FREE IMAMOGLU 12.0
19.8K posts



HEY! TAKE THAT! BUNNY KNOWLEDGE:

Ya linç minç sikimde değil lütfen birisi bana şu 38 lik avukatın motivasyonunu anlatsın, hatta aranızda konuşan eden varsa onunla elçi olsun bana söylesin çünkü adam benimle iletişime geçmiyor gurur murur her şeyi de siktir edeli zaten çok oldu ben sadece cevap arıyorum ve gelsin istiyorum çünkü lanet olsun ki o gelmedikçe kendimi inanılmaz yetersiz ve eksik hissediyorum, ayrıca tatil arkadaşı bulamadığım için canım sıkılıyor. Tedavi ol da demeyin tedavilik bir durumum yok gayet aklım başında ve iyi de bir insanım, ego kasıp hiçbir açıklama yapmadan engel atıp duran bu ve bu tarz erkekler asıl kendi içlerinde bir şeyleri halledememiş narsisist varlıklar Güzelce sakince ses kaydı atıp dedim ki tamam her şey için özür dilerim bundan sonra sen ne dersen o hiçbir şey sorgulamıcam evliysen o da umrumda değil arıza çıkarmıcam sadece tatile gidelim tatil arkadaşım yok, sadece gezelim eğlenelim sonra dönünce yine engelle görüşmek zorunda değiliz senden hiçbir şey beklemicem diyorum, yok engelliyor yine. E güzelliğim fiziğim seksiliğim belli, burada fotomu gören de gördü (mütevazi olamıcam) ve ortam bilen kafa dengi eğlenceli enerjisi libidosu da yüksek bir kızım bunu da biliyor. Bir erkek daha ne ister anlamıyorum ki zaten hala burada av peşinde saat başı takip ettiği sayısı artıp azalıyor burada yatıp kalkıyor resmen üstelik hesabı da fake, kimi düşürüyor bilmiyorum. Evet time a düşen çok güzel hemcinslerim var okey olabiliyorsa onlarla da olsun asla bişi demiyorum ve bunu söylüyorum da. İstediğini yap her konuda sana uyucam diyorum. Onlarla da olsun benimle de olsun. Ama yok olmuyor. Şimdi diyeceksiniz başkasını bul o zaman, yok yani kimse nedense içime sinmiyor biz onunla Amsterdam da gayet eğlendik uyuştuk ten uyumumuz var kendi lafları hep bunlar. Bilerek beni delirtmeye mi çalışıyor iyice kendine muhtaç edip bir gün canı isteyince gelebileceği bir kapı mı bırakmaya çalışıyor, yoksa sadece ego zehirlenmesi mi yaşıyor lütfen birisi bu motivasyonu anlatsın bana. Çünkü ayda 10 kadınla bile olsa yine de bu kadar hazırda bekleyen güzel seksi eğlenceli bir kızla da olursun yani, neden hazırda duran bir seçeneği engelleyip durursun?

Ülkenin tartışmasız en güzel bölgesi

macron sabah koşacak diye park kapatmak inanılmaz gereksiz. onun yerine halk komple başka bir şehre taşınabilir nato zirvesi bitene kadar ayak altında dolaşmasınlar diye




baba biz nato haftası ankarada napıcaz ya

Şu kadar renk arasından ne seçtiğimi duysanız kanınız donar

It angers me when ugly men are horny

Şehirleri objektif şekilde puanladım

Haritamı antisyasına çeviriyorum 🪞 Güneş Balık- Güneş Terazi Ay Aslan- Ay Boğa Yükselen Başak- Yükselen Koç Merkür Kova- Merkür Akrep Venüs Koç- Venüs Başak Mars Balık- Mars Terazi Siz de bu şekilde yaparak aslında açıkça göstermediğiniz ya da fark etmediğiniz ama arka planda çalışan motivasyonlarınızı rahatlıkla görebilirsiniz. Hadi siz de deneyin
