Tweet ghim
sepehr
1.2K posts

sepehr
@hellosepehr
برنامه نویس سمت جلو، مخاطب کتاب و سینما | مینویسم تا کاری کرده باشم
زیر تک درخت Tham gia Mart 2024
330 Đang theo dõi132 Người theo dõi
sepehr đã retweet
sepehr đã retweet

@rahafreemhb نظریه نامحبوب: سینتکس پایتون خیلی کثیفه و زیباترین و خوانا ترین سینتکس برای ts هست🚶♂️
فارسی



