lady faustus

26.9K posts

lady faustus banner
lady faustus

lady faustus

@maskbeth

Türk 🇹🇷 | İngiliz Dili ve Edebiyatı | Optimist nihilist | Ateist ⚛️ Maymunları, şarabı ve iyi kitapları severim.

加入时间 Ağustos 2012
746 关注2.3K 粉丝
置顶推文
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
Kentsoylu değilim. Köyde doğdum, köylüyüm ama kendimi ve düşünce dünyamı köyün sınırları içerisine hapsetmedim. Doğar doğmaz ayağıma takılan prangalardan sınırlarımı genişleterek kurtuldum. Sahip olamadığım şeylere kader etiketi yapıştırmak yerine nasıl sahip olabileceğimi
Türkçe
2
4
129
0
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
Bir şeyler oluyor ama ben iyi hissetmekten korkuyorum. Ya tekrar düşersem? Yalnız bırakılırsam?
Türkçe
0
0
0
35
lady faustus 已转推
caner
caner@hepaynicaner·
balkonda tek başına oturup o sessizlikten keyif almak.. muazzam aktivite
Türkçe
13
1.1K
9.5K
112K
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
@karkar181251 Siktir git ibne seni, karakteri yok yarağı var onu da korkudan doğru yazamıyor. Anana söyle terbiye versin sana.
Türkçe
0
0
0
12
karkar
karkar@karkar181251·
@maskbeth Sen var yrrrrk yemek Ben var senin g..te yrkkkk kitlemek Sen var bar bar bağırmak Ben var umursamamak Ben var senin g..tü basür etmek
Türkçe
3
0
2
30
lady faustus 已转推
miyav
miyav@miyavlq·
sıfırı bir yapmaya calısan her kız biraz hırcınlasır
Türkçe
5
1.1K
9K
151.4K
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
@fatoshanimmm Başını kapatmış, femme fatale yazmış profile. Benim ateistliğime laf ediyor hasbam bdndndndn
Türkçe
0
0
0
13
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
@fatoshanimmm Kimse yok orada çünkü herkes içeri girmiş yani giriş süresi geçmiş 🥱
Türkçe
2
0
0
21
Felsefe Parrhesia
Felsefe Parrhesia@Fparrhesia·
2026 TYT Sorusu. Çok güzel bir soruydu bu. Yapabildiniz mi?
Felsefe Parrhesia tweet media
Türkçe
62
9
165
70.9K
Sırma
Sırma@sirmawrites·
muz ağacına giden yolda çocukların telefonu yok saati yok kaç dk kaldığını bilmiyorlar hepsinin yanında saati söyleyen bir akraba yok toplu taşıma gecikiyor trafik sabahın köründe tıkanıyor bir de muz ağacını evden çok uzakta bi yere koymuşlar çoğu öğrenci için
lady faustus@maskbeth

Maymuna anlatır gibi anlatalım: Sen istemek muz, sen girmek sınav. Sınav başlamak 10.00 Sen gelmek 09.59, sen girmek sınav Sen gelmek 10.00, sen girememek sınav. Sen girememek sınav, biz anlamak sen istememek muz.

Türkçe
1
0
1
192
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
@deryakesen__ Tam tersi de mümkün mü acaba? Kötü baba - efendi koca. Yoksa her türlü bad boy mu kazanıyor? 😂
Türkçe
1
0
2
71
Derya Kesen
Derya Kesen@deryakesen__·
Kadınlar bazı dönemlerde neden kötü adamları tercih ediyorlar?Çünkü kadın, babası gibi saygı gösteren erkekle bağlanma, huzur ihtiyacını karşılayıp sınır tanımayan "kötü" erkekle de cinsel dürtülerini ve heyecan arayışını tatmin etmeye çalışan bir ikilem yaşıyor.
Derya Kesen tweet media
Türkçe
2
0
51
1.7K
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
@studentaffairsC @TANER_FIRTINA Kusura bakmayın da burada andaval sizsiniz, olana karşı gelmek fikriniz olduğu anlamına gelmiyor. Sorumluluk almak da sürecin bir parçası. Kurallar sizi eylemek için konulmadı, bu kafayla daha çok ağlarsınız.
Türkçe
1
0
0
11
utku cevik
utku cevik@studentaffairsC·
@maskbeth @TANER_FIRTINA Bütün saçmalığın temeli zaten bu kardeşim biz neyi tartışıyoruz sabahtan beri. Sistem diyor. Sistem sanki dünya dışı varlık. Ösym böyle programlarsa sonuç bu olur. Bunu körü körüne kabullenmek büyük andavallıktır
Türkçe
1
0
0
20
Deli Fırtına 🇹🇷
Deli Fırtına 🇹🇷@TANER_FIRTINA·
Nasrettin hoca "hırsızın hiç mi suçu günahı yok" demiş. Kurallar çiğnenmek için vardır şeklinde saçma bir sözün icat edildiği ülkemizde bazı kafalar kapıyı kapatan memura yüklenmiş, hatta beddua etmiş. O geç kalan sorumsuzu içeri alan memur herhangi bir soruşturma geçirdiğinde yanında kimse olmayacak. Geç kalmayacaksın arkadaş saniye ile de olsa geç kalmayacaksın bu işin kuralı bu? Üstelik dışarıdaki kapıda kapalı olmalı ki okul bahçesinde kimse yok. Yani sınavın başlamasına ramak kalmış.
Notify@notifyhome

Osmaniye'de bir öğrenci, üniversite sınavına saniyeler ile giremedi. Kapıya doğru koşan kızı gören görevli aceleyle kapıyı kapattı. Alan Yeterlilik Testleri | #ayt2026

Türkçe
19
6
100
6.4K
mando
mando@mando45583858·
@maskbeth Lütfen ekonomideki, sağlıktaki, adalet sistemindeki sorunların çözümünü de ilgili lişilere maymuna anlatır gibi anlatır mısınız. Bu yöntemle anlatınca iyi anlaşılıyor.
Türkçe
1
0
0
119
utku cevik
utku cevik@studentaffairsC·
@maskbeth @TANER_FIRTINA Demogojiye gerek var mı? Ben 4-5 olasılık söylüyorum aksayabilecek, hizmetin vergi alan tarafından verilmesi gerek diyorum sen anca hifififi diyebiliyosun..
Türkçe
2
0
0
31
utku cevik
utku cevik@studentaffairsC·
@maskbeth @TANER_FIRTINA Eşek yüküyle vergi veriliyor sınav parası cabası bi zahmet köyüne de gitsin. Gitmiyorsa servis kaldırsın. Ne alışmışsınız devletin kölesi olmaya
Türkçe
1
0
0
45
lady faustus
lady faustus@maskbeth·
@studentaffairsC @TANER_FIRTINA Sorumluluk dediğin sınavına gidecek :) Ne alışmışsınız hazıra konmaya? Bir gün ya, bir gün götünü kaldırıp gideceksin. Yani bu kadar ağlayacaksanız zaten sınava girmeyin, yatın uyuyun yatağınızda mışıl mışıl.
Türkçe
0
0
0
19
utku cevik
utku cevik@studentaffairsC·
@maskbeth @TANER_FIRTINA Tüm sorumluluğu öğrenciye yükleyen bir sistemi savunmak avanaklıktır. Ben niye ile kadar gittim demiyorsun hala erken gitsin diyorsunuz. Otobüs bozulabilir kaza yapabilir trafik kilitlenebilir vs vs… aydında navigasyon yanlış okula yönlendirmiş..
Türkçe
2
0
0
90