Tweet ghim
Cihat
2.9K posts

Cihat
@cihats
Father of two teenage boys. Interested in photography, squash, reading, outdoor activities.
Tham gia Nisan 2009
262 Đang theo dõi73 Người theo dõi

@Host_Voldemort @fakeanon24 @ajansmuhbir1923 Ben 62 yasindayim, son 30 yildir her sene Yeni Zelanda'dan Istanbul'a gidip geliyorum hem de ekonomi class. Auckland'dan Doha'ya 17 saat 20 dakika, iki uc gunde normale donuyorum. 7 farkli saat diliminden geciyorum hem de. Ya ben de bir sakatlik var ya da bazilari cok narin.
Türkçe

@fakeanon24 @ajansmuhbir1923 Yaşadık ki yazıyoruz
Sandığın kadar kolay olmuyor
Genelde 1-2 haftalık gidenler anlamaz
2 ay falan durunca ilk 1 ayın çöp oldugunu anlıyorsun
Türkçe

⚠️ Milli Takım, futbolcular anksiyete yaşadığı için için elenmiş!
Serdar Ali Çelikler, Milli Takım’ın Arizona kampında yaşananları ‘özel bilgi’ olarak açıkladı:
• Futbolcular, villaları istemediklerini ABD maçından sonra TFF’ye iletecekler.
• Zaten ortada villa falan yok. İmar izni problemi olan, sürekli mahkemelik olan bir arazide 3852 villa yapılırsa vermek gibi düşüncesi vardı.
• Belki de imar iznini kolaylaştırmak için böyle düşündü.
• Ortada bir villa yok ki versinler.
• 26 futbolcunun tamamı villayı istemedikleri konusunda hem fikir.
• İbrahim Hacıosmanoğlu, Kosova maçından sonra ‘Kişi başı 1 milyon euro prim’ diyor.
• Sonra İbrahim Bey, ‘Ben fazla söylemişim 500.000 euro. Bunu. 250’si ABD’ye gidince. 250’si turnuva bitince’ diyor.
• Hem düşüş hem de taksit işi olunca bazı futbolculardan Hakan Çalhanoğlu’na ‘Kaptan sen bir şey demedin mi’ diyenler olmuş diye duymuştum.
• Böyle bir şey olmadığını söylediler. Ama şöyle bir şey olmuş. Çalışanlara çok az para kalmış.
• Hakan Çalhanoğlu 150.000 euro, Merih Demiral 200.000 euro diğer futbolcular da 100.000 euro toplayım ‘staff’a dağıtmışlar.
• Bunu da ceplerinden vermişler.
• ‘Prim sorunu yoksa niye böyle oldu’ diye sordum. ‘Biz de anlamadık. Arizona kötü, otel kötü. Başka da bir sorun yok. Çok fazla anksiyete yaşadık’ dediler.
• Mentör, psikolog, psikiyatr götürmemişler.
• Arizona ile ilgili de madem kötüydü, cepten harcayıp başka yer götürülemez miydi?”

Türkçe

@Quatilas1 @ajansmuhbir1923 Doğru zaten, Yeni Zelanda futbol takımı All White olarak biliniyor.
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Adam Yeni Zelanda için "All White" dedi laaa!
Türkçe

Güntekin Onay, TRT’deki spiker hatasını yorumladı:
• Yeni Zelanda - İran maçındaki skandala yönelik 3 - 5 kelime kelam etmek isterim.
• Hatayı yapan arkadaş maçı off-tube'tan (Türkiye'den) anlatmış olsa cehaletine verir ve hoş görürüm.
• Lakin maçı Los Angeles'tan ve yerinden anlatıyor.
• İran ve Yeni Zelanda takımlarını karıştırması akıl ve mantık sınırlarını zorlayacak bir seviye.
• Seremoni var, bayraklar var, ulusal marşlar var, adam demek ki onları bile bilmiyor.
• Yeni Zelanda rugby, basketbol ve futbolda; her branşta siyah giyer ve ‘All Blacks’ olarak bilinir. Bunu sporla ilgilenen herkes bilir.
• İran'ın da forması logosu bayrağı belli, demek ki bu arkadaş Los Angeles'a gitmesine rağmen; hiç yabancı dil bilmiyor belli ama dünyadan haberi yok.
• Kabul edilemeyecek bir hata bu! İnsani ve anlık değil ne yazık ki maalesef.
• Yapacak bir şey yok bu durumda. Dünya Kupası’nda canlı yayında bu boyutta büyük bir hata olmamalı.

Türkçe

@eciviciivokke @ajansmuhbir1923 Hayır, Sarpreet hint asıllı, Kosta Yunan asıllı, Marko, Francis de İngiliz isimleri değil
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Yeni Zelanda'da kadrodaki bütün isimler ingiliz isimleri.
İran'daki isimler full Muhammed Yusuf gibi Müslüman isimleri.
Nasıl karıştırırsın be adam.


Türkçe

@ajansmuhbir1923 Bir fakla! Yeni Zelanda futbol takımı All White olarak bilinir, All Black rugby için kullanılır, basketbol takımı ise Tall Black olarak adlandırılır. Netbal takımı ise Silver Fern olarak adlandırılır. Yeni Zelanda’dan bildiriyorum.
Türkçe

@RiguiBegui @MazMHussain He is an idiot regardless how many followers he has.
English

@MazMHussain Absolutely wild to ram bolshevism in there lmao, a party which withdrew from WWI at enormous cost, and then proceeded to get it's country invaded by like 16 armies. Unreal.
English

Netanyahu can’t stop the wars because the Israel that he created is a momentum entity where Zionism is a fanatically aggressive ideology like Bolshevism or Nazism that needs to keep attacking and expanding in all directions to keep from imploding internally.
At the same time the IDF cannot fight without U.S. intelligence, arms, and logistical support so if that is somehow severed in Lebanon to maintain a deal with Iran I expect Israel will pivot to attacking Syria or attempting to finish the genocide and ethnic cleansing of the Palestinians.
Faytuks Network@FaytuksNetwork
Netanyahu told Trump the IDF will not withdraw from Lebanon and that Israel does not consider itself bound by the Lebanon clause in the U.S.-Iran agreement - Maariv
English

@CBSSportsGolazo All because Australian team played with a plan while the Turks had no game plan because of their ignorant, incompetent manager Montella. A random guy from a random street in Turkey would manage those players better than Montella.
English

@CBSSportsGolazo And don’t forget New Zealand’s Auckland FC won A lig cup in Aussie league! 🤣
English

@borsa_queen Bu Türkiye’ye özgü bir şey değil. Yeni Zelanda’da en iyi ürünler ihracata yönelik. Bir elmayı 1 dolara sattıkları için iç piyasada ya aynı fiyattan alabilirsiniz ya da ikinci ya da üçüncü kalite ürün yersiniz. Aynı şey tereyağı ve et için de geçerli ki UK’de daha ucuza satılıyor.
Türkçe

Benzer bir olay da ben yaşadım.
Seneler öncesi İtalya'da sıradan bir restaurant'ta ravioli istedim. Gelen ravioli zeytinyağının içinde yüzüyor resmen tabağın dibi yemyeşil yağ.
İlk kez böyle bir sunum gördüm. Daha da önemlisi hayatımda ilk kez böyle bir zeytinyağı yedim, inanılmaz bir lezzet. Makarna zaten 6 7 taneydi onu yedim, utanmasam ekmek isteyip tabaktaki yağa bandıra bandıra yiyeceğim yani o derece güzel.
Garsona sordum bu zeytinyağını nerden bulabilirim diye, o da bilmiyor, gitti mutfağa sordu.
Verdiği cevap tokat gibi yüzüme çarptı. Türkiye'den gidiyormuş o zeytinyağı....
Ben tabi hiç sesimi çıkarmadım sadece teşekkür ettim😁
Sonra öğrendim ki, Türkiye'de üretilen en üst kalite zeytinyağları hiç iç pazara girmeden doğrudan Avrupa'ya ihraç ediliyormuş.
Sözde zeytinyağı ülkesiyiz, hiç zeytinyağı görmemiş gibi İtalya'da zeytinyağı sordum, rezillik🤦🏼♀️
TRAVELER NEJO@Karavandaborsa
Geçen gün bir arkadaşta harika bir peynir yedim, nerden aldın çok güzelmiş dedim, kardeşim İsviçre’den getirdi, Pınar’ın peyniri dedi. Nasıl yani Pınarın peynirini İsviçreden mi getirdiler, neden burdan almadın ki? Meğer Türkiye için bu kadar güzel peynir üretmiyorlarmış. Valla ne diyeceğimi şaşırdım. Almanya’daki kuzene foto attım, sizin orda varsa gelirken bi kutu getirsene diye. Marka geçtiği için mecburen #reklam işbirliği yoktur.
Türkçe

@LearnedGO11 Duzen siyasetcilerinden duzeni degistirmeyi beklemeyin, yoksa daha cok duzulursunuz, siyaset bilimi okumaniz da fayda etmez.
Türkçe

@bozyagmur075 Ülen daha iki saat önce İngilizce versiyonunu gördüm. Ne çabuk çaldın tiviti! 😂😂😂
Türkçe

“Kardeşimden 50.000 ve ablamdan 50.000 ödünç alıp 97.000 değerinde bir ev aldım.
Satın alma işleminden sonra elimde 3.000 kaldı.
Kardeşime 1.000, ablama 1.000 geri verdim ve kendime 1.000 kaldı.
Şimdi kardeşime 49.000 ve ablama 49.000 borçluyum.
49.000 + 49.000 = 98.000, elimde kalan 1.000’i de ekleyince 99.000 ediyor.
Eksik olan 1.000 nerede?”
Türkçe

@VirtudMental Both are Turkic but competing under different countries’ flags.
English

@llleyla_91 @ankarakamp Avokado olsaydı tadı olurdu ama avakoda olunca işte öyle oluyor! 😁
Türkçe

@ankarakamp Bu avakodada tat yok ama insanlar bunu nasıl yiyor bilmiyorum. 🤷♀️ Güzel bir meyve de değil yani
Türkçe

Chris Hipkins spent years campaigning for and creating fees-free - but now the Govt is cutting it he is not promising its return
thepost.co.nz/politics/36100…
English











