.@regular_man12·1hجماعة انا مأذيتش اى حد عشان حد يأذيني اللى مش عاجبه اللى بكتبه على صفحتى فى بلوك اعملولى بلوك و سيبونى فى حالىDịch العربية00136
. đã retweetnad@nudd21798·5hالباطنه هتجننيDịch.@regular_man12بجد مش قادر اتمالك اعصابي تعبان بجد العربية00497
𝓔𝓼𝓹𝓻𝓮𝓼𝓼𝓸@mmahmedfarl4·14h@regular_man12 خليك حنين علي نفسك ازعل بس متخليش الزعل ياخد وقت طويل معاك وبكرا ربنا يعوضك خيرDịch العربية10011
.@regular_man12·1dعمرى ما زعلت على اشخاص انا زعلت بجد و اتقهرت على مشاعرى اللى محدش كان يستهلها 💔Dịch العربية22133091
. đã retweetAhmed eldeeb@ahmedMS22054222·5hمحتاج ناس بتتكلمي تركي ومعاهم أنجلش متوسط يبدأو في كونسينتركس من الاتنين الجاي مرتب 29kDịch العربية01163
.@regular_man12·4hالدنيا بتديلك الإجابات بكل وضوح بس انت.. اللي بتقرر تتجاهل كل ده و تمشي ورا دماغك 💔🏃Dịch العربية00897
.@regular_man12·4hانا عادى و الله مش زعلان انه مجاش نصيبي في اي حاجة بحبها بس ليه .. ليه بجد ؟Dịch العربية0010109
.@regular_man12·5hفجاة تحس انك مش فاهم حاجه ف حياتك ولا عايز منها حاجه ولا عارف تتصرف كأنك دخلت حياة شخص تاني ومطلوب منك تكملDịch العربية0010125
.@regular_man12·6hشعور وحش اوى لما تبقي محتاج مساعدة و ميبقاش في اى حد اى حد حواليك و مجبر انك تحل و تواجه لوحدك كل مشكلة تقابلها و حتى معندكش حد يحس انك خلاص جبت اخرك و مش عارف تعمل اى حاجة 💔Dịch العربية0013143
.@regular_man12·12hاللهم اغفر لي ولوالدي وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات .Dịch العربية019120
.@regular_man12·12hمش فاكر امتى اخر مرة كنت مرتاح نفسيا فيها بس اتمنى من ربنا انه يرجعنى تانى و ابقي احسن من الاولDịch العربية007144
.@regular_man12·12hقاعد بتخيل نفسي لو كان ربنا كرمنى و حققت احلامى باللى كنت بحلم بيها .. كان شكلى هيبقي عامل ازاى ؟؟Dịch العربية0011136