𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒

13.5K posts

𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒 banner
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒

𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒

@Alirezasssm

خوزستان انضم Temmuz 2019
581 يتبع773 المتابعون
مالاریا
مالاریا@malaria93·
@Alirezasssm چی قانع شد از حرصش که پا ندادم بازیو جنسی کنن یه جور گاز گرفت سه ماه از جای دندوناش چرک میزد بیرون، منتها من اون زمان نمی‌دونستم واسه گاز آدمم باید رفت دکتر با متد خودش خوب میشه رفتم جلو، از اون روز تا الان دیگه بطری بازی نکردم تجربه شد برام
فارسی
1
0
1
12
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
یه آقایی هم اومده بود با فرض اینکه دیگه گاز آدم تمیزه گاز جونور که نیس با سفالکسین خوددرمانی کرده بود و الان بعد یه ماه یه آبسه اندازه هلو زیر پوستش بود و کاندید جراحی
فارسی
4
0
122
6.4K
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒 أُعيد تغريده
désirée
désirée@sormelina6367·
اینکه خانواده‌ها نمیذارن فرد سرطانی از بیماری خودش مطلع بشه صددرصد خلاف اخلاقه .اما ایرانه دیگه . همه چیزش از اون یکی کیری‌تر . اگر هم پزشک چیزی از دهنش در بره که مریض شک کنه سرطان داره احتمالا اون آخرین حرفیه که تو زندگیش زده .
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒@Alirezasssm

متنفرم از جمله سرطان داره ولی بش نگین پفیوز کی به تو این حقو داده که تصمیم بگیری بدونه یا ندونه

فارسی
0
2
32
453
مه‌سا
مه‌سا@mahsaCc·
بچه ها این درسته که پسرا وقتی عاشقت میشن از چشات تعریف میکنن؟ یا اینم الکیه
فارسی
173
1
294
21.3K
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
@real_elah بردیم گذاشتیمش روستا آخرین بار که دیدمش اینطوری بود الان احتمالا زرشک پلویی چیزی شده
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒 tweet media
فارسی
1
0
0
8
مهسام
مهسام@Mahsa_A_7313·
@Alirezasssm اونایی که اینجوری میگن بیشتر از طرف مقابل به فکرِ خودشونن اینکه بلد نیستن این قضیه رو هندل کنن : وقتی ناراحت میشه ، افسرده میشه و شاید عصبانی … از واکنش طرف و دردسرش برای خودشونه که همچین درخواستی دارن
فارسی
1
0
0
66
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
متنفرم از جمله سرطان داره ولی بش نگین پفیوز کی به تو این حقو داده که تصمیم بگیری بدونه یا ندونه
فارسی
12
2
156
3.7K
Parya
Parya@PAwillpass·
@Alirezasssm @drmargoli به صورت حاد؟ اگه acute onset نبوده به MND میخوره.
فارسی
1
0
1
37
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
سناریو یکی از مریضا داشت در حد یه قسمت دکتر هاوس میشد‌ با سنگینی زبون اومد سیتی نرمال بود نورولوژیست ویزیت قلب گذاشت قلب تو اکو شک به دایسکشن کرد بیمار سابقه تروما به سینه داشت که ریسک فکتوره ممکن بود
فارسی
7
0
110
7.9K
بوسه بر مونرو
بوسه بر مونرو@last_kiisss·
@Alirezasssm یه بار جلو اتاق عمل ۵-۶ تا از بچه های مریض اومدن گفتن بهش نگین برا چی اومده اتاق عمل؛ زااارتتتت رفتم گفتم و عمل کنسل شد 😊
فارسی
1
0
0
31
امیر
امیر@AmirKermani67·
@Alirezasssm از دکترا ایراد هکسره نمی گیرن؟
فارسی
1
0
0
205
Ⓜ️ohammad
Ⓜ️ohammad@Thisismohammadd·
ی حقیقتی ازت بگم؟ روز دختر کادو نگرفتی!
فارسی
189
3
624
18.4K
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
@dr_fluoxetineee یه روایتی هس که موسی به خدا گفت این مورچه برا چیت بود آفریدی از عرش ندا اومد که تو یه بار پرسیدی این مورچه ده باره داره میپرسه این موسی برا چیت بود آفریدی ولم کنید بابا
فارسی
0
0
3
67
فلوکستین عبیدی
فلوکستین عبیدی@dr_fluoxetineee·
یکی بیاد توضیح بده این پشه های مادر نسکافه چه سودی برا اکوسیستم دارن آخه 😭
فارسی
7
0
32
911
Maryam
Maryam@maryammmrh·
دو روز اومدم سفر و استاد راهنمام ول نمیکنه:)) ساعت ده شب زنگ زده دعوا میکنه پشت تلفن...
فارسی
2
0
28
452
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
@bicuspid_av من اولا اشتباه میکردم همراه مریضی بود یا تو خیابون یا مهمونی میخواست ویزیت شه صدمو میذاشتم براش بعد فهمیدم کسی که برا ویزیت شدنش ارزشی قائل نیس برای اون نسخه ای هم که تو این شرایط براش پیچیدی ارزشی قائل نیس و وقتتو هدر دادی
فارسی
1
0
3
91
آئورت بیکوسپید(دو لتّی سابق)
همین الان رفتم بیمار خانم بستری اورژانس رو‌ ببینم،همراهش میگه شما که متخصص قلبی بابامم قلبش درد میکنه،بابا بابا بیا بگو علایمت چیه😐 بعد توقع داشت از پشت استیشن تو اورژانس بدون حتی نوار ویزیتش کنم!
Jenny Radcliffe@darbooor

دارم بیمار و‌معاینه میکنم همراه بیمار بدون مقدمه میگه گلوی منم حس میکنم یکم خلط داره گفتم اها و رو کردم به بیمار که خب مشکل دیگه ایی که نیس ؟ خودش (همراه بیمار) ساکت شد دیگه :))))

فارسی
5
1
110
3.5K
Detective Leader 🕵️‍♀️
مگه سرما واسه زمستون نیست؟ پس چرا تو تابستون بیشتر سرما میخوریم ؟؟؟
فارسی
5
0
41
611
میکل آنژ
میکل آنژ@beeeerlin·
@Alirezasssm @maryammmrh اتفاقا اونی که توی این مورد پیگیر هست زنگ نمی‌زنه کلا، کارو میبره جلو چون واسه اون خیلی راه دست تره و به کیس‌ها دسترسی راحت تری داره، اینی که زنگ میزنه یعنی دست به سیاه و سفید نمیزنه و فقط غر سر تو میزنه تا بیشتر بگا بری
فارسی
1
0
1
18
Soroush
Soroush@fruitlessexpert·
@Alirezasssm حالا صدا رو که کاریش نمی‌هش کرد. در طول روز آب بیشتر بخور شاید به سردردت کمک کنه
فارسی
1
0
1
139
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
چن شبه تقریبا هر شب که از سرکار میام خونه سردرد دارم و ترکیبش با این صدای طبل تا نصف شب رو خدا‌ برا یزید هم نیاره
فارسی
3
0
55
1.3K
Tima
Tima@Timphoria_·
@Alirezasssm هر کوفتیه بسیار زشته کجا دیدیش😭
فارسی
1
0
1
14
Tima
Tima@Timphoria_·
@Alirezasssm ببخشید من لایکمو برمیدارم. اولش متوجه نشدم چه جونوریه
فارسی
1
0
1
39