ماریان
6.2K posts


@nobody_else____ من رفتم در حالیکه اونجا تنها بودم مریضم بودم
دیگه این بدترین حالتشه
حالا قطعا رفیق داشته باشی بری راحتتره و بیشتر خوش میگذره
فارسی

@nobody_else____ نمیدونستم انقدر تشنه گلزنیشم تا اینکه ترکووووند و جیگرم حال اومد 🤌
فارسی

@nobody_else____ پتانسیل اینو دارم که هربار این ایونت برگزار میشه برم و شرکت کنم
یبار رفتم تا حالا 💅
فارسی




