چِری پای🍒🥧

10.3K posts

چِری پای🍒🥧 banner
چِری پای🍒🥧

چِری پای🍒🥧

@nastaranDP

A BAKER, who lives inside a dream👩🏻‍🍳🍩☕⛰⛰

Tehran شامل ہوئے Ekim 2013
768 فالونگ2.4K فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
Maybe we could be a symphony...
English
1
2
88
0
چِری پای🍒🥧
@hasgonemad اوووو نه نمیشناسم. البته من خیلی بستنی خور نیستم لذا خیلی جاهارو نمیشناسم. نوش جون، حتما این ترکیب رو امتحان میکنم🥲
فارسی
1
0
2
69
چِری پای🍒🥧
@mohamadvbl من یه کوت دیگه از این عکس و به نظرم اونو نبین🥲 قلب من که شیکست.
فارسی
0
0
0
636
VBL.
VBL.@mohamadvbl·
من این توییت و کامنت‌هاش رو خوندم و برای اولین بار درمورد این ماجرا احساس ناراحتی کردم. خیلی عجیبه و هرچی بیشتر می‌خونم بیشتر باورم نمی‌شه :))
چهره ارغوانی@raf_mzk

اگر به این مدل پیتزا علاقه دارید یکم کالباس بذارید لای تافتون بذارید رو بخاری داغ بشه. همین مزه رو میده.

فارسی
23
0
229
24K
چِری پای🍒🥧
از صبح کارای کامیپوترو ‌ انجام دا‌دم و تموم شد، خونه رو تمیز کردیم، غذا پختم و یه فیلم دیدیم و دو تا ویدیو درست کردم برای پیج. حالا سوال اینه چه جایزه‌ای برای خودم در نظر بگیرم که تا آخر امشب حدقال ۳ تا ویدیوی دیگه درست کنم؟!🙃
فارسی
0
0
17
249
چِری پای🍒🥧
@asratmz چندقطره هم لیمو بچکون رو هندونت، ترجیحا لیمو سبز ریز اینایی که بهش میگن لیموی میناب🙂‍↔️
فارسی
0
0
1
77
اسرا
اسرا@asratmz·
عصرونه مورد علاقم هندوانه+ پنیر + گردو و یکم نعنا
فارسی
2
0
61
1.3K
Fatemeh Dehghany
Fatemeh Dehghany@FatemehDehghany·
@nastaranDP نه مواجه نشدم🤣خرید نمیرم من چون پول ندارم :)))
فارسی
1
0
0
16
Fatemeh Dehghany
Fatemeh Dehghany@FatemehDehghany·
از ادمایی که قیمت یه چیزی و عین همه جا میگن و میگن برای شما انقد متنفرم! چرا منت میذاری خب؟! خط قرمزم منت گذاشتنه واقعا
فارسی
1
1
18
607
Anousheh
Anousheh@anoushehlotfi·
بهترین قسمت خرداد همین بود سوپ و چلوکباب برگ تبریز
Anousheh tweet mediaAnousheh tweet media
فارسی
21
0
279
8.2K
چِری پای🍒🥧
@FatemehDehghany شوخی میکنی؟. مواد غذایی ثابته؟؟ اصلا میوه رو قیمتش رو دیدی هر هفته؟ یا کره و لبنیات؟. عجیبه برام که مواجه نشدی باهاش. یه مثال کوچیک،پنیر صبحانه هراز همین یک هفته اخیر ۳ تا فیمت متفاوت خریدم! ۱۴۵، ۱۶۹، ۲۰۵!! همش هم قیمت روی محصول بود نه فروشنده!
فارسی
1
0
1
23
Fatemeh Dehghany
Fatemeh Dehghany@FatemehDehghany·
@nastaranDP نمیدونم به نظرم ثابته قیمتش چون نمیشه هر روز عوض شه! برای شما نداریم اخه مگر قیمت و نصف بگه کسی منت با قیمت یکسان و نمیفهمم
فارسی
1
0
0
22
چِری پای🍒🥧
@FatemehDehghany اتفاقا خوراکی ثابت نیست!! ولی خب موضوع این نبود. چون گفتی این لفظ برای شما جالب نیست توجهم جلب شد
فارسی
1
0
1
21
Fatemeh Dehghany
Fatemeh Dehghany@FatemehDehghany·
@nastaranDP به نظرم یه چیزایی قیمتش ثابته و خوراکی هم از همین دستس مگر در موارد خاص
فارسی
1
0
0
43
چِری پای🍒🥧
@hasgonemad من عاشق ژلاتو با موزم. هیچ جا نداره🥲 پس میرم ژلاتو میخرم میرم خونه یا تو ماشین با موز میخورم🙃🫣
فارسی
1
0
1
64
چِری پای🍒🥧
چِری پای🍒🥧@nastaranDP·
@hasgonemad وای منم یادمه ازت گرفتم ۱-۲ بار، همون موقعا. چوخ خوشمزه بود😋
فارسی
1
0
2
183
چِری پای🍒🥧
هیچ استراحتی نبود این تعطیلیا برام، سفارشا تموم شد الان باید بکوب بشینم سر کارای کامپیوتری و جمع کردن data🥲 ۱ ماهه هر تایمی غیر از کارای کارگاه داشته باشم باید بشینم سر اینا :(((
فارسی
2
0
40
758
چِری پای🍒🥧
@ParniaB @Bmarziii خب وقتی ایشون انجام داده و صاحب کافه هم میگه چیزی نگفتیم بهش، پس از دید اون مشتری ایرادی نبوده و به کارش ادامه داده. همین.
فارسی
1
0
1
20
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
@nastaranDP @Bmarziii اوکی پس به نظرم اینم باید بگه میخواد همچین کاری کنه ببینه قبول میکنن
فارسی
1
0
0
23
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
اینکه کافه چه رفتاری کنه یه بحثه. اینکه این کار درسته یا نه یه بحث دیگه. من به عنوان مشتری خوشم نمیاد برم کافه و چنین کاری کنم یا کسایی که باهاشون میرم این کارو کنن. ولی از منش‌ها به نظر میاد به نظر همه موردی نداره. من باشم میگیرم میرم خونه با چایی میخورم. یا فقط دسر میخورم.
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳@chefsoheila

یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟

فارسی
11
1
39
3.3K
چِری پای🍒🥧
@ParniaB @Bmarziii نهههه خودم نکردم، درخواستش بوده. درخواستش رو قبول کردم. منظورم اینه.
فارسی
1
0
1
11
🕊️پرنیا
🕊️پرنیا@ParniaB·
@nastaranDP @Bmarziii خودت کردی نه اون بهت تحمیل کرده باشه. بله منم میکنم. من الان اگه صاحب کافه بهم چیزی بگه اگه این کارو کنم ناراحت نمیشم.
فارسی
2
0
0
38
چِری پای🍒🥧
@ParniaB @Bmarziii تا حدی کارم تو همین حیطه‌س، حالت‌های مختلف تصور کردم. من هم تاحالا پیش اومده برای مشتریای ثابت و وفادارم چیزهایی رو قائل شدم که در روند اصلی کارم نیست و پیشیمون هم نیستم.
فارسی
1
0
0
24
چِری پای🍒🥧
@ParniaB @Bmarziii بله دیدگاها متفاوته. منتهی به نظرم موضوع اصلی اینه که ایشون مشتری ثابت و دائمی اند. به این باید خیلی توجه کنیم. شما گاهی برای مشتری دائمی و وفادارت آپشن خاصی قائل میشی، این دیگه بحث خارج شدن از دیسیپلین نیست. اینم بگم من فقط از نگاه مشتری نگاه کردم، اتفاقا درسته کافه ندارم ولی/
فارسی
1
0
1
25