Mathieu Valbuneya8

12.1K posts

Mathieu Valbuneya8 banner
Mathieu Valbuneya8

Mathieu Valbuneya8

@yanadvocaat

footballeur proffessional Parodi hesap.. (Parody account...)... ... ARSENAL

Katılım Ağustos 2016
320 Takip Edilen98 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
Bilal Erdoğan, Fenerbahçe SK yeni başkanı. Gerisi hikaye.
Türkçe
0
0
1
1.2K
Gala Neferi
Gala Neferi@galaneferi_·
@d_kiselenko @yanadvocaat @siyahsancakx Türklerin adını ağzına alırken bir daha dikkatli ol. Türkler savaş adabını çok iyi bilir. Bizde savaş sırasında düşmanın aman dilemişse onu artık öldüremezsin onu öldürmek sana haramdır. Bizi Rus piçleri ile bir daha sakın karıştırma.
Türkçe
3
0
6
315
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🟤 #ARŞİV | Ukrayna dronuyla karşı karşıya kalan bir Rus askeri, operatörden önce yanındaki arkadaşını vurmasını istedi. ▪️Drone operatörü talebi kabul ederek önce diğer askeri, ardından talepte bulunan askeri vurdu.
Türkçe
1.4K
721
13.9K
3.6M
Erza JK🇨🇻🇨🇮
Erza JK🇨🇻🇨🇮@tinerciymisim·
@yanadvocaat @siyahsancakx kaç aydır orada onlarca arkadaşını kaybetmiştir yüzlerce ölüme tanık olmuştur gördüğü yıkımın haddi hesabı yok muhtemelen bundan önce kaç tanesinden kaçtığını bilmiyoruz olay sadece fiziki yorgunluk olabilir mi sence yorgun değillerdir o kadar diyorsun cod oynamıyor adamlar
Türkçe
1
0
9
24.7K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@Brawler0007 @d_kiselenko @siyahsancakx Kendimizi övmek ile alakalı bişey yazmadım. Haklısın savaş pc oyunu değil. Ama kaçacak insan tabiki olacaktır. Her dönemde de oldu. Anlatılan zaferlerde de oldu. Yine olacak. Ama o kadar da savaşan asker olacak. Merak etme.
Türkçe
1
0
0
969
sıkıntı karşim
sıkıntı karşim@Brawler0007·
@yanadvocaat @d_kiselenko @siyahsancakx Usta kendimizi övmeyi bırakıp iki dakika empati yapsak belli ki hali yok aç ta olabilir bide zorla gönderilmiş ukrayna’ya hem o anki psikolojisini savaş görmemiş biri anlayamaz ne biliim burda da savaş çıksa kaçacak bir sürü insan olacaktır..
Türkçe
2
0
0
1.4K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@yunuskask @siyahsancakx Kaçmak dediğim şey koşmak değil. Bunu böyle düşünmek için salak olmak gerek. Bu dronların saldırı olayı çok basit. Sadece bırakma veya dalış. Dalış en son kullandıkları teknik. Bunda zamandır Bunun için de bir savunma geliştirmemiş olması çok aptalca.
Türkçe
11
0
21
42K
yns
yns@yunuskask·
@yanadvocaat @siyahsancakx 150-200 Km hıza çıkan drone'dan nasıl kaçacaksın olum sen salakmısın?
Türkçe
3
0
103
46.5K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@zalimogluyalim @siyahsancakx Çaresiz kalıp son dal sigara yakan asker görünce, insanlık ve vicdan devreye giriyor. Duygusal bakıyoruz . Haklı olana tabi ki söyleyecek sözümüz yok. Filler-Çimler mevzusu dünyanın her yerinde…
Türkçe
1
0
41
45.2K
Osman ZALIMOĞLU
Osman ZALIMOĞLU@zalimogluyalim·
@yanadvocaat @siyahsancakx Aslında bu bir seçenek evet düşük bir ihtimalde olsa kurtulunabilir fakat bu askerler çook uzun zamandan beri sahada ve artık hep psikolojik hem bedenen tükenmiş durumdalar kaçmak direnmek onlar için ölümden daha zor, onlara göre artık ölüm bir kurtuluş.
Türkçe
1
0
123
50.4K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@d_kiselenko @siyahsancakx Kimseye sempati duymuyorum. Sadece bir asker ve çaresizlikten kavranan bir insan görüyorum . Tabiki benzerini bizim topraklarımıza yapanlar vardı. Biz de cevabını verdik veriyoruz…
Türkçe
4
0
80
42.8K
Чай з леменом 🍋
@yanadvocaat @siyahsancakx А як на рахунок не пертися на чужу землю щоб не помирати від українського дрона, а замість того залишитися у себе в росії? Чи для турків співчувати окупантам це норма?
Українська
23
0
47
47.3K
Eltun Bey
Eltun Bey@EltunHaber1·
Fenerbahçeliler, Fatih Terim’in TFF Başkanı olmasını istemiyor. Çünkü gerçek anlamda adaletin sağlandığı bir ligde, ilk 3’e giremeyeceklerini kendileri de biliyor.
Eltun Bey tweet media
Türkçe
265
121
2.2K
38.8K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@DegenKadir @TekYolFener Rus takımları varken de iyiydik. Onlar olsaydı tabiki önlem olarak tüm sistemler kendi içerisinde revize olacaktı. Bu konuşma çok üstünkörü. Saçma varsayım.
Türkçe
0
0
5
337
Kadir
Kadir@DegenKadir·
@TekYolFener Hazır rus takımları yokken Fenerle Olympiakos'a 1 er bedava şampiyonluk gösterdiler kim ne derse desin. Mesela geçen sene fener imkansız alamazdı, bu senede garanti bir şekilde yenebilirdi Oly'i ama bilerek maçı verdi. Çok sağlam ayar çektiler şu son 2 senede
Türkçe
12
0
0
3.8K
Tek Yol FENER
Tek Yol FENER@TekYolFener·
EuroLeague'in Super Cup organizasyonu duyuruldu. Turnuvaya katılacak takımlar: ▫️FENERBAHÇE BEKO ▫️Olympiacos ▫️Real Madrid ▫️Dubai Basketball - Organizasyon 19-20 Eylül tarihlerinde Abu Dhabi'de düzenlenecek. (Sport24)
Tek Yol FENER tweet media
Türkçe
45
83
2.8K
206.5K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@borakocyigit Bizim hakemler zaten kötü. Yine bir ispat yazısı olmuş. Kötü oldukları için ,turnuvada yoklar, Kimse kaale almıyor, futbolcular takmıyor, basın TFF yalnız bırakıyor. Sonuç olarak da Türk futbolu yapar şampiyonluklarla kalitesiz bir hal alıyor.
Türkçe
0
0
0
198
Bora Kocyigit
Bora Kocyigit@borakocyigit·
Dünya Kupasında hakem kamerası uygulaması yapılıyor. Önemli pozisyonlar hakemlerin taşıdıkları kameralar üzerinden alınan açıdan ekranlara yansıtılıyor. Dikkatinizi çekmiştir sanırım, hakemler pozisyonlara ne kadar yakın... Düşünsenize bizim ligdeki maçlarda bu sistemin uygulandığını. Bakın mesela aşağıdaki penaltı pozisyonu hakem kamerasından verilse nasıl bir görüntü ortaya çıkardı?
Bora Kocyigit tweet media
Türkçe
23
37
491
52.9K
AziziCherif
AziziCherif@AziziCherif_·
Hamle oyuncusu olarak 1 sezonluk gelse sizce katkı sağlar mı?
AziziCherif tweet media
Türkçe
63
2
149
6.6K
FENERBAHÇE S.K,
FENERBAHÇE S.K,@fenerbahcefbfb·
@fenermarkajorg Bence çağlar daha iyi oyuncu kimse kusura bakmasın bu kadar kendi oyuncusunu kötüleyen bir taraftar görmedim çağlar Fenerbahçede kalacak İsmail hoca onu oynatacak burada ağlamayın
Türkçe
14
0
4
2.8K
Fener Markaj
Fener Markaj@fenermarkajorg·
🚨Fenerbahçe, Çağlar Söyüncü'den çıkıp yerini Adil Demirbağ ile doldurmak istiyor. (T24)
Fener Markaj tweet media
Türkçe
104
43
4.8K
144.2K
ERAY
ERAY@galacadde·
2002 dünya kupasında Galatasaray Çok iyiydi Milliler değil
ERAY tweet media
Türkçe
386
642
12.7K
625.6K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@Tartismalar İzlediğim maçlar içerisinde Bunu sadece Kerem uzattı. 1 dk beklemek zorunda kaldı. Bişeyi de yoktu tabi. Türk ligi için devrim olacağı kesin. Gs için de zor olacak.
Türkçe
0
0
0
466
Tartışmalı Pozisyonlar
Yerde kıvranan oyuncuların sürüne sürüne ayağa kalkmalarını izlemek çok zevkli değil mi :) Ofsayttan beri en büyük icat olabilir.
Türkçe
54
83
7.5K
216K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@MelisKandemirr Neden biz de gol atmadı diye üzülmüyoruz ki ablam. Keşke Kvara da atsaydı demediğimiz gibi Muriqi de demiyoruz … sonraki turnuvalara bakacağız. Bir Türk dünyaya bedel … merak etmeyin.
Türkçe
0
0
0
9
Melis KANDEMİR
Melis KANDEMİR@MelisKandemirr·
📌İnsan gerçekten üzülüyor.. Deniz Undav ,bugün Almanya formasıyla 3 gol,2 asist yaptı.Helal olsun,gurur duyduk. Ama insanın içinden bir cümle geçiyor, Keşke bu golleri Türkiye formasıyla atsaydı. Birini kimliğinden dolayı hedef alır,ötekileştirirsen gün gelir başkası sahip çıkar. Sonra da "Neden bizi seçmedi?" diye sormanın bir anlamı kalmaz. Değerlerimize,insanımıza sahip çıkmazsak yeteneklerimizi de kaybederiz.Deniz'e Türkiye A Milli Takımı forması çok yakışırdı🌺 #Denizundav #pazar #AMilliTakım
Melis KANDEMİR tweet media
Türkçe
129
27
237
24.4K
Mathieu Valbuneya8
Mathieu Valbuneya8@yanadvocaat·
@Alayoobi_Dina Sömürgeci mi dedin ? Eğer Türkler sömürgeci olsaydı şu an sen dahil dünyanın nın %40 Türkçe konuşurdu.
Mathieu Valbuneya8 tweet media
Türkçe
0
0
2
187
دينا الأيوبي☭
دينا الأيوبي☭@Alayoobi_Dina·
وقاحتكم لا حدود لها بأستخدام الخطاب الاستعماري اذا هو بنفسه بأكثر من لقاء صرح انه كوردي انتو منو وتنسبوا لنفسكم او تتمسحون بالبسطال التركي وتنسبوا لتركيا على اساس توزيع جغرافي حديث بالقرن العشرين وتنكرون جذور لألاف السنين بس لأن المستعمر حرمه من ارضه
Yaman يمان@YamanAmouri

لاعب المنتخب الألماني Undav هو اللاعب "التركي" الوحيد اللي سجل بهالمونديال 🙂 #كأس_العالم_2026 #ألمانيا 🇩🇪 #CoteDIvoire

العربية
18
15
299
42.4K