Tweet ghim
رضا هستم یک مهندس
99 posts


@parisashamsm اگه دختر بودم فقط کار خدمات آرایشگری میکردم، فقططط.
فارسی

@khodabiamorzash جمله خوب اینکه تو یه مردی و صبح که بلند بشی از خواب ریست شدی و دیگه حالت بد نیست
فارسی

@alipouryeganeh من الان چند وقته دارم به مصرف تریاک فکر میکنم به صورت جدی، هی یه چیزی میشه پشیمون میشم.
فارسی

@eli140410 گولمون زدن لاشیا، من الان چند روزه تایم لاین رو میبینم همه ارشد دارن، ترسیدم به خودم.
فارسی

@gisoo_kamand_ منم هیچی یادم نمیاد بابا، شبا کابوس سربازی میبینم.
فارسی

@Hossein9966 @SanaSdnjd آره باید شروع کنم یاد گرفتن هم msp هم اکسل پیشرفته.
فارسی

@Ezza006 @SanaSdnjd همش کد نویسی تو اکسل با ماکرو وvba هست جناب مهندس
برا شرکت نوشتم ولی سخت نیست یادگیریش
فارسی

@Hossein9966 @SanaSdnjd مهندس جان تمپلیت اینا رو اگه خواستید پابلیک کنید ممنون میشم برای منم بفرستید.
فارسی

@SanaSdnjd والا نسبت به من خیلی خوش سلیقه ای
خیر سرم اومدم دکمه گذاشتم برا سرعت کار ولی نظمی نداره🥴

فارسی


@AymaHstm این جنگ نبود من الان داشتم بدون vpn بهت نکات ارشد رو میگفتم، سخت نگیر.
فارسی
















