Sabitlenmiş Tweet
Mathieu Valbuneya8
12.1K posts

Mathieu Valbuneya8
@yanadvocaat
footballeur proffessional Parodi hesap.. (Parody account...)... ... ARSENAL
Katılım Ağustos 2016
320 Takip Edilen98 Takipçiler

@d_kiselenko @yanadvocaat @siyahsancakx Türklerin adını ağzına alırken bir daha dikkatli ol. Türkler savaş adabını çok iyi bilir. Bizde savaş sırasında düşmanın aman dilemişse onu artık öldüremezsin onu öldürmek sana haramdır. Bizi Rus piçleri ile bir daha sakın karıştırma.
Türkçe

🟤 #ARŞİV | Ukrayna dronuyla karşı karşıya kalan bir Rus askeri, operatörden önce yanındaki arkadaşını vurmasını istedi.
▪️Drone operatörü talebi kabul ederek önce diğer askeri, ardından talepte bulunan askeri vurdu.
Türkçe

@tinerciymisim @siyahsancakx Haklısın. Psikoloji bitik. Ama yine de ölüm beklemek tuhaf.
Türkçe

@yanadvocaat @siyahsancakx kaç aydır orada onlarca arkadaşını kaybetmiştir yüzlerce ölüme tanık olmuştur gördüğü yıkımın haddi hesabı yok muhtemelen bundan önce kaç tanesinden kaçtığını bilmiyoruz olay sadece fiziki yorgunluk olabilir mi sence yorgun değillerdir o kadar diyorsun cod oynamıyor adamlar
Türkçe

@zahiralemm @yanadvocaat @siyahsancakx And why is it that Muslims are known as the ones who behead people? 😲
English

@Brawler0007 @d_kiselenko @siyahsancakx Kendimizi övmek ile alakalı bişey yazmadım. Haklısın savaş pc oyunu değil. Ama kaçacak insan tabiki olacaktır. Her dönemde de oldu. Anlatılan zaferlerde de oldu. Yine olacak. Ama o kadar da savaşan asker olacak. Merak etme.
Türkçe

@yanadvocaat @d_kiselenko @siyahsancakx Usta kendimizi övmeyi bırakıp iki dakika empati yapsak belli ki hali yok aç ta olabilir bide zorla gönderilmiş ukrayna’ya hem o anki psikolojisini savaş görmemiş biri anlayamaz ne biliim burda da savaş çıksa kaçacak bir sürü insan olacaktır..
Türkçe

@yanadvocaat @siyahsancakx Bıkkınlık, insan ölmek istiyor bi noktadan sonra
Türkçe

@yunuskask @siyahsancakx Kaçmak dediğim şey koşmak değil. Bunu böyle düşünmek için salak olmak gerek. Bu dronların saldırı olayı çok basit. Sadece bırakma veya dalış. Dalış en son kullandıkları teknik. Bunda zamandır Bunun için de bir savunma geliştirmemiş olması çok aptalca.
Türkçe

@yanadvocaat @siyahsancakx 150-200 Km hıza çıkan drone'dan nasıl kaçacaksın olum sen salakmısın?
Türkçe

@zalimogluyalim @siyahsancakx Çaresiz kalıp son dal sigara yakan asker görünce, insanlık ve vicdan devreye giriyor. Duygusal bakıyoruz . Haklı olana tabi ki söyleyecek sözümüz yok. Filler-Çimler mevzusu dünyanın her yerinde…
Türkçe

@yanadvocaat @siyahsancakx Aslında bu bir seçenek evet düşük bir ihtimalde olsa kurtulunabilir fakat bu askerler çook uzun zamandan beri sahada ve artık hep psikolojik hem bedenen tükenmiş durumdalar kaçmak direnmek onlar için ölümden daha zor, onlara göre artık ölüm bir kurtuluş.
Türkçe

@d_kiselenko @siyahsancakx Kimseye sempati duymuyorum. Sadece bir asker ve çaresizlikten kavranan bir insan görüyorum . Tabiki benzerini bizim topraklarımıza yapanlar vardı. Biz de cevabını verdik veriyoruz…
Türkçe

@yanadvocaat @siyahsancakx А як на рахунок не пертися на чужу землю щоб не помирати від українського дрона, а замість того залишитися у себе в росії? Чи для турків співчувати окупантам це норма?
Українська

@EltunHaber1 Gerçek anlamda adaleti parator mu sağlayacak. 🤦🏽
Türkçe

@DegenKadir @TekYolFener Rus takımları varken de iyiydik. Onlar olsaydı tabiki önlem olarak tüm sistemler kendi içerisinde revize olacaktı. Bu konuşma çok üstünkörü. Saçma varsayım.
Türkçe

@TekYolFener Hazır rus takımları yokken Fenerle Olympiakos'a 1 er bedava şampiyonluk gösterdiler kim ne derse desin. Mesela geçen sene fener imkansız alamazdı, bu senede garanti bir şekilde yenebilirdi Oly'i ama bilerek maçı verdi. Çok sağlam ayar çektiler şu son 2 senede
Türkçe

@borakocyigit Bizim hakemler zaten kötü. Yine bir ispat yazısı olmuş. Kötü oldukları için ,turnuvada yoklar,
Kimse kaale almıyor, futbolcular takmıyor, basın TFF yalnız bırakıyor. Sonuç olarak da Türk futbolu yapar şampiyonluklarla kalitesiz bir hal alıyor.
Türkçe

Dünya Kupasında hakem kamerası uygulaması yapılıyor. Önemli pozisyonlar hakemlerin taşıdıkları kameralar üzerinden alınan açıdan ekranlara yansıtılıyor.
Dikkatinizi çekmiştir sanırım, hakemler pozisyonlara ne kadar yakın...
Düşünsenize bizim ligdeki maçlarda bu sistemin uygulandığını. Bakın mesela aşağıdaki penaltı pozisyonu hakem kamerasından verilse nasıl bir görüntü ortaya çıkardı?

Türkçe

@fenerbahcefbfb @fenermarkajorg Çağlar dan iyi oyuncu. Çağlar sakatlıklarla ve konsantrasyon eksiklikleriyle savaşan bir adam oldu artık.
Türkçe

@fenermarkajorg Bence çağlar daha iyi oyuncu kimse kusura bakmasın bu kadar kendi oyuncusunu kötüleyen bir taraftar görmedim çağlar Fenerbahçede kalacak İsmail hoca onu oynatacak burada ağlamayın
Türkçe

@Sademilliyetci Bayrağın asılma sebebi ne? Lige çıkan her takımın bayrağı asılıyor mu?
Türkçe

Şampiyon Erzurum değil mi? Neden onun bayrağı asılmadı?
Grubundan ikinci çıkmış bir takımın bayrağının orada ne işi var?
Kaldı ki şehitlerimizin olduğu gün yapılan saygısızlığı daha henüz unutmadık.
Süreciniz batsın…
Daktilock@daktilock
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne Am*dspor paçavrası asıldı.
Türkçe

@Tartismalar İzlediğim maçlar içerisinde Bunu sadece Kerem uzattı. 1 dk beklemek zorunda kaldı. Bişeyi de yoktu tabi. Türk ligi için devrim olacağı kesin. Gs için de zor olacak.
Türkçe

@MelisKandemirr Neden biz de gol atmadı diye üzülmüyoruz ki ablam. Keşke Kvara da atsaydı demediğimiz gibi Muriqi de demiyoruz … sonraki turnuvalara bakacağız. Bir Türk dünyaya bedel … merak etmeyin.
Türkçe

📌İnsan gerçekten üzülüyor..
Deniz Undav ,bugün Almanya formasıyla 3 gol,2 asist yaptı.Helal olsun,gurur duyduk. Ama insanın içinden bir cümle geçiyor, Keşke bu golleri Türkiye formasıyla atsaydı.
Birini kimliğinden dolayı hedef alır,ötekileştirirsen gün gelir başkası sahip çıkar. Sonra da "Neden bizi seçmedi?" diye sormanın bir anlamı kalmaz.
Değerlerimize,insanımıza sahip çıkmazsak yeteneklerimizi de kaybederiz.Deniz'e Türkiye A Milli Takımı forması çok yakışırdı🌺
#Denizundav
#pazar #AMilliTakım

Türkçe

@Alayoobi_Dina Sömürgeci mi dedin ? Eğer Türkler sömürgeci olsaydı şu an sen dahil dünyanın nın %40 Türkçe konuşurdu.

Türkçe

وقاحتكم لا حدود لها بأستخدام الخطاب الاستعماري
اذا هو بنفسه بأكثر من لقاء صرح انه كوردي
انتو منو وتنسبوا لنفسكم او تتمسحون بالبسطال التركي وتنسبوا لتركيا على اساس توزيع جغرافي حديث بالقرن العشرين وتنكرون جذور لألاف السنين بس لأن المستعمر حرمه من ارضه
Yaman يمان@YamanAmouri
لاعب المنتخب الألماني Undav هو اللاعب "التركي" الوحيد اللي سجل بهالمونديال 🙂 #كأس_العالم_2026 #ألمانيا 🇩🇪 #CoteDIvoire
العربية











