🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰

39.9K posts

🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰ banner
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰

🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰

@Mostafa_amd007

🏩Medical Doctor💉💊 Neurology Resident SBMU 🧠 🎼🎧Music is my life🎸 🏊‍♂️swimmer, badminton player🏸 📚Poems,Texts Adventurous,Travel💫 Gaming lover🎮/INTP

هاگوارتز 加入时间 Temmuz 2017
3.9K 关注5.8K 粉丝
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰ 已转推
SexFlix
SexFlix@DailyxSex·
SexFlix tweet mediaSexFlix tweet media
ZXX
3
60
679
52.3K
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰
واقعا سوالع برام وقتی دو نفر هنوز جراح نشدن مهریه جراحی رایگان کردن به تعداد فلان دقیقا چه صیغه ای هست باز
فارسی
19
0
94
5.8K
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰ 已转推
SexFlix
SexFlix@DailyxSex·
SexFlix tweet mediaSexFlix tweet mediaSexFlix tweet media
ZXX
14
218
1.5K
99.8K
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰
جو نورولوژی بیمارستان شهدای تجریش با حموم زنونه برابری میکنه از بس خاله زنکی توش برجسته هست :) ما که زدیم بیرون اما اگر کسی به ویژه آقا خواست امسال بره اونجا بداند و آگاه باشد که نورولوژی شهیدبهشتی قطعا بلک لیست می باشد...
فارسی
12
0
152
8.3K
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰ 已转推
Goals
Goals@Lovexgram·
Goals tweet media
ZXX
0
37
430
15.2K
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰ 已转推
SexFlix
SexFlix@DailyxSex·
SexFlix tweet mediaSexFlix tweet media
ZXX
8
168
1.2K
85.6K
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰
@SpaceoccupyingL به طور کلی بلک لیسته شما اونجا اینترنی نداری کاملا حمالی می‌کنی ساعت کاری وحشتناک خواب معنی ای نداره واقعا بردگی هست ذاتش باز آقا باشی بیشتر از خانم اذیت میشی چون اکثرا خانم هستن کلا بلک لیست بودنش ربطی به جنسیت نداره ؛ ذات کاری و حساب و کتاب نداره بردگیه حتی بیشتر از بقیه جاها
فارسی
0
0
0
65
SpaceoccupyingL
SpaceoccupyingL@SpaceoccupyingL·
@Mostafa_amd007 حمام زنونه و خاله زنکی؟ بد بودن و بلک لیست بودنش به خاطر جنسیته؟
فارسی
1
0
1
116
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰ 已转推
paolo
paolo@soloiopaolo·
ci vorrebbe una bella doccia
paolo tweet media
Italiano
11
286
2.8K
74.5K
soroush
soroush@Drsoroush2000·
@Mostafa_amd007 فکر کنم کلا شهید بهشتی بلک لیست اصلا ندیدم رشته ای داشته باشه که مشکل نداشته باشه 😂
فارسی
1
0
2
314
🇺🇲سِرتِرالین۱۰۰
@Kalamari1149245 من خودم طب فیزیکی بیشتر نظرم بود فکر میکردم نورو هم شبیه بهشه اما لایف استایلشون خیلی متفاوته
فارسی
1
0
0
138
Kalamari
Kalamari@Kalamari1149245·
@Mostafa_amd007 داداش نورو هیچی تهش نی. تهش دو تا پروسیژره که رفقای طب فیزیکی هم دست بردن توش☹️
فارسی
1
0
1
310