nimagination

2.3K posts

nimagination banner
nimagination

nimagination

@nimhalf

prison شامل ہوئے Ocak 2023
79 فالونگ91 فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
nimagination
nimagination@nimhalf·
له ناو خه‌لک ته‌نیام و به ته‌نیایش خه‌لکیکم…
فارسی
1
0
10
3.7K
nimagination
nimagination@nimhalf·
@Contmontwin هاتیته‌و خه‌وه‌ر به که‌مپی خوش ئه‌چنین
فارسی
1
0
0
9
ちあこ
ちあこ@Contmontwin·
برنامه کمپ رو نمی‌رم که فردا و پس فردا بتونم سندهارو برسونم. تصمیم سختی بود ولی چاره چیه.
فارسی
1
0
12
64
nimagination
nimagination@nimhalf·
چاوه‌کانم ایمسال زور گیریان روله‌که‌ت پیر بوو دایه…
فارسی
0
0
1
12
nimagination
nimagination@nimhalf·
@AminYc321104 هفته پیش آوکادو گذاشته بودن کوچیکتر از این ۴۵۰
فارسی
0
0
0
11
Aminam
Aminam@BeToCheHala·
یه کاربر خارجی این عکس رو پست کرده و اعتراض کرده که چرا بابت این خرید‌ها باید ۱۰۸دلار پرداخت کنه چون چندسال پیش ارزون‌تر بوده ۱۰۸دلار معادل ۲ساعت کار یه کارگر ساده در آمریکا یا اروپاست بختت ایرانی
Aminam tweet media
فارسی
403
130
6K
228.2K
nimagination
nimagination@nimhalf·
فرزند ایران و جان فدای میهن؛ من این جمله رو هرجایی میشونم گریم میگیره.
فارسی
0
0
2
38
nimagination
nimagination@nimhalf·
من هرشب قبل از خواب توی اکسپلور میرم رو ویدئو جاوید نام‌ها؛ هی عوض میکنم و هی چهره جدید میبینم. کارم شده گریه تا خوابم ببره. صبح از خواب پا میشم و دوباره پر قدرت روزم و شروع میکنم. نمیخوام کم بیارم دست خودم نیست دوس دارم بمونم و ره رو این برادرا و خواهرام باشم…
فارسی
0
0
3
38
ちあこ
ちあこ@Contmontwin·
@nimhalf Am dafao naw chamakao bcho barao zhoor
1
0
0
9
nimagination
nimagination@nimhalf·
متاسفانه من سالهاست اسپاسم عصبی روده دارم و امروز زندگی روزمره برام ناممکن شد. با سی سال سن وسط اتاق نشستم و گریه کردم. حقیقتا توان هندل کردن این حجم از ناامیدی و استرس رو ندارم. به امید مرگ
فارسی
0
0
4
52
nimagination
nimagination@nimhalf·
شیر بادام میگرفتم ۲۲۰! امروز گرفتم ۳۱۰. آخرین هفته‌ی زندگیم خواهد بود که شیر بدون لاکتوز‌ میخورم.
فارسی
0
0
3
41
nimagination ری ٹویٹ کیا
Mark R. Levin
Mark R. Levin@marklevinshow·
When the history books are written about the mass slaughter of Iranian citizens, we will learn the names of those who gave their lives to try to protect them and those, especially world leaders, who did nothing.
English
3.2K
6.1K
20.9K
465K
nimagination
nimagination@nimhalf·
دیشب خواب دیدم ایتالیام با مهراد؛ لعنتی هیچ دیدی از ایتالیا نداشتم خیابونای ایلام رو برام نشون میداد.
فارسی
0
0
3
76
nimagination
nimagination@nimhalf·
پیاگه پیاگ بیت که‌له‌و پا نه‌خوات. @nihashiano
فارسی
0
0
1
35
nimagination
nimagination@nimhalf·
مقداری دان واسم آوردن طعم یاد سردش مزه توتون بهمن کوچیک‌ میده.
فارسی
0
0
1
39
nimagination
nimagination@nimhalf·
i’m boring baby, all i do is make money and come home.
English
0
0
1
26
nimagination
nimagination@nimhalf·
یه پنجاه تومنی تو کیف پولمه که گربه‌ی محلمون بهم داده؛ یه بار براش غذا میریختم هی صدام کرد تا من و برد یه جای دیگه اون پنجاه تومنیه اونجا افتاده بود.. تبرک حاج آقا کربلایی نارنجیویان‌فر هست
فارسی
0
0
2
35
nimagination
nimagination@nimhalf·
امروز استعفام و فرستادم؛ تا ساعت ۶ عصر کار کردم بعدش رفتم یه دمی خوردم ۷ رفتم سلمونی ۸ پیاده روی کردم تا نزدیکای ۱۰ شام هم نودل پختم یه قسمت از سریال و دیدم و از سکوت خونه لذت بردم. زمستون پر برکتی باشه برای همه
فارسی
0
0
2
38
nimagination
nimagination@nimhalf·
@ShonizCo یه مدل دارک دارید با جلد بنفش بدون طعم میوه؛ اون اسمش چیه؟ خیلی وقته دیگه نمیبینمش تو بازار! خیلی خفن بود
فارسی
0
0
0
13
Shoniz | شونیز
Shoniz | شونیز@ShonizCo·
شکلات تنها چیزیه که بدون سوال و جواب حالتو خوب میکنه؛ نه توضیح میخواد نه دلیل.
فارسی
163
40
984
45.7K
nimagination
nimagination@nimhalf·
@dr_joey_ صبح زود رادیو روشن نکردن بذارن جلو در اتاقت بدونی آب پرتقال چه قدر بهتره برات…
فارسی
0
0
1
86
شورتو مورت کریستو
فقط یه مورد از آزارهای این زن روانی رو خدمتتون بگم. میدونه دیشب تا صبح نخوابیدم عصرم شیفتم باز الان تا چشمم رو هم رفته اومده بیدارم کرده میگه این لیوان آب‌پرتقالو بخور. پا شدم خوردم هیچی نگفتم نیم ساعت بعد با سردرد سعی کردم بخوابم دوباره اومده بیدارم کرده میگه لیوانرو بده ببرم:)
فارسی
30
0
560
50.4K
nimagination
nimagination@nimhalf·
@Behafarin3 منم امروز میشه سه ماه که حقوقم و ندادن امروز استعفام رو ‌میدم بهشون حقیقتا خستم از خودم و ثمره نداشتن کار کردنم همین سه ماه اگه جای دیگه‌ای کار میکردم حداقل چس تومن پول داشتم ته‌جیبم اما الان من موندم و کوهی از بدهی..
فارسی
1
0
3
238
Behafarin
Behafarin@Behafarin3·
آقا چشمتون روز بد نبینه.دیشب متوجه شدم حقوق همکارامو دادن و مال منو ندادن.دیگه از صبح درگیر تهدید و زدن زیر قرارداد بودم. مشهد و اون شهر رو بهم ریختم.عصری گفتن تا فردا پس فردا پول رو میریزن🤬این وسط هم اینقدر شیرینی خوردم که حالم داره بهم میخوره.
فارسی
13
1
512
18.9K