ليه؟
5.8K posts


سيبك من شاي الكاتيل
براد قيمة كوبايتين مياة
نص معلقة شاي ومعلقة سكر
اول لما يغلي سيبيه يهدا وصبي الشاي ولو حبيتي تزودي سكر ، وعلى الوش ورقتين نعناع، واحلى كوباية شاي هتشربيها في الوجود 🤩
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه
العربية


والله صحروا البلد كلها منهم للي كلت دراع جوزها 🫣😂😂
ليه؟@YSSUUUX
@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂
العربية






