انحراف
773 posts

انحراف
@Enheraff
هرآنچه سخت و استوار است دود میشود و به هوا میرود
Tham gia Ocak 2026
27 Đang theo dõi7 Người theo dõi

این سطح از دعوای علنی در سیاست داخلی بعد از اوایل انقلاب بیسابقهست. اتفاقات مهمی در ماههای آینده در ساختار سیاسی ایران رخ خواهد داد.
Abolfazl Bazargan@bazargan_ir
آره مثل رهبر انقلاب که رسما گفتند من علیالاصول نطر دیگری داشتم ایشان هم در راستای راهبرد نتانیاهو بود؟ خجالت نمی کشید؟ شرم نمی کنید؟ این حرفها برای دوره روحانی و ظریف بود الان دیگه بعد از دو جنگ در یک سال و ترور رهبر شهید، دیگه کور خوندید حناتون رنگی نداره! سکوت نخواهیم کرد!!
فارسی

@eo_125 استثنائیه. نمیدونم چقد سینمای ژاپنو دنبال کردید اما تاریخ و غنای سینمای ژاپن در لیگ برترینهای دنیاست. فقط تعدادی فیلم و فیلمساز خوب نیست. یه جریان گسترده هنری با تولیدات انبوه و با سابقهٔ طولانیه که اوجش از دهه 30 شروع میشه تا دهه 80 هزاران فیلم درجه یک تولید میکنه.
فارسی

@sadra_dev @zahra_eb71 مگه حکومت عباسیانه؟ حکومت اسلامی کجا بود؟ عصر مدرنه حکومت مدرنم میطلبه
فارسی

حالا که جنگ تموم شده مسئولین عزیز کی میخوان شروع کنن به برخورد با ولنگاری و برهنگی؟
اول باید با کسایی که مبلغ هستند برخورد بشه
🧚🏻♀️✨@KP_fateme
بیرون رفتن با شلوارک✅
فارسی

@SharifiZarchi ریدی زارچی. به خاطر این توافق از پزشکیان حمایت کردی اما وسط راه ایمانتو از دست دادی فک کردی خبریه پریدی اونور الان اما عین سگ پشیمونی
فارسی

@Ario1401 @gohardadizapas @mb_ghalibaf این باید بدونه که حتی اگه به قدرت برسه یکی مثل من هست که به وقتش حتی با انتحاری بره سراغش
فارسی

زمانی که پوتین رو الم کردن تو روسیه فرد شناخته شدهای نبود و کسی سابقه این ادم رو نمیدونست
اما توی مادرجنده ادمکش فاسد تروریست رو همه میشناسیم
خوابش رو ببینی مثل پوتین بتونی حکومت رو دستت بگیری
@mb_ghalibaf

فارسی

برادر من چپ دو آتیشه است، همش مبگفت اینطور میشه و من میگفتم محاله ممکنه، چرا باید ترامپ به اینا باج بده. الان روم نمیشه، جواب پیغام و تلفنش را بدم. 😞لعنت به این بیشرف که خون این همه جوونهای مملکت را به چند تا آخوند و سپاهی درپیتی فروخت. دلم میسوزه برای این همه خانواده داغدار که خون بچه های بیگناهشون برای شهوت قدرت چند تا آدم پایمال شد. 😭😭😭
فارسی

@Rayan9717 رضا پهلوی اصلا تو بازی نیست. سعی کرد نوچه خوبی باشه اما نخواستنش و تموم.
فارسی

@Resistance1906 @NerdvanaPlace @milad_gts من که باورم نمیشه کل اورانیومو بدن بره، حتما مقداریشو نگه میدارن واسه روز مبادا
فارسی

@Enheraff @NerdvanaPlace @milad_gts با همون سازوکار سیاسی که اورانیوم ها رو رقیق کردن
عملا برگ برنده بازدارندگی ما از بین میره
اگه موشک نداشته باشیم بمب هسته ای داشته باشیم به دردمون نمیخوره
فارسی

@NerdvanaPlace @Resistance1906 @milad_gts رنج موشک رو چجوری کم میکنن :)) موشک تا وقتی سوخت داره میره، حالا اینکه چقد سوخت بش وصل کنن چیزیه که هر لحظه میتونن تصمیم بگیرن
فارسی

@Resistance1906 @milad_gts موشک رو نمیدن ، رنجش رو کم میکنند که فرقی با دادن رفتن نداره.
فارسی

ای بابا چی شد کسکشِ کون تلق تولوق؟
چی شد ننهآبکیر دزدِ آبکونزاده؟
چی شد فحشهای خلاقانهت عزیزم؟ نمیاد بهت مودب باشی جاکش!!
mrhappybehappy@mrhappybehappy_
فارسی

@AlirezaBBBBB محیط تأثیر میذاره، آمریکاییا اکثرا احمقن، اروپاییا فرهیختهترن
فارسی















