sıkıntı karşim
4.1K posts


@Brawler0007 @Icardiiii10 @GeoBesttt @ocmvakfi la ne kökeni bunların dedeleri köleydi şimdi serbian albanian yazıyorlar havalı zannedip hsdfjlasdjhkf
Türkçe

🚨 HASSAS 🚨
Şimdi bu videoya çok iyi bakın, rızkının peşinde olan bir gence neler yapılmış ya!
Bursa’da düzenlenen kermeste midye satmak isteyen bir genç, bölgedeki tavuk dükkanı işleten bir kişi tarafından evine kadar takip edilip 7-8 kişilik bir grup tarafından bakın nasıl darp ediliyor.
İnsafsızlar, vicdansızlar annesinin ve yeğeninin gözünün önünde yapıyor bir de bunları.
Bu şahıslar hakkında en sert cezanın en kısa sürede verilmesi şarttır!
Türkçe

@Brawler0007 @d_kiselenko @siyahsancakx Kendimizi övmek ile alakalı bişey yazmadım. Haklısın savaş pc oyunu değil. Ama kaçacak insan tabiki olacaktır. Her dönemde de oldu. Anlatılan zaferlerde de oldu. Yine olacak. Ama o kadar da savaşan asker olacak. Merak etme.
Türkçe

🟤 #ARŞİV | Ukrayna dronuyla karşı karşıya kalan bir Rus askeri, operatörden önce yanındaki arkadaşını vurmasını istedi.
▪️Drone operatörü talebi kabul ederek önce diğer askeri, ardından talepte bulunan askeri vurdu.
Türkçe

@Icardiiii10 @GeoBesttt @ocmvakfi profile o bayrakları koyarken hiç utanmadın mı aq bi de im albanian yazmış alşskjdfşlasjdfkladsjflşkadsjlşfkjaslşfjaslşdfjlşaskdjflaskdjflşasdjflşkasdjflkşasdjflkadsjf
Türkçe

@yanadvocaat @d_kiselenko @siyahsancakx Usta kendimizi övmeyi bırakıp iki dakika empati yapsak belli ki hali yok aç ta olabilir bide zorla gönderilmiş ukrayna’ya hem o anki psikolojisini savaş görmemiş biri anlayamaz ne biliim burda da savaş çıksa kaçacak bir sürü insan olacaktır..
Türkçe

@d_kiselenko @siyahsancakx Kimseye sempati duymuyorum. Sadece bir asker ve çaresizlikten kavranan bir insan görüyorum . Tabiki benzerini bizim topraklarımıza yapanlar vardı. Biz de cevabını verdik veriyoruz…
Türkçe

@turkcegundemtr Genelde hayatında bir gün bile çalışmayıp para kazanmanın ne demek olduğunu bilmeyen kadınlar böyle taleplerde bulunuyor. Gerekirse kendim yaparım hayat arkadaşımı zora sokmam güzelsen güzelsindir zaten ardından görgüsüz de diyebilirler geçim ehli de buralarda belli olur.
Türkçe

@mirayhayat25 Çünkü insanlar hemen karismak istemiyor.Kadir şeker olayini unutmayalım orda kadın kocasından yana olmuştu yanlış hatırlamıyorsam çocuk hapise girdi yani insanları etkiliyor ha doğru bisey değil tabiki kadina şiddeti savunmuyorum müdahale edilmeli ama hep beraber olmalı mümkünse
Türkçe

@Pandemoniumxl @Yiit1236235 @siyahsancakx videoya aldığını biliyor muydu kızlar !? ananı kardeşine yürüyüp videoya alırlar da empati kurabilirsin belki
Türkçe

@feerdicarrefour @luxind01 @sagcigazete İnsan ve hayvan suretine bürünebiliyorlar diye biliyorum.. bide kafasina göre önüne gelene dalamazlar galiba yani insan üstü olunca yine rastgele davramiyor ama sıkıntılı işler
Türkçe

@luxind01 @sagcigazete Üstün demedim dikkat edersen “ üstün güce “ dedim. Yani daha haysiyetli anlamında değil. Yoksa İblis bir cin zaten.
Türkçe

@bereli56 @Renklidongu @gundemedairhs Bide teke tek te çözmüyorlar bir kişiye kaç gibi dalıyorlar kancik gibi .. tmm kavga dövüş olmasın elbette ama olduğunda da kavga kavga değil me biliim ya insanlar kendilerini abartmayı seviiyor
Türkçe

@Renklidongu @gundemedairhs Ag kanka bir anlık öfke işte insanın gözünü karartıyor sonrasında diyorki ben ne b.k yedim keşke malımı kaybetseydim bu bela başıma gelmeseydi diyor ama artık iş işten geçiyor 🤷🏻
Türkçe

@MemejanOfficial Eskiden olsa hırt mırt diyip gecerdim bazen benimde başıma geliyo yayan haklı arkadaş..hem acelem var diyip yolu actiriyon hem cemkiriyon madem durdun in çıkar kaskini bir iki tane yapıştır erkek gibi.. götün yemiyorsa da bas git
Türkçe

@gramcle @tanahyalvac @bayrakmedya Bilim maddeler üzerine .. insanın bide manevi yönü vardır ya hani şimdi bilim bunu hormonlarla acikliyor neyse bilimide gemistimek lazim tabiki de fakat kafirlerden farkimiz olmalı kendi adıma söylüyorum tabi ki senin inanisini bilemem
Türkçe

@tanahyalvac @bayrakmedya Benim niye beynim basmasın onu anlamadım ama bilimsel bir kanıtı varsa göster inceliyim. Yoksa demekki gerçek değil 😊
Türkçe

@turkcegundemtr Bu karıların götütünü bu kadar kaldıran tüm amsalağı abaza lavuklarin taaa
Türkçe

@umuttgunerr Böyle salak saçma argumanlarla kendimizi avuturuz anca.. üretimde katkı da olmayınca böyle oluyor demek ki .. bu kibir bizi gruplarda bırakır
Türkçe

@Ehabelg47108934 @fn6bd @mog_Russ I don’t try eneythink u guys must stop blame innocent people even non Muslim your ego is my LEGO btw
English

@Brawler0007 @fn6bd @mog_Russ of course the first rule Muslim never take the side of non Muslim don't try to give me lessons
English

@Ehabelg47108934 @fn6bd @mog_Russ I am Muslim too Alhamdulillah. You know there are many things you need to do after becoming a Muslim, right?
English

@mog_Russ اليابان على مر التاريخ دولة ذليلة لا يحترمها أحد وشعبها يتفنن في الخضوع والاستسلام للغرب يتلذذون بإذلالهم ويستمتعون بانحنائهم أمام الغربيين ويجدون متعة في التنازل عن كرامتهم وسيادتهم مقابل رضا سادتهم الغربيين ولا سيما هذه العاهرة التي تجسد هذا الخنوع والتذلل بأبشع صوره
العربية










