Post

@NeedMoreDataa احساس میکنم خدا ازم ناامید شده ، این دمای هواهم تمرینات آمادگی قبل از جهنمه ، وگرنه که برای کره زمین اصلا عادی نیست🚶♀️🕳
فارسی

@yarha1062 خدا مگه مثل ماست ازمون ناامید بشه؟ حتما که مهربونترینه. ولی خیلی خیلی زیاد گرمه:((((
فارسی

@NeedMoreDataa منظورم این بود که داره برای جهنمش آمادم میکنه وگرنه این دما اصلا طبیعی نیست 😂😭
من خیلییی گرماییم لباسای زمستون و تابستونم فرقی ندارن برای همینم زیادی تابستون بهم فشار میاد😭😭
فارسی

@yarha1062 منم لباسام هیچ فرقی ندارن:))
و واقعا درکت میکنم. کاش سید بودیم میرفتیم جای سرد
فارسی