Κυχρέας / Kychreas

26.2K posts

Κυχρέας / Kychreas banner
Κυχρέας / Kychreas

Κυχρέας / Kychreas

@vxaz_79

Οι βάρβαροι δουλικώτεροι τα ήθη φύσει των Ελλήνων. Άπας ο βίος των ανθρώπων φύσει και νόμοις διοικείται.

شامل ہوئے Ekim 2013
4.1K فالونگ2.8K فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
Κυχρέας / Kychreas
Το πρόβλημα με την Οικονομία της Ελλάδας είναι ξανά το κράτος! Συνεχίζει να είναι τεράστιο και σπάταλο. Η νομοθεσία του είναι άθλια, η δικαιοσύνη αργή και αφερέγγυα. Οι κρατικές υπηρεσίες αργές και αναποτελεσματικές. Οι τράπεζες ληστρικές. Το διαθέσιμο εισόδημα έχει μειωθεί και το ίδιο η αγοραστική δύναμη του πληθυσμού. Ενός πληθυσμού που όλο και περισσότερο το κράτος τον βαρύνει με κόστος (συμμετοχή σε ιατρικά έξοδα, αύξηση φόρων (σε απόλυτους αριθμούς), αύξηση κόστους διαδικασιών για τα πάντα (από την άδεια αναπαραγωγής ζώων συντροφιάς, έως το κόστος καθαρισμού των οικοπέδων). Η κατανάλωση ανά πελάτη έχει και αυτή μειωθεί. Επιπλέον τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων έχουν συμπιεστεί δραματικά εξαιτίας του κόστους προϊόντων, πρώτων υλών, ενέργειας, ενοικίων, εργασίας και γραφειοκρατικής συμμόρφωσης που έχει αυξηθεί. Τέλος η αγορά ελέγχεται από καρτέλ μεγάλων εταιρειών, αλυσίδων και ολιγοπωλίων τόσο στους προμηθευτές, όσο και στον άμεσο ανταγωνισμό. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον το κράτος προσπαθεί με τρομοκρατία, δρακόντειες ποινές και εκστρατείες επηρεασμού της κοινής γνώμης να εισπράξει φόρους και εισφορές που έτσι και αλλιώς είναι αδύνατον να πληρωθούν. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ελπίδα πια για την Ελλάδα. Είναι μια απελπισία!
Κυχρέας / Kychreas tweet media
Ελληνικά
47
103
452
24.8K
Κυχρέας / Kychreas
Είναι ακριβώς όπως τα λέει. Και επειδή οι ηγέτες μας δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν όσα πρέπει για να μας υπερασπιστούν, αυτή η πλημμυρίδα θα μας κατακλύσει όπως οι βάρβαροι την Ρώμη......
Θάνος Τζήμερος@ThanosTzimeros

Το έχω γράψει πολλές φορές: η φύση εξισορροπεί τον θάνατο με τη ζωή και τη ζωή με τον θάνατο. Σκληρό μεν, αληθές δε. Για χιλιάδες χρόνια στην Αφρική γεννούσαν και πέθαιναν αφειδώς. Μέχρι που συνάντησαν τον υγειονομικό ιμπεριαλισμό της Δύσης. Και να τα εμβόλια και να τα φάρμακα και να οι γιατροί χωρίς σύνορα και να το καθαρό νερό και να οι υποδομές και να οι επαγγελματίες φιλάνθρωποι των ΜΚΟ. Χωρίς όμως να ασχοληθεί κανένας σοβαρά με την άλλη πλευρά της εξίσωσης: τον έλεγχο των γεννήσεων. Και η Αφρική μετατράπηκε σε πληθυσμιακή βόμβα. Σήμερα ζουν εκεί πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι (περίπου 19% του παγκόσμιου πληθυσμού). Περισσότεροι από τους μισούς είναι συγκεντρωμένοι στις πόλεις, σε άθλιες συνθήκες, οι περισσότεροι χωρίς ρεύμα, νερό, εγκαταστάσεις υγιεινής, με υποτυπώδη εκπαίδευση και με λιγότερα από 2 δολάρια τη μέρα. Η Κινσάσα, η πρωτεύουσα του Κονγκό, είχε το 1950 200.000 πληθυσμό. Σήμερα έχει 18 εκατομμύρια. Το Λάγκος της Νιγηρίας πάνω από 20. Ο μισός πληθυσμός της Αφρικής είναι κάτω από 19,5 χρονών (Στην Ελλάδα, το 2024, ήταν πάνω από 47 ετών!) Ο μέσος όρος παιδιών ανά γυναίκα είναι 4,1. Πάνω από το 50% των νέων 18-24 ετών θέλουν να μεταναστεύσουν στην Ευρώπη! Το πιο υπανάπτυκτο μέρος της, η υπο-Σαχάρια Αφρική θα διπλασιάσει τον πληθυσμό της έως το 2050. Στην Νιγηρία γεννιούνται κάθε χρόνο περισσότερα παιδιά από όσα γεννιούνται σε όλη την Ευρώπη και τη Ρωσία μαζί (στα οποία περιλαμβάνονται σε μεγάλο ποσοστό παιδιά με "μεταναστευτικό υπόβαθρο"). Η έκρηξη αυτής της βόμβας άρχισε, τα θραύσματα χτυπάν συνέχεια την Ευρώπη, έχουν φτάσει μέχρι τη Σκανδιναβία και την έχουν κάνει κόσκινο, και θα συνεχίζεται για δεκαετίες με όλο και εντονότερο ωστικό κύμα. Δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό για να αντιληφθεί κανείς τη συνέχεια.

Ελληνικά
0
1
7
62
Κυχρέας / Kychreas
Δεν φαίνονται οι γεννήσεις σε εκτίμηση για το 2029. Φαίνεται η μετανάστευση στο εξωτερικό των πτυχιούχων που αμοίβονται καλύτερα πληρώνοντας περισσότερες εισφορές και η αντίκατασταση τους από μετανάστες που είναι ζήτημα αν λαμβάνουν τον βασικό πληρώνοντας ελάχιστες εισφορές και εισφοροδιαφεύγουν μαζικά. Το σύστημα είναι αναδιανεμητικό και τώρα λειτουργεί υπέρ των μεταναστών.
Ελληνικά
0
0
0
39
𝙻𝚊𝚔𝚠𝚗
𝙻𝚊𝚔𝚠𝚗@Christodoulakos·
Επιστρέφει σε έλλειμμα ο ΕΦΚΑ μετά από 10 χρόνια... Το σημαίνει αυτό??? Σημαίνει ότι εσείς που σήμερα δεν κάνετε παιδιά γιατί θέλετε "να ζήσετε τη ζωή σας" αλλά παραπονιέστε για την αύξηση της ηλικίας συνταξιοδότησης, δεν πρόκειται να δείτε σύνταξη πριν τα 75. Σκληρό, αλλά αυτά παθαίνει ενας λαός όταν είναι παρτάκιας. #Υπογεννητικότητα #Δημογραφικό
𝙻𝚊𝚔𝚠𝚗 tweet media
Ελληνικά
81
35
137
11.1K
Κυχρέας / Kychreas
@Underwood_DC Ενημερώνει το καρτέλ της "Πράσινης Ανάπτυξης" ότι στον πολιτικό αγώνα που έρχεται, δεν κινδυνεύουν από αυτόν. Είναι σαν να φωνάζει "είμαι δικός σας".....
Ελληνικά
0
0
2
23
Rick Blaine
Rick Blaine@Underwood_DC·
Τί κι αν φέτος είχαμε διπλάσιους θανάτους από γεννήσεις, τί κι αν το δημογραφικό μάς απειλεί με αφανισμό, ο κύριος υπουργός Αμύνης θεωρεί "πρώτη και μέγιστη απειλή" την κλιματική αλλαγή. Έχουν σωθεί τα λόγια πλέον και μαζί η υπομονή μας. Μπλοκάρουμε δεν ξέρουμε τι να σχολιάσουμε.
Nikos Dendias@NikosDendias

Έχουμε να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή ως πρώτη και μέγιστη απειλή. Δεν είναι μια μελλοντική απειλή. Είναι μια απτή, καθημερινή, υπάρχουσα απειλή. Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Πατρίδας μας πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι το περιβάλλον είναι κύρια πλουτοπαραγωγική πηγή για το ελληνικό έθνος και κατά συνέπεια η προστασία του εντάσσεται και αυτή στην ευρύτερη αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων. Άρα λοιπόν, με αυτήν τη στρατηγική πυξίδα αντιμετωπίζουμε τις δραστηριότητες του Υπουργείου. Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, υλοποιεί συγκεκριμένα 21 έργα ενεργειακής αναβάθμισης στρατιωτικών εγκαταστάσεων, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Υπάρχει όμως πάντοτε ένας συμβολισμός και ένα κεντρικό παράδειγμα, που είναι το ίδιο το κτίριο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Έχουν υλοποιηθεί και συνεχίζουν και υλοποιούνται μια σειρά από δράσεις που αφορούν όλες τις προσόψεις των κτιρίων. Αυτή τη στιγμή εκτελούνται τα έργα στη βόρεια πρόσοψη του κτιρίου, η οποία θα είναι βιοκλιματική. Επιδιώκουμε το Στρατόπεδο «Παπάγου», το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, να μετατραπεί σε ένα περιβαλλοντικό και αισθητικό υπόδειγμα, το οποίο θα αποτελεί κεφάλαιο για την ευρύτερη περιοχή, κεφάλαιο για την Πατρίδα. Να αποτυπώνει τη νέα αντίληψη ότι η προστασία του περιβάλλοντος εντάσσεται στον ευρύτερο σκοπό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. (από τον χαιρετισμό μου στην τελετή βράβευσης της 871 ΑΒΕΚ ως Μονάδα των Ενόπλων Δυνάμεων «Φίλος του Περιβάλλοντος» για το 2025)

Ελληνικά
11
42
194
2.2K
Κυχρέας / Kychreas ری ٹویٹ کیا
Μιχάλης Χριστοδουλίδης🇬🇷
Προτελευταία η Ελλάδα σε αποθηκευτική επάρκεια ΑΠΕ, πρώτη σε αποθήκες η Βουλγαρία με 52% και τρίτη η Ρουμανία με 18%,! Γιατί λέτε ότι αυτές οι 2 χώρες της Βαλκανικής είναι σε υψηλή θέση? Δεν σας κάνει εντύπωση? Μήπως οι Ελληνικοί ενεργειακοί όμιλοι και πρωτίστως η ΔΕΗ, επένδυσαν σε αυτές τις χώρες σε μπαταρίες για να στέλνουν το τσάμπα ελληνικό περίσσειο πράσινο ρεύμα την ημέρα σε αυτές και μετά το βράδυ να το εισάγουν στο ελληνικό σύστημα , στη διπλή ή και τριπλή τιμή απο αυτές τις χώρες ? Όταν λέμε ότι η χώρα είναι βαλκανική ενεργειακή Κολομβία, δεν είναι τυχαίο! Κατάλαβες πως παίζεται η μπαλίτσα στο Ελλαδιστάν? 41τα κατο
Μιχάλης Χριστοδουλίδης🇬🇷 tweet media
Ελληνικά
23
219
471
10K
Κυχρέας / Kychreas
@LeonPalaiodimos Οι περισσότεροι απλά ζηλεύουν ή θεωρούν ότι ο άλλος κακώς έχει χρήματα. Πιάνονται από ένα κακό παράδειγμα, αγνοούν εκατοντάδες καλά και λένε "είδες πόσο κακοί είναι";
Ελληνικά
0
0
4
79
Κυχρέας / Kychreas ری ٹویٹ کیا
Λεωνίδας Παλαιοδήμος
Το Γένος χρωστάει πολλά στους εφοπλιστές. Απο την απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό που ευοδώθηκε και εξαιτίας της προσφοράς του στόλου των εφοπλιστών της εποχής στον Αγώνα, μέχρι την εποχή της πρόσφατης χρεοκοπίας όταν μας γέμιζαν τις φρεγάτες με καύσιμα οι εφοπλιστές, μέχρι χιλιάδες δωρεές που αθροιστικά φθάνουν τα δισεκατομμύρια ευρώ. Τις περισσότερες από αυτές μάλιστα δεν τις μαθαίνουμε ποτέ. Και τους περισσότερους δεν τους έχουμε ακούσει ποτέ. Τώρα θα πει κάποιος; «Μα δεν πληρώνουν φόρους». Δεν είναι αλήθεια. Διεθνώς το σύστημα φορολόγησης του εφοπλισμού είναι η αυτοτελής φορολόγηση του κάθε πλοίου με βάση τη χωρητικότητα και την ηλικία του. Είτε βγάζει κέρδη είτε μπαίνει μέσα. Ο εφοπλιστής όποτε θέλει παίρνει την επιχείρησή του και την εγγράφει σε άλλη χώρα. Πανεύκολα. Αν την κρατάει στην Ελλάδα, το κάνει κυρίως για την Ελλάδα. Οι περισσότεροι Έλληνες δεν έχουμε καταλάβει επαρκώς τι σημαίνει για το Έθνος να ελέγχουμε το 20% της παγκόσμιας ναυτιλίας. Ίσως διότι το θεωρούμε δεδομένο.
Λεωνίδας Παλαιοδήμος tweet media
Ελληνικά
19
15
162
3.4K
Κυχρέας / Kychreas ری ٹویٹ کیا
Ακροκεντρώος🇬🇷
Απίστευτη βόμβα το δημογραφικό Από το 2008 έως το 2025 οι γεννήσεις μειώθηκαν κατά 44,6% (52.708 λιγότερες γεννήσεις ετησίως). Πριν από λίγες δεκαετίες, η συζήτηση για τις ακριτικές περιοχές αφορούσε τις υποδομές, την ανάπτυξη και την άμυνα. Σήμερα το βασικό ερώτημα είναι πολύ πιο απλό : Ποιος θα ζει σε αυτές τις περιοχές σε είκοσι χρόνια;
Ακροκεντρώος🇬🇷 tweet media
Ελληνικά
41
39
184
10.3K
Κυχρέας / Kychreas ری ٹویٹ کیا
Σταυροφόρος
Σταυροφόρος@stavroforos_·
"Είμαστε στο Ναύπλιο 150χλμ απο την Αθήνα για δουλειά, οσοι δεν έχουν χαρτιά να μην ανησυχούν & 50 χρόνια να μείνετε σε αυτά τα μέρη, η αστυνομία δεν πρόκειται να έρθει" Υπήκοος Μπαγκλαντές, νταλαβερτζής που συμβουλεύει, υποδέχεται κλείνει δουλειές, συνοψίζει την νοοτροπία τους
Σταυροφόρος@stavroforos_

Γιατί άραγε υπάρχει αυξητική τάση ενώ δεν λαμβάνουν άσυλο...; Για να καταλάβετε το δούλεμα που τρώτε απο τους πολιτικούς απατεώνες

Ελληνικά
30
306
842
37.7K
Κυχρέας / Kychreas
@dvonmeph @LeonPalaiodimos @AlcibiadesScamb Συμφωνώ. Η επαρχία μπορεί να σου προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής και αυτά που προσφέρει η μεγάλη πόλη είναι πράγματα που μπορείς να απολαύσεις με μια απλή βόλτα σε αυτήν. Αν εξαιρέσεις την εργασία. Η πόλη και η επαρχία προσφέρουν διαφορετικές θέσεις εργασίας.
Ελληνικά
0
0
0
34
GreekMetalLegend
GreekMetalLegend@dvonmeph·
@LeonPalaiodimos @AlcibiadesScamb Εγώ δεν έχω χωριό και κάποια σχέση με την επαρχία και έχω δικό μου σπίτι σε καλή περιοχή. Αν μπορούσα να φύγω από την Αθήνα θα το έκανα εχθές
Ελληνικά
1
0
0
18
Λεωνίδας Παλαιοδήμος
«Αν μπορείς να φύγεις από την Αθήνα, φύγε!» Η αυθόρμητη συμβουλή του προέδρου των ευρωπαίων μεσιτών, Κοσμα Θεοδωριδη. Γιατί όμως δεν φεύγει ο κόσμος από την Αθήνα και μάλιστα -αντίθετα- η ροή συνεχίζει να είναι προς την Αθήνα; Α. Οι ηλικιωμένοι νιώθουν πιο ασφαλείς στην Αθήνα λόγω νοσοκομείων. Η ανασφάλεια που νιώθει ο κόσμος (δικαίως ή αδίκως) για (κάποια από) τα νοσοκομεία της επαρχίας είναι απίστευτη. Προσωπικά το εισπράττω συνεχώς. Β. Οι νεότεροι δεν βρίσκουν καλοπληρωμένες δουλειές στην μη-τουριστική επαρχία. Όπως σωστά λέει ο Κ. Θεοδωριδης στο κλιπ. *Οι επιχειρήσεις πρέπει να αγκαλιάσουν την τηλε-εργασία. Έστω ένα υβριδικό μοντέλο. Ο καλός εργαζόμενος θα βγάλει τη δουλειά και από το σπίτι. Άλλαξαν οι εποχές. Μπορείς να μετρήσεις την απόδοση του εργαζόμενου χωρίς να τον έχεις μπροστά σου. Θα είναι και πιο χαρούμενος και πιο αποδοτικός αν έχει την ευελιξία να εργαστεί από το σπίτι. Αν του μένουν λεφτά στην άκρη και νιώθει ότι αυτό που κάνει αξίζει. *Η Πολιτεία πρέπει να επιτέλους να ασχοληθεί με τις παροχές Υγείας στην επαρχία. Και δεν αναφέρομαι σε μικρά νησιά. Αναφέρομαι σε μεσαίες επαρχιακές πόλεις. *Η Πολιτεία να δώσει κίνητρα σε επιχειρήσεις να εγκατασταθούν στην επαρχία ως αντιστάθμισμα στα υπάρχοντα αντικίνητρα / μειονεκτήματα του να επιχειρείς στην επαρχία. *Μεταφορές: η επικοινωνία της επαρχίας με την Αθήνα είναι ΑΚΡΙΒΗ. Όσο πιο ακριβή είναι, τόσο λιγότερο ο κόσμος θα εκτίθεται στην επαρχία. Τοσο «πιο μακριά» θα την βλέπει.
Ελληνικά
33
40
197
12.5K
Κυχρέας / Kychreas
@NikolaosSampat1 Ευχαριστώ. Αν εννοείς κάποιους που απλά διαφωνούν με όλα, έχεις δίκιο. Υπάρχουν και αυτοί. Αισθάνονται ότι τους δίνει αξία η διαφωνία με τους υπόλοιπους.
Ελληνικά
1
0
4
125
Nikolaos Sampatis
Nikolaos Sampatis@NikolaosSampat1·
@vxaz_79 Φίλε Κυχρεα, όσο σε έχω παρακολουθήσει, μόνο σε εσένα δεν πήγαινε αυτό το τουιτ. Πίστεψε με.
Ελληνικά
1
0
4
260
Κυχρέας / Kychreas
Το θέμα δεν είναι άσπρο-μαύρο. Κανείς δεν είναι αντίθετος με τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά, τα υδροηλεκτρικά και τα πυρηνικά. Είμαστε ενάντια στην ακριβή ενέργεια και στην καταστροφή του περιβάλλοντος. Αν η κυβέρνηση επιδοτούσε την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και ανεμογεννητριών στις στέγες κάθε σπιτιού ώστε να κερδίσουν οι οικογένειες και απαγόρευε την εγκατάσταση τους στα χωράφια και τις βουνοκορφές όπου κερδίζουν οι μεγάλες εταιρείες, όλοι θα συμφωνούσαν. Όπως και αν η ενέργεια από φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες μπορούσε να είναι τόσο φθηνή όσο του λιγνίτη. Το να μας βάζει όμως ενώ έχουμε εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ αποθέματα λιγνίτη, ενώ έχουμε έτοιμη και αποσβεσμένη την λιγνιτική υποδομή να πληρώνουμε στον λογαριασμό μας την "Πράσινη Μετάβαση", δεν νομίζω ότι συμφωνεί κάποιος. Ειδικά με την βλακώδη (αν όχι εγκληματική) καταστροφή της υπάρχουσας υποδομής παραγωγής από λιγνίτη, ώστε να μην μπορούμε να διορθώσουμε το λάθος δεν συμφωνεί κανείς. Αυτή η υποδομή είναι περιουσία μας και καταστρέφεται, εξασφαλίζοντας ότι δεν θα μπορούμε εύκολα να επιστρέψουμε σε φθηνή και δικής μας παραγωγής ενέργεια στο μέλλον! Να σημειωθεί ότι από όταν πάρθηκαν τα εδάφη όπου είναι τα ορυχεία λιγνίτη από τους ιδιοκτήτες τους, το κράτος ανέλαβε την υποχρέωση να τα επιστρέψει σε αυτούς αν σταματήσει η παραγωγή λιγνίτη. Την υποχρέωση αυτή άλλαξε με νόμο η κυβέρνηση ώστε η ΔΕΗ (ιδιωτική εταιρεία πλέον) να μην αναγκαστεί να τα δώσει πίσω στους ιδιοκτήτες τους αλλά να τα καταστρέψει μετατρέποντας τα σε φωτοβολταϊκά πάρκα, λίμνες και κέντρα δεδομένων.......
Nikolaos Sampatis@NikolaosSampat1

Κάποιοι άνθρωποι είναι κλινική περίπτωση. Λένε όχι στο ΦΑ, όχι στα πυρηνικά, όχι στα φωτοβολταϊκά, όχι στα αιολικά, όχι στα υδροηλεκτρικά, όχι στο όχι. Αλλά στενοχωριούνται που κλείνει ένα ορυχείο λιγνίτη ή τα εργοστάσια μαζούτ στα νησιά. Ε ρε Τσίπρας που τους χρειάζεται

Ελληνικά
7
8
33
1K
Κυχρέας / Kychreas
Το θέμα δεν είναι άσπρο-μαύρο. Κανείς δεν είναι αντίθετος με τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά, τα υδροηλεκτρικά και τα πυρηνικά. Είμαστε ενάντια στην ακριβή ενέργεια και στην καταστροφή του περιβάλλοντος. Αν η κυβέρνηση επιδοτούσε την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και ανεμογεννητριών στις στέγες κάθε σπιτιού ώστε να κερδίσουν οι οικογένειες και απαγόρευε την εγκατάσταση τους στα χωράφια και τις βουνοκορφές όπου κερδίζουν οι μεγάλες εταιρείες, όλοι θα συμφωνούσαν. Όπως και αν η ενέργεια από φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες μπορούσε να είναι τόσο φθηνή όσο του λιγνίτη. Το να μας βάζει όμως ενώ έχουμε εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ αποθέματα λιγνίτη, ενώ έχουμε έτοιμη και αποσβεσμένη την λιγνιτική υποδομή να πληρώνουμε στον λογαριασμό μας την "Πράσινη Μετάβαση", δεν νομίζω ότι συμφωνεί κάποιος. Ειδικά με την βλακώδη (αν όχι εγκληματική) καταστροφή της υπάρχουσας υποδομής παραγωγής από λιγνίτη, ώστε να μην μπορούμε να διορθώσουμε το λάθος δεν συμφωνεί κανείς. Αυτή η υποδομή είναι περιουσία μας και καταστρέφεται, εξασφαλίζοντας ότι δεν θα μπορούμε εύκολα να επιστρέψουμε σε φθηνή και δικής μας παραγωγής ενέργεια στο μέλλον! Να σημειωθεί ότι από όταν πάρθηκαν τα εδάφη όπου είναι τα ορυχεία λιγνίτη από τους ιδιοκτήτες τους, το κράτος ανέλαβε την υποχρέωση να τα επιστρέψει σε αυτούς αν σταματήσει η παραγωγή λιγνίτη. Την υποχρέωση αυτή άλλαξε με νόμο η κυβέρνηση ώστε η ΔΕΗ (ιδιωτική εταιρεία πλέον) να μην αναγκαστεί να τα δώσει πίσω στους ιδιοκτήτες τους αλλά να τα καταστρέψει μετατρέποντας τα σε φωτοβολταϊκά πάρκα, λίμνες και κέντρα δεδομένων.......
Ελληνικά
1
0
10
162
Nikolaos Sampatis
Nikolaos Sampatis@NikolaosSampat1·
Κάποιοι άνθρωποι είναι κλινική περίπτωση. Λένε όχι στο ΦΑ, όχι στα πυρηνικά, όχι στα φωτοβολταϊκά, όχι στα αιολικά, όχι στα υδροηλεκτρικά, όχι στο όχι. Αλλά στενοχωριούνται που κλείνει ένα ορυχείο λιγνίτη ή τα εργοστάσια μαζούτ στα νησιά. Ε ρε Τσίπρας που τους χρειάζεται
Nikolaos Sampatis tweet media
Ελληνικά
30
17
113
4.1K
Κυχρέας / Kychreas ری ٹویٹ کیا
demetra
demetra@nodirectflight·
@MirantaAna89620 @vxaz_79 Νοιάζεται η κυβέρνηση για την υγεία των κατοίκων! Τα βαρέα μέταλλα και το αρσενικό, από την εξόρυξη χρυσού και χαλκού στη Χαλκιδική (Σκουριές-Ολυμπιάδα), είναι γνωστό ότι κάνουν καλό στην υγεία! Όπως και ο λιγνίτης μας, σε μισή ώρα απόσταση στα Σκόπια! 👇 x.com/BananaJoeReloa…
Bananarama@BananaJoeReload

@_anthi___ @steliostso @kic54989272 Τους τα φέρνει στην μάπα ο αέρας τώρα εισαγόμενα 😂😂.

Ελληνικά
0
2
4
66
Κυχρέας / Kychreas
Αστείος! Η Ελλάδα "ΘΑ" ξεκινήσει τις εξορύξει φυσικού αερίου, "ΑΝ" τις ξεκινήσει ποτέ. Έως τότε βλέπουμε την κυβέρνηση να τις καθυστερεί, να τοποθετεί θαλάσσια πάρκα πάνω από τα έτοιμα προς εκμετάλλευση κοιτάσματα και οι ενδιαφερόμενοι να αποχωρούν. Προς το παρόν λοιπόν βλέπουμε ότι λένε λόγια, μοιράζουν υποσχέσεις και εμποδίζουν τις εξορύξεις. Επίσης έχουν δηλώσει ότι δεν θα γίνουμε πετρελαιοπαραγωγός χώρα και ότι θα δεν θα αντλήσουμε ούτε φυσικό αέριο και ούτε πετρέλαιο από τα κοιτάσματα μας. Οι συμφωνίες με την Exxon Mobil και την Chevron μάλλον μοιάζουν με υποχώρηση στις πιέσεις των ΗΠΑ. Εάν αλλάξει η παράταξη που κυβερνάει στις ΗΠΑ δεν θα προχωρήσουν.
Ελληνικά
1
0
1
16
AlliesMatter
AlliesMatter@user140230·
@nodirectflight @vxaz_79 Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή. Δευτέρα, Τετάρτη στην Ρεβυθούσα.
Ελληνικά
1
0
0
7
Κυχρέας / Kychreas
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει το δικαίωμα με μια απλή ανακοίνωση οι κυβερνήσεις να μπορούν να συνεχίσουν να βασίζουν την παραγωγή ενέργειας με λιγνίτη. Η Γερμανία έχει παρατείνει έως το 2038 και άλλα κράτη ακόμα αργότερα. Η Ελλάδα ενώ είχε αναλάβει από μόνη της την υποχρέωση να σταματήσει την παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη το 2028, επιτάχυνε τους τελευταίους 18 μήνες, απέσειρε όλες τις μονάδες και θα διακόψει την λειτουργία της τελευταίας μονάδας εντός του 2026. Άρα όχι απλά δεν χρειαζόταν να παρατείνει με "έναν νόμο, ένα άρθρο", όχι απλά δεν χρειαζόταν να επιταχύνει την διαδικασία αλλά μπορούσε να καθυστερήσει την απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων περισσότερο από 12 χρόνια (όσο η Γερμανία, η Ιταλία, η Βουλγαρία) ή και έως το 2049 όπως η Πολωνία. Αυτό όμως δεν θα εξυπηρετούσε το καρτέλ της "Πράσινης Ανάπτυξης". Πώς θα κέρδιζαν χρήματα από υπάρχουσα υποδομή που έχει αποσβεστεί και θα παρήγαγε φθηνότερη ενέργεια που κανένα άλλο καύσιμο δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί;
Kostas Pournaras@kostasp71

@vxaz_79 Με ένα νόμο κι ένα άρθρο. Γνωστή συνταγή και πετυχημένη...

Ελληνικά
7
26
83
1.6K
Κυχρέας / Kychreas
@infostavrakidis Εισάγουμε και τους αντικαταστάτες μας με την κυβέρνηση να δίνει επιδότηση από τους φόρους μας.....
Ελληνικά
1
0
3
10
antonios stavrakidis
antonios stavrakidis@infostavrakidis·
@vxaz_79 εχουμε ομως γεμίσει γατάκια και σκυλάκια και κανουμε πρωταθλητισμό στις αμβλώσεις... με την αρωγή της κυβέρνησης που βήμα βήμα μηδενίζει τις,λ δυνατότητες δημιουργίας οικογένειας.
Ελληνικά
1
0
2
11
Κυχρέας / Kychreas
50% κάτω οι γεννήσεις στην Ελλάδα ενώ έχουν προσμετρηθεί περίπου 300.000 χιλιάδες γεννήσεις μεταναστών που δεν είχαν λάβει την Ελληνική ιθαγένεια. Αρκετές δεκάδες χιλιάδες είναι αλλοδαπών που έλαβαν ιθαγένεια. Αν αφαιρέσουμε τις γεννήσεις των γύφτων τί μένει; Οι γεννήσεις των Ελλήνων έχουν καταρρεύσει εξαιτίας της μετανάστευσης και της φτώχειας όσων έχουν μείνει πίσω!
Λεωνίδας Παλαιοδήμος@LeonPalaiodimos

Κατάρρευση γεννήσεων. ⬇️ 50% από το 2008 ως το 2025. 📉 25% μόνο τα τελευταία 4 χρόνια. Ούτε σε παγκόσμιο πόλεμο δεν γίνονται αυτά. Δεν με ανησυχεί τόσο το ζήτημα της εθνικής άμυνας ή της οικονομίας. Άμυνα: Στην εποχή των drones-ΑΙ μπορείς να είσαι αστακός. Έτοιμος να προκαλέσεις απίστευτη ζημία στον επίδοξο αντίπαλο. Οικονομία: Στην εποχή που καταφθάνει τις επόμενες δεκαετίες θα παράγουμε όσα χρειαζόμαστε πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η μετατροπή μας σε κοινωνία γερόντων. Μια κοινωνία φοβική και νωθρή, χωρίς ζωντάνια. Πόσο φιλόδοξη μπορεί να είναι μια γερασμένη κοινωνία; Ποσο ευτυχισμένη μπορεί να είναι μια τέτοια κοινωνία; #δημογραφικο #υπογεννητικοτητα #ελλαδα

Ελληνικά
13
47
173
5.5K
Κυχρέας / Kychreas
Ακόμα επιτρέπεται η χρήση λιγνίτη. Η κάθε χώρα απλά ενημερώνει την Ευρωπαϊκή Ένωση για το πότε θα σταματήσει να τον χρησιμοποιεί. Η Πολωνία θα το κάνει το 2049 εάν δεν αλλάξει γνώμη. Η ρήτρα ρύπων μπορεί να ξεπεραστεί με επεξεργασία των υπολειμμάτων της καύσης. Μάλιστα υπάρχουν ελληνικές εταιρείες με σχετική τεχνογνωσία. Τα παράγωγα της επεξεργασίας πωλούνται στην βιομηχανία και η δέσμευση άνθρακα φτάνει στο 95%.
Ελληνικά
1
0
2
24
Λογικός & μετρημένος
@vxaz_79 Δεν πρέπει να έχει περάσει από το νου τους ότι κάποτε ίσως αρθεί η ρήτρα ρύπων, σε μια αποκαλυπτική κατάσταση όπου όλα τα μέσα θα επιτρέπονται, για λόγους επιβίωσης.
Ελληνικά
1
0
3
28
Κυχρέας / Kychreas
Μην ξεχνάμε ότι τα ορυχεία μετατρέπονται άμεσα σε λίμνες - "μπαταρίες" και φωτοβολταϊκά πάρκα ώστε να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά στο μέλλον! Στα χαρτιά θα κατασκευαστούν και κέντρα δεδομένων εκεί αλλά αυτό θα το δούμε, από υποσχέσεις έχουμε χορτάσει! Με ποιά λογική καταστρέφουμε κάτι υπαρκτό στο οποίο έχουν επενδυθεί εκατοντάδες εκατομμύρια, έχει αποσβεστεί και έχει αξία δισεκατομμυρίων και ξοδεύουμε για να μην χρησιμοποιηθεί ξανά. Ύστερα εγκαθιστούμε νέες ασύμφ8ρες υποδομές από πάνω του ώστε να είναι σίγουρο ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί ξανά........
Chris Freeman@PanagiotisMylo6

Και ρωτώ ρε παλιάνθρωπε, ανθέλληνα και καταστροφέα τού ελληνικού έθνους, ποιός είναι ο λόγος πού ανατίναξες τούς 3 τεράστιους εκσκαφείς στην Κοζάνη; Βρε λαμόγιο πού σε κάναμε και πρωθυπουργό σε αυτή τη χώρα, ποιός ο λόγος να τούς καταστρέψεις; Απλά αισθάνεσαι και καταλαβαίνεις οτι θα πέσεις με βρόντο και καταστρέφεις οτι μπορείς σε αυτή τη χώρα πού αποτελείται κυρίως απο πρόβατα! Ξέρεις πολύ καλά οτι θα υπάρξει άλλη κυβέρνηση μετά τις εκλογές και δεν θέλεις τυχόν να τούς ξαναχρησιμοποιήσει ο ελληνικός λαός παλιομαυρομμάτη! Ειλικρινά εισαι απίστευτος τύπος μαζί με τον Αδωνι! Εχω εξοργιστεί τρομερά! Ευτυχώς ποτέ δεν σε ψήφισα...!! facebook.com/share/1CVwsy8B…

Ελληνικά
5
17
72
1.4K
Κυχρέας / Kychreas
Τα έχω επισκεφθεί και έχω μιλήσει και απευθείας με διευθυντή ορυχείου και χειριστές. Αφέθηκαν στην τύχη τους γιατί ο στόχος ήταν να κλείσουν. Εξακολουθούσαν να είναι σε λειτουργική κατάσταση και μπορούσαν να παράγουν. Η αξία αντικατάστασης του κάθε ενός εκσκαφέα είναι πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ. Θα έπρεπε να τιμωρηθούν όσοι τα άφησαν να φτάσουν σε φρικώδη κατάσταση και να αποκατασταθεί η ζημιά. Κατά προτίμηση με δήμευση της περιουσίας όσων ήταν υπεύθυνοι για την περιουσία μας και δεν την προστάτευσαν.
Ελληνικά
2
0
1
14
Βαρετός Ορθολογιστής
@vxaz_79 Μην ασχολείστε με θέματα που δεν γνωρίζετε κ δεν έχετε ζήσει. Η κατάσταση των ορυχείων και των μηχανημάτων τα τελευταία 20 χρόνια είναι φρικώδης.
Ελληνικά
1
0
0
25
Κυχρέας / Kychreas
Έβγαλαν και τα δημοσίευσαν. Απλά κανείς δεν ασχολείται για κάποιο λόγο. Το δημοσιογραφικό κατεστημένο πέρα από λίγα άρθρα δεν κάλυψε εις βάθος το θέμα και έτσι το ευρύ κοινό δεν έχει ενημερωθεί για όλη αυτή την σπατάλη. Προφανώς γιατί η μάσα στις χώρες αποδέκτες του χρήματος ήταν ευρύτατη.
Ελληνικά
1
0
0
4
VFV
VFV@monaxo_gavlaris·
@appistol Παπατζα τελείως αυτό με το usaid εε; Τελικά τίποτα δεν έβγαλαν, μεγάλες αποκαλύψεις μπλα μπλα μπλα 😂😂
Ελληνικά
1
0
0
70
Apostolos Pistolas
Apostolos Pistolas@appistol·
Έκλεισε η κάνουλα του USAID καταρρέει κάθε αριστερή κυβέρνηση στη Λατινική Αμερική. Χθες και η Κολομβία έστριψε δεξιά. Η Βενεζουέλα είναι κόκκινη αλλά συνεργάζεται πλήρως με ΗΠΑ πλέον. Μένει να κερδίσει στη Βραζιλία ο γιος του Μπολσονάρο.
Apostolos Pistolas tweet media
Ελληνικά
18
62
389
13.6K
Κυχρέας / Kychreas
Γιατί στην αμερικανική χρηματοδότηση βασίζονταν οι Αριστεροί για να ταΐζουν τους κομματικούς πελάτες τους. Μόλις σταμάτησαν να τους ταΐζουν σταμάτησαν και αυτοί να τους ψηφίζουν. Αυτό σε συνδυασμό με την αποτυχία της πολιτικής των Αριστερών κυβερνήσεων, οδήγησε στην επικράτηση των αντιπάλων τους. Εάν δεν ήταν καθολική η επικράτηση θα λέγαμε ότι δεν υπάρχει σχέση. Όταν όμως συμβαίνει παντού, μάλλον υπάρχει αιτιώδης συνάφεια.
Ελληνικά
0
0
0
12
apolyterion
apolyterion@apolyterion·
@appistol Πώς αποδεικνύεται η αιτιώδης σχέση μεταξύ της χρηματοδότησης της USAID και της πτώσης κεντροαριστερών κυβερνήσεων; Γιατί δεν είναι τυπικός εκλογικός κύκλος μεταξύ κεντροαριστερών & κεντροδεξιών; Γιατί η παύση της χρηματοδότησης από τη USAID είναι πιο σημαντική από τον πληθωρισμό;
Ελληνικά
1
0
10
689
Κυχρέας / Kychreas
Εγκαθιστούν πάρκα φωτοβολταϊκών στα επίγεια ορυχεία, τα πλημμυρίζουν για να τα μετατρέψουν σε μπαταρίες και γενικά κάνουν τα πάντα για να εξασφαλίσουν ότι η αποκατάσταση της ζημιάς ή είναι αδύνατη ή θα χρειαστεί πολύ χρόνο και χρήμα!
Μυστικός@DeEudaimon1

Τίναξαν στον αέρα τους εκσκαφείς στα ορυχεία λιγνίτη για να κάνουν σίγουρο πως δεν θα έχεις ποτέ πια φθηνή ενέργεια. Δεν υπήρχε απόλυτως κανένας άλλος λόγος να τα καταστρέψουν υποδομές φτιαγμένες από τη φορολογία των Ελλήνων.

Ελληνικά
0
10
40
461