Buttercup

1.6K posts

Buttercup banner
Buttercup

Buttercup

@itsBcup

respire

انضم Temmuz 2019
87 يتبع75 المتابعون
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@thearefeh بنزین، فندک و فرار بهترین راهه
فارسی
1
0
0
15
عآ
عآ@thearefeh·
هزارپا تو خونه‌ام گم شده. جز سوزندن، راه حلی ندارید؟
فارسی
2
0
1
44
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
خیلی رندوم یه اسپری ضدافتاب پیدا کردم که واقعا اسپریه کرم و فوم و فیلان نیست واقعا ۱۰/۱۰ چون ارزون بود معرفیش نمیکنم که نگیرین گرونش کنن
فارسی
0
0
2
25
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@Manteniaaa ولی بعدش زیادی غیر عسلن😂
فارسی
1
0
2
409
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
وقتایی که از تلگرام آهنگ پلی میکنم یهو یه آهنگایی پلی میشه که برای دقایقی میرم تو خلسه واقعا
فارسی
0
0
0
49
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@itsorooor بله لطفا ایران نباشم🙏🏼🫶🏼
فارسی
0
0
0
8
بهار
بهار@itsorooor·
@itsBcup میریم سفر خارجه🥳
فارسی
1
0
0
18
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
متوجه شدم که تولد ۳۰سالگیم مصادف با عاشوراس خدایا لطفا نه🙏🏼
فارسی
2
0
6
161
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@crownikee وای منم از لحظه‌ای که توییتو دیدم این عذاب شده بود برام
فارسی
1
0
0
10
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@Al_Di_SHD 🤣🤣🤣 تُنگ‌ماهیو خوردی مگه؟
فارسی
1
0
0
5
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
پایه ماچا خور سرکارم رو از دست دادم این روزها سرکار فقط غصه میخورم💔
فارسی
1
0
5
92
دوروتیا بروک
گفتم موهاشی کوتاه کن ولی نمیدونم چرا چند تا جراحی زیبایی ریز هم کرد رو صورتم.
دوروتیا بروک tweet media
فارسی
8
0
118
3.2K
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
خداجون باور کن من تحمل اینهمه حرص و داستان و نشدنو ندارم پس کی قراره درست شه
فارسی
0
0
5
56
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
ببخشید احیانا اینکه ۱۱شب با دسته و بلندگو و طبل راه میافتین تو خیابونا مزاحمت و اینا نیست؟
فارسی
0
0
3
60
غزل
غزل@missbananahamek·
واقعا چه اتفاقی داره میوفته که من هر کسیو میبینم مشکلات یکسان داره در روابطش چرا پسرا این شکلی شدن
فارسی
33
13
1.1K
28.8K
آرچی
آرچی@archiwasthere·
حقوقو زودتر بدین که میخوام برینم توش.
فارسی
4
3
87
1.9K
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@kian2loo من ازشون اسپاتیفای میگیرم و راضیم همیشه البته یکم طول میکشه تحویل بده میخواستم گوگل بگیرم اینسری ازش نگیرم ینی؟🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
1
254
کیان
کیان@kian2loo·
دزدی‌ به نام لایسنس مارکت بیشتر از ۱ هفته هست که پول گرفته و اکانت گوگل درایو من رو تحویل نداده. در ساعت کاری که زنگ میزنی پشتیبانی، تلفن گویا بهت میگه ساعت کاریمون تموم شده و از ۸ تا ۱۷ باید تماس بگیرید. اینماد و شکایت قضایی کردم. تعطیلتون میکنم.
فارسی
6
0
20
8.9K
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
@crownikee همش کذبه بابا من ۲۲سالمه
فارسی
0
0
0
12
نیکه =))
نیکه =))@crownikee·
@itsBcup وااااا تو چجوری ۲۷ سالته
فارسی
1
0
0
103
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
یه آگهی استخدام تو گل‌فروشی دیدم و چون دوستم گفته بود دوست داره براش فرستادم توی آگهی زده بود ۲۵-۲۰سال و دوستم یاداوری کرد که ما ۲۷سالمونه منظورتون چیه بابا من هنوز ۲۲سالمه واا
فارسی
1
0
8
219