taehyung'un busan'da yemek yediği yere geldim buranın imza yemeğiymiş çok sıra oluyo biraz bekledim bts için geldim taehyung buraya gelmişti merak ettim dedim garson abi bana taehyung'un oturduğu masaya oturmak ister misin dedi mümkünse isterim dedim orada yemek yiyorum şimdi 😭
Ya yks derdi olmaması böyle istediğin saatte uyuyup uyanabilmen gönül rahatlığıyla sabahlara kadar dizi izleyebilmek o kadar güzel ki genclestim yemin ederim yaptığım hiçbir şey de vicdan azabi cekmiyom huzur..
@dortyirmii çocuk medeni bir şekilde kendi düşüncesini yazmış o kelimeyi yazması hiç hoş değildi kendisine aynısı yazılsa ya da bin tweet atardı saygılı olun falan diye
Haddimr değil ama Mert Hoca asalak gibi bir hakaret etmeden de anlatabilirdi o kaç yaşında biz kaç yaşındayız öğretmenliğine laf edemeyiz ama çocukla çocuk olmayı ver hoca
Rüştü hoca dinleyen hâlâ var mı gerçekten inanmak istemiyorum adam akıllı yavaş yavaş Kadir Gümüş Hocayı dinleyin ve keyfinize bakın her sene soru tutturdum diye kafa sisirmez diğer hocalar gibi
@emrecann93 İşte her sınavdan sonra böyle oraya buraya yazıyorlar konuşuyorlar susmuyorlar çıkacak dedim ve çıktı diyip duruyorlar aq bı def olun cidden ya
Her sene soru tutturdum diyen hocalar var yani gerçekten başımızı sisirdiler. Öncelikle soru tutturmak bire bir aynısını yazmaktır ben bu çıkacak dedim ve çıktı demek değildir aq paragraf çıkacağını söyledim ve çıktı o zaman ben de soru tutturdum böyle bir mantık mi var