بهار🌸🌿

3.5K posts

بهار🌸🌿

بهار🌸🌿

@shoukufe2

زنده‌ام اما خسته؛ خیییلی خسته..😓

شامل ہوئے Eylül 2022
124 فالونگ51 فالوورز
میـــسا ▕⃝⃤
حالم از تمام این گدا گشنه‌هایی که برای نذری و کسشر مفت تو خیابونا صف میبندن بهم میخوره. شاید بگید برا مفت بودنش نیست، برا تبرک بودنشه، که باید بگم تو اون تبرک بودن و اعتقاداتشون هم ریدم. کیریای عقب‌مونده
فارسی
6
6
56
676
پسر خلافکار
تموم شد... کل مبارزه مادرم با سرطان تموم شد... درد هاش تموم شد... زخماش تموم شد... درمان تموم شد.... باید بگم سرطان بی رحم تر از اونیه که فکرشو میکنیم درمان سرطان یه کابوسه شیرینه یه کابوسی که ذره ذره وجودتو آب میکنه کابوسی که ریز ریزت میکنه مادر عزیزم روحت شاد 😭💔
فارسی
4
0
16
139
ElHaM 🫧
ElHaM 🫧@ElizZm24·
امروز سالگرد مامانمه. ۳۰ ساله که رفته و هیچ وقت نبودنش عادی نشد.
فارسی
21
0
87
1.1K
Ahmado91
Ahmado91@Ahmad19101404·
عاشورا !! من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم عاشورا؟! با من از عاشورا نگو من از دل عاشورا اومدم عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود توی حیاط پزشکی قانونی ها توی کانتینرهای حمل پیکر عاشورای من ۱۸-۱۹ دی من همونیم که از دل اون روزا اومدم برای برادرم #احمد_خسروانی #IranMassacre‌2026
فارسی
103
1.3K
4.8K
35.8K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@MotionRobotic عکس از نزدیک نندازی اوکیه، از دور که اصلا به چشم نمیاد..
فارسی
0
0
0
46
Masoud
Masoud@MotionRobotic·
تو هر زاویه و فاصله ای نگاه میکنم باید دماغم و عمل کنم 🤝🏼
Masoud tweet mediaMasoud tweet media
فارسی
75
0
351
12.2K
ستون گنگ
ستون گنگ@mohammadaj8177·
خانم های محترم راهنما نمیزنید میپیچید اشکال ندارههههههههههههه، لااقل راهنما میزنید بپیچیدددددددددددد.
فارسی
79
5
319
9.6K
ف
ف@fatemwrs·
اگه قرار بود با ی کلمه توصیف بشی اون کلمه چیه!؟
فارسی
75
0
57
5.4K
Ahmad Mohammadi
Ahmad Mohammadi@Ahmad__Mohamadi·
کسی تا حالا برات شعر خونده؟ 🧐
فارسی
124
0
128
7.4K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@khodemmd وقتی بابام فوت کرد و فهمیدم دیگه پشت و پناه ندارم..
فارسی
1
0
1
22
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
جز پول چه چیزی هست که وقتی حالت بده روحیه ات رو اوکی میکنه؟
فارسی
162
0
160
8.9K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@matinbalabadi اونی که به صلاحه،چون بارها چیزی که دوست داشتم انتخاب کردم به هیچ جا نرسیدم
فارسی
0
0
0
8
آقای میم
آقای میم@matinbalabadi·
بچه ها اگه مجبور بشید بین چیزی که دوست دارید و چیزی که به صلاحه کدومو انتخاب میکنید؟
فارسی
158
1
158
10.4K
اَش اَش
اَش اَش@Saharashash·
به نظرتون اگر یک دختر به یک پسر پیشنهاد بده خیلی حرکت چیپیه؟
فارسی
233
0
206
19.4K
Anna
Anna@Anna59714858·
صد خوبی و یک گند؟ به گندت بنویسند! صد قهقهه یک وَنگ؟ به ونگت بنویسند! صد جایزه و یک ننگ؟ به نَنگت بنویسند! صد گل بفرستی و یکی سنگ؟ به سنگت بنویسند! دیوانه نشو، حرف نزن، مهر نسوزان این قافله تک‌تک به مَشنگت بنویسند!
فارسی
2
1
6
227
نهال
نهال@begobahi·
بچه ها جلب سیار گرفتم کسی میدونه با چ ترفندی بجز نقطه‌زنی میشه گیر انداخت طرفو
فارسی
7
0
13
831
ferry🇨🇦🇮🇷
ferry🇨🇦🇮🇷@fa_famp·
صاحبین شرکت های ایدین، اناتا و شیرین عسل نامه زدن به رهخری که ما پشت شماییم. تو روز ازادی قطعا شمارو فراموش نمیکنیم. تاوان قطره قطره خون های ریخته شده رو ازتون میگیریم. شما فرقی با سرکوبگر ندارین
فارسی
32
330
4.7K
79.8K
بهار🌸🌿 ری ٹویٹ کیا
Rōnin
Rōnin@styxabyss·
مردم فقیر آبدانان اون صدقه‌ای که میخواستی بهشون بدی تا بیخیال عزت و آزادی بشن رو ریختن کف آسفالت. برو جمعش کن بده سگهای رقیه برات عوعو کنن.
فارسی
5
363
6K
55.7K
دخترِ رشتی
دخترِ رشتی@SheidaeeNa40202·
دوستهای خوبم به لطف شما پونزده تومن جمع شد،وباز به لطف سفارشهای شما پنج تومن گذاشتم روش و بیست تومن بدهی شوهر خاله م روپرداخت کردم،انشالله خدابخوادبتونم تاآخرماه حداقل ازپسِ کرایه خونه ی مامان بربیام،قیمت برنج وچای وبادام خیلی بالارفته وواقعا برای هیچ کسی بصرفه نیست.ممنونتونم🙏
دخترِ رشتی@SheidaeeNa40202

تمام هفته سفارش قبول کردم،کار کردم حتی اندازه ی یه قسط وام هم نشد چه برسه به پرداخت بدهیه شوهر خاله م.بچه ها موجودیه کارتم هم گذاشتم براتون.کم باشه حلال باشه،چرا هیچوقت نگفتن زیاد باشه حلال باشه؟کمه حلال به هیچ کجا نرسید!پس کی به زندگی عادی میرسم؟

فارسی
2
0
17
2K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@El_marali متاسفم💔، قطعا تجربه‌ی تلخی داشتین.. امیدوارم از این به بعد زندگی به کامتون شیرین باشه❤️❤️
فارسی
1
0
2
1.5K
El marali
El marali@El_marali·
بله پدر عزیزم من احساس بی عرضگی می‌کنم ولی تو؟! تو بی‌عرضه بودی! به احساس محدود نمی‌شه! موقعی که تو همسن الان من بودی با یه تنه کار کردن می‌شد خونه خرید و خانواده گردوند! می‌شد با دیپلم کارمند شد! امروز وامی که برای مراسم کفن و دفنت گرفته بودم تسویه شد حرومت باشه
فارسی
78
16
2.3K
121.3K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@BcMandana مامانم همیشه بهمون میگفت بگین جیش برو فردا بیا با آفتابه‌ی طلا بیا..😄😄
فارسی
0
0
58
6.9K
🇵🇹 jack wilson 🇵🇹
اینجور موقع ها دوست دختر ۲۳ سالم خیلی جدی و ریتمیک شروع میکنه به خوندن «جیش برو بالا، کار دارم حالا» و واقعا میره بالا و بعدش دیگه نمیکه جیش دارم
خلافکار@Amanj_emw

تنها کمک بنده به دوست دخترم وقتی میگه جیش دارم و فاصله‌مون تا دستشویی ۳۰ کیلومتره.

فارسی
66
9
3.6K
180.9K