رضا هستم یک مهندس

99 posts

رضا هستم یک مهندس banner
رضا هستم یک مهندس

رضا هستم یک مهندس

@Ezza006

Tham gia Ağustos 2025
198 Đang theo dõi67 Người theo dõi
پری.سا
پری.سا@parisashamsm·
من خیلی دلم میخواد پول در بیارم ولی نمیدونم چه کاری انجام بدم که که پول در بیارم خیلیم دوست ندارم برای کسی کار کنم🥲 چیکااار کنمممم؟
فارسی
5
0
11
265
ʂ
ʂ@borntobecherryy·
کسی هست بتونه برام تمرینات ریاضی۲ رو حل کنه؟ برام مهمه رشته تحصیلیش مهندسی باشه=) لطفا ریتوییت کنید واجبه💞🫶
فارسی
6
2
12
631
Aura🦷
Aura🦷@khastemahi·
@Ezza006 دعوا باحاله آیاااا؟
فارسی
1
0
0
8
رضا هستم یک مهندس
صبح یه صدایی از کوچه اومد، با هزار امید و آرزو پاشدم بلکه یه دعوایی زدو خوردی چیزی بیینم، دیدم یکی داره میگه فرش و قالیچه، آبِ گرم کن خریداارمممم.
فارسی
1
0
1
39
Mobin
Mobin@reallMT6·
😂 درسته کنکور ارشد از سراسری راحت‌تره، ولی انقدرم که با ۳ هفته مطالعه، قهوه و معجزه جمع بشه نیست داداش!
فارسی
58
4
1.1K
203.3K
مردی برای تمام فصول
حالم خوب نیست لطفاً نفری یه جمله خوب در گوشی بهم بگید + مهمه که بگید😑
فارسی
325
1
245
22.6K
رضا هستم یک مهندس
یه ساواج بابام واسم آورده بود چند وقت اصلا دست بهش نزدم، حالا که بازش کردم همه شروع کردن دیس کردن ساواج. آقا آدم لاشی با عطر مشهدیم لاشیِ بس کنید بابا.
فارسی
0
0
1
42
رضا هستم یک مهندس
@alipouryeganeh من الان چند وقته دارم به مصرف تریاک فکر میکنم به صورت جدی، هی یه چیزی میشه پشیمون میشم.
فارسی
0
0
1
25
جغدِ پیر‌ِ دانا
دیگه سیگار برام کافی نیست باید برم سمت یه چیز دیگه
فارسی
14
0
39
1.4K
رضا هستم یک مهندس
@eli140410 گولمون زدن لاشیا، من الان چند روزه تایم لاین رو میبینم همه ارشد دارن، ترسیدم به خودم.
فارسی
1
0
4
173
Eli
Eli@eli140410·
پارسالم تایملاین همین جوری بود برا ارشد؟؟؟ مگه نمیگفتن دیگه کسی درس نمیخونه همتون که شرکت کردین
فارسی
3
0
67
2K
گیسو کمند
گیسو کمند@gisoo_kamand_·
@Ezza006 اوه اوه تو یه مرحله ترسناک داری یکم بخون
فارسی
1
0
0
34
گیسو کمند
گیسو کمند@gisoo_kamand_·
من هیچ تلاشی برای کنکور نمیکنم ولی حس میکنم قبول میشم 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
فارسی
24
1
426
9.9K
گیسو کمند
گیسو کمند@gisoo_kamand_·
@Ezza006 اخه میدونی باز تو منطقی میگی :)) من رشته کارشناسیمو عوض کردم😂😭
فارسی
1
0
0
254
پريا
پريا@pariiYYaaaa·
خيلى دوست دارم به اونايى كه ميخوان كنكور ارشد بدن يه توصيه داشته باشم: Don’t.
فارسی
29
8
347
13.8K
vasi
vasi@Hossein9966·
@Ezza006 @SanaSdnjd همش کد نویسی تو اکسل با ماکرو وvba هست جناب مهندس برا شرکت نوشتم ولی سخت نیست یادگیریش
فارسی
1
0
1
30
sana sdnjd 🫧
sana sdnjd 🫧@SanaSdnjd·
خوشگل بودن اکسل هام، ملاک مهمیه :)))
sana sdnjd 🫧 tweet media
فارسی
5
0
27
1.4K
vasi
vasi@Hossein9966·
@SanaSdnjd والا نسبت به من خیلی خوش سلیقه ای خیر سرم اومدم دکمه گذاشتم برا سرعت کار ولی نظمی نداره🥴
vasi tweet media
فارسی
2
0
3
117
آیما.
آیما.@AymaHstm·
@Ezza006 زیر توییت من همه برای اینکه حقوقی زیاد شده باید گریه کنیم.😂
فارسی
1
0
0
35
آیما.
آیما.@AymaHstm·
ما یه ارشد میخوایم بدیم کل جهان هستی تصمیم گرفتند ارشد شرکت کنند، امیدوارم حداقل رشته‌اتون حقوق نباشه.
فارسی
30
6
1.1K
16.7K