Jan Christian

124 posts

Jan Christian

Jan Christian

@Janrobstad

加入时间 Ocak 2015
270 关注26 粉丝
OleKristoffer
OleKristoffer@OleKristofferE·
Noen med en god forklaring på hvorfor det ikke er gult nr 2 på Mosquera?
Norsk
18
0
68
26.2K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@simenaasum Blir det ikke mindre tid på treningsfeltet også i år pga VM? Dette snur han dessverre aldri!
Norsk
0
0
1
645
Simen Aasum
Simen Aasum@simenaasum·
Har hatt mye sympati for Arne Slot og vært blant de bakerste i hylekoret, men når du slipper inn 4 (igjen) når CL står på spill med kun en 18 åring som trussel, er det lite håp. Nå trur også jeg at han ryker.
Norsk
6
0
61
8.4K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@Tjaernas Jeg tror det er ganske tydelig at han dommeren her er korrupt.
Dansk
0
0
3
1.4K
Lars Tjærnås
Lars Tjærnås@Tjaernas·
Kan noen virkelig forklare meg handsregelen? Jeg forstår mindre og mindre . Det er ikke et problem i seg selv. Men det er et kjempeproblem at det som skal være verdens beste dommere ikke forstår dem
Dansk
70
5
564
48.4K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@Mads_Hansen Hadde føltes utrolig urettferdig om det var 1-1 og det målet ble annullert på samme måte eller?
Norsk
1
0
0
128
Mads Hansen
Mads Hansen@Mads_Hansen·
Ekspert uttaler seg om dømming og regler uten å kunne dem. Szoboslai får selvsagt bare én kamps karantene. Schmeichel ble for øvrig plukket fra hverandre av Ljungberg i studio i går. (Det at målet kan bety mye mot slutten av sesongen er jo en god grunn til å følge reglene)
Mads Hansen tweet media
Norsk
22
0
168
41.8K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@Sleipnes Åssen dem presterer og legge til 3 min når det ble gjort 10 bytter, og onana får gult for drøying er helt utrolig. Svak hjemmedommer i dag
Norsk
1
0
11
2.7K
Martin Sleipnes
Martin Sleipnes@Sleipnes·
Onana bruker 49 sek på et utspark. Får gult. For en lame kuk. Så lame lag.
Norsk
27
0
183
47.9K
Jesper Mathisen
Jesper Mathisen@jespermathisen·
Hvorfor skal det ikke være straffespark til Viking? Skal slike ting være tillatt på en fotballbane? Se reprisene! Slike dueller på nesten hvert eneste hjørnespark? Det var nytt! Igjen: Veldig tøff og god avgjørelse av Saggi, og nå begynner faktisk Fotballkveld om to minutter🤝
Norsk
20
0
61
71.1K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@Mads_Hansen Ja endelig. Fint for dem som ikke får straffe på det der resten av sesongen. Dem kan se denne kampen i opptak og glede seg over at ett lag fikk det. 👏
Norsk
0
0
1
1.5K
Mads Hansen
Mads Hansen@Mads_Hansen·
Endelig en dommer som blåser straffe på det der. Det har selvsagt ingen betydning at Jenssen er uheldig.
Norsk
14
2
130
67.8K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@jespermathisen Hehe ja kanskje, får høre på diskusjonen til dere som kan det etter kampen 😊
Norsk
0
0
0
767
Jesper Mathisen
Jesper Mathisen@jespermathisen·
Tøft og godt dømt av Rohit Saggi👏⚽️
Norsk
31
0
108
82.9K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@annieroadend @Tjaernas Jeg tviler på at du får med deg noen som jobber med fotball på det. Om det er tilfellet ødelegger det for produktet dem selger. Så dem vil jo selvfølgelig ikke gå den veien. Men enig med deg. Mistenkelig mange avgjørelser i saudi favør i år
Norsk
1
0
2
75
𝓞𝓵𝓮
𝓞𝓵𝓮@annieroadend·
@Tjaernas Chelsea og Newcastle fikk straffer igår. Fikk. Om du gjør et dypdykk og ser hvem som dømte og hva de har prestert før finner du en rød tråd. Den fører deg til et land som har uendelig med penger og som bruker idrett til sportsvasking. Saudi Aramco betaler mest skatt i verden...
Norsk
5
0
4
2K
Lars Tjærnås
Lars Tjærnås@Tjaernas·
Det største påskemysteriet 2024 er hva som blir dømt straffe på i PL, og hva som ikke blir det. Klin umulig å se noen form for linje eller konsekvens. I går : Verre enn noen gang. Forstår 100 % at spillere og managere er frustrerte og fortvila.
Norsk
19
1
174
67.1K
Fantasyligaen
Fantasyligaen@FantasyligaenD·
🚨🚨Påmeldingstweet 🚨🚨 Ønsker du å delta i Fantasyligaen 2024 må du kommentere med ditt navn i denne tweeten. Du vil få tilsendt en kode fortløpende. Dette er for å bli med i Breddeligaen. Vennligst sjekk at du ikke hører til andre ligaer før du melder deg på:
Fantasyligaen@FantasyligaenD

Fantasyligaen - 2024 I hvilken divisjon eller avdeling hører du til? Her kommer samtlige divisjoner og avdelinger. Meld deg inn i ligaen der du finner ditt navn 🔥

Norsk
267
2
9
34.4K
𝓞𝓵𝓮
𝓞𝓵𝓮@annieroadend·
@ViaplayJonas @phelland8 @KasperWikestad Hvor suspekt er Atwell og tør dere som journalister å spekulere i dette ? Hvorfor ber ikke Atwell om OFR ? Hele verden ser det samme og det ødela slutten på en ellers god kamp.
𝓞𝓵𝓮 tweet media
Dansk
1
0
1
232
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@MagnusGrasmo @VegardOttesen @ViaplayJonas @phelland8 @KasperWikestad Det er ikke en klar feil og dømme frispark til keeper i den situasjonen der. Hopper ikke ake opp med hånd på skuldra til Alisson der? Vanlig at keepere er beskytta i dueller. Så kan man diskutere om det er feil. Disse situasjonene som er nevnt imot liverpool er udiskuterbare.
Norsk
1
0
0
90
Kasper Wikestad
Kasper Wikestad@KasperWikestad·
Så vidt jeg hører herfra kaller VAR situasjonen med Doku og MacAllister «unavoidable contact» og ikke straffe
Norsk
67
5
198
74.1K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@TV2_Jon Fortsatt noen som er i tvil om at denne ligaen er korrupt?
Norsk
1
0
8
1.1K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@gtors1 @Bjarne_Colt @KasperWikestad Jeg syntes egentlig det karatesparket til yates er ganske stygt og skulle vært gitt kort på. Så at liverpool får ballen der er bare rett og rimelig. Men klart jeg skjønner det er mange som hadde tjent på om liverpool avga poeng i går. Og det merkes på mengden av sutring på X
Norsk
0
0
1
44
Kasper Wikestad
Kasper Wikestad@KasperWikestad·
Om dommer blåser for å stoppe spillet, for eksempel for hodeskade, så skal ballen droppes til det laget som har besittelse av ballen. Er ballen innenfor 16-meteren når han blåser, skal ballen droppes til forsvarende lag/keeper.
Norsk
13
1
87
48K
Jan Christian
Jan Christian@Janrobstad·
@gtors1 @Bjarne_Colt @KasperWikestad Det eneste som er flaks her er at forest er så udugelige at dem ikke klarerer ballen 30 sek over overtiden 😅 dem gjorde en god kamp, men har seg selv og takke for at dem ikke fikk ett poeng.
Norsk
1
0
0
29
Geir 🇳🇴🤙
Geir 🇳🇴🤙@gtors1·
@Bjarne_Colt @KasperWikestad Ganske så sikker på at han ikke treffer hodet siden jeg kun har sett akkurat dette stillbildet og ikke et eneste klipp av dette som garantert hadde florert om han faktisk treffer han her. Her burde dere innrømme at dere hadde flaks og at dette var en brøler av Tierney
Norsk
3
0
1
274