو نبین🥲 قلب من که شیکست.
فارسی

من این توییت و کامنتهاش رو خوندم و برای اولین بار درمورد این ماجرا احساس ناراحتی کردم. خیلی عجیبه و هرچی بیشتر میخونم بیشتر باورم نمیشه :))
چهره ارغوانی@raf_mzk
اگر به این مدل پیتزا علاقه دارید یکم کالباس بذارید لای تافتون بذارید رو بخاری داغ بشه. همین مزه رو میده.
فارسی

@asratmz چندقطره هم لیمو بچکون رو هندونت، ترجیحا لیمو سبز ریز اینایی که بهش میگن لیموی میناب🙂↔️
فارسی

@nastaranDP نه مواجه نشدم🤣خرید نمیرم من چون پول ندارم :)))
فارسی

@FatemehDehghany شوخی میکنی؟. مواد غذایی ثابته؟؟ اصلا میوه رو قیمتش رو دیدی هر هفته؟
یا کره و لبنیات؟.
عجیبه برام که مواجه نشدی باهاش.
یه مثال کوچیک،پنیر صبحانه هراز همین یک هفته اخیر ۳ تا فیمت متفاوت خریدم! ۱۴۵، ۱۶۹، ۲۰۵!! همش هم قیمت روی محصول بود نه فروشنده!
فارسی

@nastaranDP نمیدونم به نظرم ثابته قیمتش چون نمیشه هر روز عوض شه! برای شما نداریم اخه مگر قیمت و نصف بگه کسی
منت با قیمت یکسان و نمیفهمم
فارسی

@FatemehDehghany اتفاقا خوراکی ثابت نیست!!
ولی خب موضوع این نبود.
چون گفتی این لفظ برای شما جالب نیست
توجهم جلب شد
فارسی

@nastaranDP به نظرم یه چیزایی قیمتش ثابته و خوراکی هم از همین دستس مگر در موارد خاص
فارسی

@hasgonemad من عاشق ژلاتو با موزم. هیچ جا نداره🥲 پس میرم ژلاتو میخرم میرم خونه یا تو ماشین با موز میخورم🙃🫣
فارسی

@hasgonemad وای منم یادمه ازت گرفتم ۱-۲ بار، همون موقعا.
چوخ خوشمزه بود😋
فارسی

@nastaranDP @Bmarziii اوکی پس به نظرم اینم باید بگه میخواد همچین کاری کنه ببینه قبول میکنن
فارسی

اینکه کافه چه رفتاری کنه یه بحثه. اینکه این کار درسته یا نه یه بحث دیگه. من به عنوان مشتری خوشم نمیاد برم کافه و چنین کاری کنم یا کسایی که باهاشون میرم این کارو کنن. ولی از منشها به نظر میاد به نظر همه موردی نداره. من باشم میگیرم میرم خونه با چایی میخورم. یا فقط دسر میخورم.
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻🍳@chefsoheila
یه سوال شما کافه دارید و یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
فارسی

@nastaranDP @Bmarziii خودت کردی نه اون بهت تحمیل کرده باشه. بله منم میکنم. من الان اگه صاحب کافه بهم چیزی بگه اگه این کارو کنم ناراحت نمیشم.
فارسی

@ParniaB @Bmarziii بله دیدگاها متفاوته. منتهی به نظرم موضوع اصلی اینه که ایشون مشتری ثابت و دائمی اند. به این باید خیلی توجه کنیم.
شما گاهی برای مشتری دائمی و وفادارت آپشن خاصی قائل میشی، این دیگه بحث خارج شدن از دیسیپلین نیست.
اینم بگم من فقط از نگاه مشتری نگاه کردم، اتفاقا درسته کافه ندارم ولی/
فارسی



