
@shirinnni من حتی خارج از ایرانم با ایرانی هایی باید بجنگم که میگن وااا چرا برن از ایران بیرون ماهم مهاجریم میگم ما مالیات میدیم بدرد اون کشور میخوریم خلاف نمیکنیم ی باری از دوش ملتی که وارد کشورشون شدیم برمیداریم ولی فایده چیه با گاو حرف میزدم بهتر بود
فارسی
























