خیلی رندوم یه اسپری ضدافتاب پیدا کردم که واقعا اسپریه کرم و فوم و فیلان نیست واقعا ۱۰/۱۰ چون ارزون بود معرفیش نمیکنم که نگیرین گرونش کنن