

Κυχρέας / Kychreas
26.2K posts

@vxaz_79
Οι βάρβαροι δουλικώτεροι τα ήθη φύσει των Ελλήνων. Άπας ο βίος των ανθρώπων φύσει και νόμοις διοικείται.



Το έχω γράψει πολλές φορές: η φύση εξισορροπεί τον θάνατο με τη ζωή και τη ζωή με τον θάνατο. Σκληρό μεν, αληθές δε. Για χιλιάδες χρόνια στην Αφρική γεννούσαν και πέθαιναν αφειδώς. Μέχρι που συνάντησαν τον υγειονομικό ιμπεριαλισμό της Δύσης. Και να τα εμβόλια και να τα φάρμακα και να οι γιατροί χωρίς σύνορα και να το καθαρό νερό και να οι υποδομές και να οι επαγγελματίες φιλάνθρωποι των ΜΚΟ. Χωρίς όμως να ασχοληθεί κανένας σοβαρά με την άλλη πλευρά της εξίσωσης: τον έλεγχο των γεννήσεων. Και η Αφρική μετατράπηκε σε πληθυσμιακή βόμβα. Σήμερα ζουν εκεί πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι (περίπου 19% του παγκόσμιου πληθυσμού). Περισσότεροι από τους μισούς είναι συγκεντρωμένοι στις πόλεις, σε άθλιες συνθήκες, οι περισσότεροι χωρίς ρεύμα, νερό, εγκαταστάσεις υγιεινής, με υποτυπώδη εκπαίδευση και με λιγότερα από 2 δολάρια τη μέρα. Η Κινσάσα, η πρωτεύουσα του Κονγκό, είχε το 1950 200.000 πληθυσμό. Σήμερα έχει 18 εκατομμύρια. Το Λάγκος της Νιγηρίας πάνω από 20. Ο μισός πληθυσμός της Αφρικής είναι κάτω από 19,5 χρονών (Στην Ελλάδα, το 2024, ήταν πάνω από 47 ετών!) Ο μέσος όρος παιδιών ανά γυναίκα είναι 4,1. Πάνω από το 50% των νέων 18-24 ετών θέλουν να μεταναστεύσουν στην Ευρώπη! Το πιο υπανάπτυκτο μέρος της, η υπο-Σαχάρια Αφρική θα διπλασιάσει τον πληθυσμό της έως το 2050. Στην Νιγηρία γεννιούνται κάθε χρόνο περισσότερα παιδιά από όσα γεννιούνται σε όλη την Ευρώπη και τη Ρωσία μαζί (στα οποία περιλαμβάνονται σε μεγάλο ποσοστό παιδιά με "μεταναστευτικό υπόβαθρο"). Η έκρηξη αυτής της βόμβας άρχισε, τα θραύσματα χτυπάν συνέχεια την Ευρώπη, έχουν φτάσει μέχρι τη Σκανδιναβία και την έχουν κάνει κόσκινο, και θα συνεχίζεται για δεκαετίες με όλο και εντονότερο ωστικό κύμα. Δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό για να αντιληφθεί κανείς τη συνέχεια.





Έχουμε να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή ως πρώτη και μέγιστη απειλή. Δεν είναι μια μελλοντική απειλή. Είναι μια απτή, καθημερινή, υπάρχουσα απειλή. Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Πατρίδας μας πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι το περιβάλλον είναι κύρια πλουτοπαραγωγική πηγή για το ελληνικό έθνος και κατά συνέπεια η προστασία του εντάσσεται και αυτή στην ευρύτερη αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων. Άρα λοιπόν, με αυτήν τη στρατηγική πυξίδα αντιμετωπίζουμε τις δραστηριότητες του Υπουργείου. Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, υλοποιεί συγκεκριμένα 21 έργα ενεργειακής αναβάθμισης στρατιωτικών εγκαταστάσεων, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Υπάρχει όμως πάντοτε ένας συμβολισμός και ένα κεντρικό παράδειγμα, που είναι το ίδιο το κτίριο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Έχουν υλοποιηθεί και συνεχίζουν και υλοποιούνται μια σειρά από δράσεις που αφορούν όλες τις προσόψεις των κτιρίων. Αυτή τη στιγμή εκτελούνται τα έργα στη βόρεια πρόσοψη του κτιρίου, η οποία θα είναι βιοκλιματική. Επιδιώκουμε το Στρατόπεδο «Παπάγου», το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, να μετατραπεί σε ένα περιβαλλοντικό και αισθητικό υπόδειγμα, το οποίο θα αποτελεί κεφάλαιο για την ευρύτερη περιοχή, κεφάλαιο για την Πατρίδα. Να αποτυπώνει τη νέα αντίληψη ότι η προστασία του περιβάλλοντος εντάσσεται στον ευρύτερο σκοπό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. (από τον χαιρετισμό μου στην τελετή βράβευσης της 871 ΑΒΕΚ ως Μονάδα των Ενόπλων Δυνάμεων «Φίλος του Περιβάλλοντος» για το 2025)








Γιατί άραγε υπάρχει αυξητική τάση ενώ δεν λαμβάνουν άσυλο...; Για να καταλάβετε το δούλεμα που τρώτε απο τους πολιτικούς απατεώνες






Κάποιοι άνθρωποι είναι κλινική περίπτωση. Λένε όχι στο ΦΑ, όχι στα πυρηνικά, όχι στα φωτοβολταϊκά, όχι στα αιολικά, όχι στα υδροηλεκτρικά, όχι στο όχι. Αλλά στενοχωριούνται που κλείνει ένα ορυχείο λιγνίτη ή τα εργοστάσια μαζούτ στα νησιά. Ε ρε Τσίπρας που τους χρειάζεται


@_anthi___ @steliostso @kic54989272 Τους τα φέρνει στην μάπα ο αέρας τώρα εισαγόμενα 😂😂.



@vxaz_79 Με ένα νόμο κι ένα άρθρο. Γνωστή συνταγή και πετυχημένη...



Κατάρρευση γεννήσεων. ⬇️ 50% από το 2008 ως το 2025. 📉 25% μόνο τα τελευταία 4 χρόνια. Ούτε σε παγκόσμιο πόλεμο δεν γίνονται αυτά. Δεν με ανησυχεί τόσο το ζήτημα της εθνικής άμυνας ή της οικονομίας. Άμυνα: Στην εποχή των drones-ΑΙ μπορείς να είσαι αστακός. Έτοιμος να προκαλέσεις απίστευτη ζημία στον επίδοξο αντίπαλο. Οικονομία: Στην εποχή που καταφθάνει τις επόμενες δεκαετίες θα παράγουμε όσα χρειαζόμαστε πιο εύκολα, πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η μετατροπή μας σε κοινωνία γερόντων. Μια κοινωνία φοβική και νωθρή, χωρίς ζωντάνια. Πόσο φιλόδοξη μπορεί να είναι μια γερασμένη κοινωνία; Ποσο ευτυχισμένη μπορεί να είναι μια τέτοια κοινωνία; #δημογραφικο #υπογεννητικοτητα #ελλαδα



Και ρωτώ ρε παλιάνθρωπε, ανθέλληνα και καταστροφέα τού ελληνικού έθνους, ποιός είναι ο λόγος πού ανατίναξες τούς 3 τεράστιους εκσκαφείς στην Κοζάνη; Βρε λαμόγιο πού σε κάναμε και πρωθυπουργό σε αυτή τη χώρα, ποιός ο λόγος να τούς καταστρέψεις; Απλά αισθάνεσαι και καταλαβαίνεις οτι θα πέσεις με βρόντο και καταστρέφεις οτι μπορείς σε αυτή τη χώρα πού αποτελείται κυρίως απο πρόβατα! Ξέρεις πολύ καλά οτι θα υπάρξει άλλη κυβέρνηση μετά τις εκλογές και δεν θέλεις τυχόν να τούς ξαναχρησιμοποιήσει ο ελληνικός λαός παλιομαυρομμάτη! Ειλικρινά εισαι απίστευτος τύπος μαζί με τον Αδωνι! Εχω εξοργιστεί τρομερά! Ευτυχώς ποτέ δεν σε ψήφισα...!! facebook.com/share/1CVwsy8B…





Τίναξαν στον αέρα τους εκσκαφείς στα ορυχεία λιγνίτη για να κάνουν σίγουρο πως δεν θα έχεις ποτέ πια φθηνή ενέργεια. Δεν υπήρχε απόλυτως κανένας άλλος λόγος να τα καταστρέψουν υποδομές φτιαγμένες από τη φορολογία των Ελλήνων.