ليه؟

5.8K posts

ليه؟ banner
ليه؟

ليه؟

@YSSUUUX

Tham gia Kasım 2023
44 Đang theo dõi245 Người theo dõi
..
..@kmmnmmpoiiuuyy9·
@YSSUUUX 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
QME
1
0
0
8
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
يارب ابعد عني وعن اكونتي اكونتات السkس 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
العربية
3
0
12
655
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا مش ملكه حد غير الواد بتاعي معلش
العربية
4
0
11
450
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
لو عملت بلوك لحد الريبلاي بتاعه يتمسح من التويته بتاعتي ولا مش هيظهرلي علشان عملاله بلوك؟
العربية
2
0
5
396
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam أسوء شاي شاي الكاتيل ده 🤮 فهماننننن
العربية
1
0
0
20
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
سيبك من شاي الكاتيل براد قيمة كوبايتين مياة نص معلقة شاي ومعلقة سكر اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه

العربية
1
0
1
38
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam ياعم ربنا يسمعنا عنك كل خير يارب 💗💗
العربية
0
0
0
11
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mandosam2Sam م مش كل حاجه تبقي بشعر وهي قرعه يعني 🫣😂
العربية
0
0
1
9
Mando-sam
Mando-sam@Mandosam2Sam·
والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX

@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂

العربية
1
0
0
22
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
أنا عايزه اقبض 😔
العربية
4
0
14
774
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@mn_wahmd80843 مش لما اقبض الاول يوه 😂😂😂😂
العربية
1
0
1
15
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
@Mr_XS92 اه والله حسبي الله ونعم الوكيل ف اي حاجه تصحي الواحد 🥲😂
العربية
0
0
0
11
M
M@Mr_XS92·
@YSSUUUX هايجي الخير منين طول ما في شغل
العربية
1
0
0
10
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
صباح الخيرر صباح الشغل
العربية
2
0
22
637
Emam Farid Hagag
Emam Farid Hagag@EmamHagag2·
@YSSUUUX احلي واحده الساعة واحده❤️❤️
Emam Farid Hagag tweet media
Egypt 🇪🇬 العربية
1
0
0
11
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
كوبايه الشاي ف البيت حاجه تانيه 😍😍
العربية
3
0
15
515
ليه؟
ليه؟@YSSUUUX·
اخدت علي قاعده البيت والسهر والمرقعه 😔😔😔
العربية
4
0
17
314