Profesör

675 posts

Profesör

Profesör

@prof0012

Bist - Kripto

شامل ہوئے Ağustos 2024
96 فالونگ71 فالوورز
Grande Analiz
Grande Analiz@GrandeAnaliz·
CİDDEN ŞAKA GİBİ 😤 En basit dirençte takılıyoruz. Ve tekrar geri çekiliyor. Şimdi kısada 58.500 seviyeleri desteğimiz. Ben 2017 den beri böyle güçsüz kırılgan bir $BTC görmedim. Artık dönmeliyiz ? Peki ya sizce ?
Grande Analiz tweet media
Türkçe
9
3
55
8.5K
Profesör
Profesör@prof0012·
@aysen_tok Piyasa kimseye değil, sadece zamana sadıktır. Sözüne katılıyorum. 126 binde zamanını doldurmuştu ama çok fazla fomo ve bilgi kirliliği vardı. Şimdi dip içinde zamanını bekliyor.
Profesör tweet media
Türkçe
0
0
0
21
𝓐𝔂𝓼̧𝓮𝓷 𝓣𝓸𝓴
Hey gidi Bitcoin hey…! 126.000$ alkış kıyamet, “bu daha başlangıç” diyenler vardı. Şimdi fiyat gerileyince herkes soruyor “Neden yükselmiyor?” Nerden nereye? Sanki piyasanın da bir kaderi yokmuş gibi… Bitcoin şu sıralar tam bir Sade Sati yaşıyor. Zamanında FOMO ile koşanların, bugün sabır sınavına girdiği dönemlerden geçiyoruz. Boğa sezonunda herkes dâhidir. Ayı sezonunda ise karakter ortaya çıkar. Zirveler umutla, dipler ise gerçekle tanıştırır insanı. Hey gidi BTC hey…! 126.000$ alan da vardı, “Bir daha asla düşmez” diyen de. Piyasa kimseye değil, sadece zamana sadıktır. Allah’ın sopası yoktur birader! Allah’ın yarattığı Satürn vardır… Yt değildir!
Türkçe
5
1
104
8.1K
Profesör
Profesör@prof0012·
@CryptokingMr Para beklemeye geçecek o sırada piyasa beklenecek. Faiz getirileri alınacak. Ardından BTC ve borsalara giriş sağlayacak. Belki metalede biraz girer
Türkçe
0
0
0
108
CryptoKing
CryptoKing@CryptokingMr·
Metallerde sert satışlar devam ederken asıl sorulması gereken 1 milyon dolarlık soru: “Bu para sırada nereye gidecek?”
CryptoKing tweet mediaCryptoKing tweet media
Türkçe
1
1
9
20.7K
Profesör
Profesör@prof0012·
@Selcoin Bu seneyi kayıpsız atlatan büyük kâr saysın, seneye telafi edeceğiz.
Türkçe
1
0
3
980
Selçuk Ergin
Selçuk Ergin@Selcoin·
Bütün piyasalarda yatırımcıların canı sıkkın. Ezilmeyen piyasa yok. Herkes daha az kayıp ile bu dönemleri geçirmeye çalışıyor.
Türkçe
68
20
955
135.8K
BİRKAN KARAASLAN
BİRKAN KARAASLAN@1kankripto·
İnsanlar hâlâ BTC’yi %10–20 daha aşağıdan alma peşinde. Oysa günün sonunda önemli olan kusursuz dipten almak değil, doğru tarafta olmak. Açgözlülük insanlara “biraz daha düşer” dedirtir. Açgözlülük mükemmel girişi bekletir. Açgözlülük fırsatlar gözlerinin önünden geçerken onları kenarda bırakır. Ve çoğu zaman kaybedilen servetin nedeni kötü girişler değil, hiç giriş yapmamaktır. #Bitcoin
Türkçe
10
0
45
4.5K
Lemon 🍋
Lemon 🍋@TheCryptoLemon·
My target bottom is 48K, but don’t rule out looking for 40–43K at the 0.75 Fibonacci level. $BTC
Lemon 🍋 tweet media
English
30
25
259
21.2K
Deep Web Kripto
Deep Web Kripto@deepwebkripto·
2021 🆚 2026 #Bitcoin Farkında mısınız bilmiyorum ama 2 aydan sonra zengin olmaya başlayacağız. Hazır olanlar beğensin 👍🏻
Deep Web Kripto tweet mediaDeep Web Kripto tweet media
Türkçe
17
7
156
29.9K
Profesör
Profesör@prof0012·
Gönderiye bak Dünyaya rezil olduk gülsem mi ağlasam mı 🇹🇷 Bizim Çocuklar #MilliTakım
Profesör tweet media
Türkçe
0
6
97
2.9K
Profesör
Profesör@prof0012·
Rüya gördüm galiba 🇹🇷 Bizim Çocuklar
Profesör tweet media
Türkçe
1
2
50
7K
Baran Ozcan
Baran Ozcan@YTBaranOzcan·
Ethereum genel trendimizdeki düşüşün üzerine tekrar atmayı başardı. Büyük bir çanak + kulp çalışması bekliyorum. Her ne kadar trump abd ilişkileriyle Altın - Bitcoin ve Kripto paraları sekteye uğratsa da bu trend ilk rahatlama da yaşanacak. 4.800$'a tekrar gelen $ETH tüm yatırımcıları ciddi bir şekilde rahatlatacak ve roketleri havada uçuşturacaktır. Henüz hiç bir şey yükselmiyor %10-20 yükseliş bizim için oldukça yetersiz ama iyi tarafı bu tarz yükselişler biraz rahatlatıyor psikolojik olarak. Hergün gelen düşüş dönemlerinde çok daha aşağıyı bekliyor her gün insanlar ama şuan ise hem daha yukarıyı. O yüzden bu %10 yükseliş bir şey ifade etmese de psikolojik satışları sonlandırıyor ve borsa botlarını alım yönlü aktif ediyor. Ne kadar sabırlısın bilmem ama sana en büyük tavsiyem bu kadar çile çekip parayı vurmadan ayrılma buradan.
Baran Ozcan tweet media
Türkçe
12
17
60
5.9K
Profesör
Profesör@prof0012·
@Kriptomessi Haklısın üstat . Benim rotam belli isterse desinler tüm dünya BTC alıyor yinede Ekim Kasım gelmeden 1 tane almıcam.
Profesör tweet media
Türkçe
0
0
5
651
Kripto Messi
Kripto Messi@Kriptomessi·
Bitcoin’de 66.900 seviyesini çok önemsiyorum! • Yarın BOJ faiz artırımı ihtimali var • 17-18 Haziran Fed toplantısı yaklaşıyor • Haber akışıyla açılan yüklü long pozisyonlar • ABD piyasaları açılmadan yükselen bir piyasa O yüzden kısa vade de fomolanmamak mı lazım Ne dersin?
Türkçe
50
15
465
138K
Profesör
Profesör@prof0012·
@Iuctuosa Kralların taçları / Beni bağlar büyü mü? Orduları açamaz / Gönlümdeki düğümü. Saraylarda süremem / Dağlarda sürdüğümü. Bin cihana değişmem / Şu öksüz Türklüğümü...
Türkçe
0
0
2
749
Profesör
Profesör@prof0012·
@Kriptomessi Bekliyorum hocam all in BTC kademeli toplucam. Altlardan hayır görmek zor. Az ve öz olsun diyorum artık.
Türkçe
0
0
0
317
Kripto Messi
Kripto Messi@Kriptomessi·
@prof0012 Agustosda daha 2. Parti var kanımca katılıyorum analizine ama şimdi değil
Türkçe
1
0
10
1.4K
Kripto Messi
Kripto Messi@Kriptomessi·
Dünya kupası başlıyor❗️ Hadi barışın artık🙂 Bu kadar tiyatro yeter, biraz maç izleyelim Barış açıklaması gelince,tweet altına yazarsınız…
Türkçe
35
8
379
72.7K