Handan Gül YÜCE

2.7K posts

Handan Gül YÜCE banner
Handan Gül YÜCE

Handan Gül YÜCE

@HandanYuce

Biz Atatürk’ün izinden giden çocuklarız!!!onu beğenmeyenlerin ne çocuğu olduğunu biliyoruz ama umurumuzda değil🇹🇷

Ankara/ Türkiye 加入时间 Kasım 2010
201 关注142 粉丝
Handan Gül YÜCE
Handan Gül YÜCE@HandanYuce·
@CypriotUrban Giriş saatinden 10-15 dk önce okul önünde hazır olabilirsiniz mesela ? Buda bi seçenek
Türkçe
0
0
0
46
Urban_Cypriot ⚡️
Urban_Cypriot ⚡️@CypriotUrban·
Bu ne abi kurallı bişey mi bu kızın koştuğunu görüp kapıyı acele acele kapatmak? Bilen biri anlatabilir mi, bu işin komikliği kalmadı çünkü
Türkçe
1.1K
793
19.2K
2.2M
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
104
49
260
4.6K
Gürsel Tekin
Gürsel Tekin@gurseltekin34·
Hırsızlık sadece cüzdandan para almak değildir. Kimi zaman birinin emeğini, kimi zaman umutlarını, kimi zaman da insanların zamanını çalmaktır. Bazı hırsızlıkların mahkemesi vardır, bazılarının ise sadece vicdanı.
Türkçe
3.4K
86
840
135.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#info o gün de yazdığım gibi içlerinde en hazır ve en önem verileni idi 1 ay olmadı +50 üstünde kar yazdı işte bu yüzden ekipleri ve tahtaları tanımak önemli Çok fazla talep olmadığı için yeni bölümleri yayınlamıyorum yoksa çok özel ekipleri derleyip toplamıştım sizler için
Ali Candan@poltalemdar1907

HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR Bizim için yine kazançlı bir hafta oldu (hafta başı tüm işlemler kârdaydı zaten ) orta vade hisselerimizde de dün aldıklarını bugün geri aldık değerlendiren herkese bereketli olsun Bugünkü konumuz NAMIK KEMAL GÖKALP - EL PATRON Neden mi el patron diyorum çünkü kendisinin bir çok şirkete sahipliği ve ortaklığı var gelelim borsamıza #hdfgs #hedef #hubvc #seykm #info Hedefte yapılan operasyonu dışardan izleyen ve daha sonralarda da tekrar tekrar bakan biri olarak kapalı fonlarda yapılan en güzel operasyonlar biri oldu ve açıkçası hisseyi yıkmamaları taktir edilmesi gereken bir şey kendilerini bu konuda tebrik ederim Potansiyel barındıran senetleri hepsi :) neden patron diyorum şimdi anlatalım #hdfgs kendisinde ufak çaplı bir operasyon olmasına rağmen daha tam zamanlı büyük bir operasyon yememesi kendisini cazip konuma getiriyor olası bir tefasa kapalı fon yerleşmesinde çok heyecanlı şeyler yaşatır #seykm kendisi alt pazar ve kumbara hissem bu hissede imaj hakkı davası sürüyor bunun kalkması ve hissesin üst pazara geçmesi potansiyel olarak güzel şeyler vaad ediyor bende kumbara olarak değer yatırımcısıyım #hubvc alt pazarda olan girişim senedimizde fiyat olarak ucuz olması ve operasyon yememiş olması kendisini cazip konuma getiriyor toplu bir takası var şuan aktiflik görünmüyor (sonhafta olan alımları saymıyorum devamı gelirse yeniden değiniriz) takasın aktifleşmesi üst pazar etkeni ile güzel marjlar açmaya müsait bir senet #info ederinin altında kalan bir aracı kurum olduğunu düşünmekle beraber Namık beyin bence en değer verdiği senetlerinden biri içerde fon yapılanması var malın çoğunluğu tefasa kapalı fonlarda hedef hissesinde de fonlar yerleşmiş ve yatmıştı şuan burada da aynı şey var umarım sonu aynı olur aynı çapta bir operasyon olmasa da senedin ederinin bu seviyeler olduğuna inanmıyorum Bu yazdıklarım senetlerle ilgili güncel görüşlerim ilerde tek tek analiz edeceğiz senetleri siz ne düşünüyorsunuz bu konular hakkında Görüş ve fikirlerinizi bekliyorum yanlış olduğunu düşündüğünüz yerleri de yazarsanız beraber düzeltiriz

Türkçe
31
23
151
3.8K
Handan Gül YÜCE
Handan Gül YÜCE@HandanYuce·
@gusholderhaber Hala kimliğini evde unutan gençlerden geleceğimizi kurtarmalarını ümit ediyoruz pes vallahi
Türkçe
0
0
1
327
Gusholder Haber Bülteni
Gusholder Haber Bülteni@gusholderhaber·
Samsun’da bir kız öğrencinin başına gelenler: — Kimliğini yanında getirmediğini fark etti. — Ehliyetiyle birlikte sınava giderken, bir süre sonra ehliyetini de yolda düşürdü. — Ailesi geri dönüp kimliğini aldı, sınava dakikalar kala kimliği okula ulaştırdı. — Ailesini beklerken kaygıdan bayılan öğrenci, kendine gelememesi sonucu sınava giremedi. — Bayılan öğrenci hastaneye kaldırıldı.
Gusholder Haber Bülteni tweet media
Türkçe
391
129
7.2K
1.1M
🎙️Muhabir
🎙️Muhabir@Muhabir_Haberr·
Şair Şükrü Erbaş, Kılıçdaroğlu'nu sert sözlerle eleştirdi: "Seni sevmeyenler bile utanmaya başladı; bomboş bir binaya girip çıkıyorsun, bu nasıl bir haz, nasıl bir 'yüce' görev! Partiyi sonunda gerçekten 'CE-HA-PE' yaptın! Ey değer bilmez narsist! Bunca küçük adam seni neden bu kadar seviyor? Cenazeni kaldıracak birkaç iyi insan kalsın hayatında. Hiçbir ölü yürüyerek girmiyor mezara!"
🎙️Muhabir tweet media
Türkçe
142
2.2K
13.4K
973.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Naber, nasılsınız? Nasıl gidiyor, keyifler nasıl?
Türkçe
34
9
104
2.4K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
YAPMAYAYIM YAPMAYAYIM DİYORUM DURAMIYORUM İSMAİL KARTAL’A ÖZEL HİSSE DE GELİYOR YILDIRIM HİSSEDEN BEKLENTİM DEVAM EDİYOR YANINA ŞİMDİ KARTAL HİSSEYİ DE EKLEYECEĞİM İSTEYENLERİ GÖRELİMMMMMMM ?
Türkçe
48
26
189
3.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HAZIRSANIZ BAŞLAYALIM MI ?
Türkçe
62
22
186
4.2K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#rubns ufak zararla stopluyorum alana satana bereketli olsun (Ben satıyorum diye düşmez ben alıyorum diye yükselmez kendi analizleriniz daha doğru sonuç verir )
Türkçe
47
12
143
4.6K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Sizce bir hisse bu endekse rağmen gitmiyorsa gitmemesinin nedeni nedir yada her yer yeşil olduğunda bile gitmiyorsa ? Bu durumun 2 açıklaması var ama önce sizlerin düşüncelerini merak ediyorum ?
Türkçe
78
21
149
8.8K
Cute
Cute@Cuteboss85·
Günaydın hayırlı haftalar olsun 😏
Cute tweet media
Türkçe
17
1
107
1.6K
Handan Gül YÜCE
Handan Gül YÜCE@HandanYuce·
@poltalemdar1907 EMPAE yi görünce insan bi heveslenmiyor değil hocam , grafikleri çok benzer olduğu için gözüke ilişmişti 38-42 arası bayada oyalandı 🫣
Türkçe
0
0
0
124
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
@HandanYuce Öyle tavan tavan gidicek anlamında soruyorsanız sanmıyorum Takasta da ekstra bir hareketlilik yok aslında ama teknik işleniyor gibi önce çanak tamamlasın tekrar takas kontrolü yaparız aman aman bir takas oluşmamışşa (bence zor ) tekniğe göre hareket edebilirsiniz
Türkçe
1
0
9
131
Handan Gül YÜCE
Handan Gül YÜCE@HandanYuce·
@borsaninizinden Algoloji bölümüne göründünüz mü analjezik enjeksiyon ile ağrı kasılma vb şeyleri azaltıp yaşam kalitesinde büyük artış görülebiliyor
Türkçe
0
0
0
40
İbrahim Babadağı | Borsanın İzinden
Bir desteğe ihtiyacım var sevgili arkadaşlar. Eşimin Yaklaşık 6 aydır devam eden bir sağlık problemi var. Önce kol ve omuz ağrısıyla başladı, zamanla sırt, boyun ve en sonunda ense kökü ile üst trapez bölgesine yerleşti. Asıl sorun ağrıdan çok sürekli kasılma. Özellikle sabahları trapez ve ense kasları çok sert oluyor. Kuru iğne, masaj ve sıcak uygulama rahatlatıyor ancak kısa süre sonra tekrar kasılıyor. Kalıcı çözüm olmadı. 10 seans kadar fizik tedavi de aldı ama bir şey değişmedi. Boynunda bir bölgede ufak fıtığı var ama güç kaybı, hissizlik, uyuşma, karıncalanma yok. Fıtıkla alakalı olmadığı söylendi rahatsızlığın. Benzer şekilde aylarca süren trapez/ense kasılması, enseden başa tırmanan ağrı yaşayan oldu mu? Nasıl çözdünüz? (En az 5 farklı doktor gördü, en az 5 farklı fizik tedavi yöntemi denedik, çözemedik)
Türkçe
386
11
308
180.9K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Günaydın hayırlı sabahlar bol bereketli bir gün dilerim Takasını ya da tekniğini beğendiğiniz veyahut merak ettiğiniz hisseleri yorumlara yazın hafta sonu bakalım Ben başlayayım #avod
Türkçe
67
22
177
4.4K
Handan Gül YÜCE
Handan Gül YÜCE@HandanYuce·
@borsakahini Seni seviyorum kahinciğim. Artık buralarda fazla olmasanda (haklı olarak) senin bildirimini gördüğümde yüzümde tebessüm oluşuyor. Neler neler atlattık depremler , imaro davaları ,savaşlar sabır en büyük erdemdir senden öğrendim 🙏
Türkçe
0
0
1
77
Borsa Kahini
Borsa Kahini@borsakahini·
“Bu Borsayı Size Ben Sevdirdim, Biliyorsunuz…” İlk başlarda sadece grafiklere bakıyordunuz. Kırmızıdan korkuyor, yeşile umut bağlıyordunuz. Sonra birlikte sabretmeyi öğrendik. Her düşüşün bir sonu, her bekleyişin bir anlamı olduğunu gördük. Bazen sevindik, bazen üzüldük ama hiçbir zaman umudumuzu kaybetmedik. Bugün bir hisse yükseldiğinde yüzünüzde oluşan tebessümde, uzun vadeyi konuşurken gözlerinizde beliren heyecanda biraz da benim payım varsa… Ne mutlu bana… Bir gün hisseler unutulur, fiyatlar değişir. Ama birlikte kurduğumuz o yatırım kültürü ve dostluk hep kalır. 💙
Türkçe
17
2
513
18.6K